Jump to content

Nigel Reo Coker


arsenalfc

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Ein veldig god spelar som eg gjerne ser i Arsenal, men eg kan aldri tenke meg at denne spelaren går for under £ 15 mill. Dermed blir han uaktuell for Wenger å kjøpe. Irriterande, men sant.

 

Hvis man skal ta utgangspunkt i klubbers innkjøpspolitikk er dette en spiller som typisk kan havne i united eller spurs. De er villige til å bruke store summer på unge engelske spillere. chelsea tror jeg ikke vil kaste seg etter Reo Coker da de har en kø lengre enn på polet for å komme inn på laget.

Link to comment
Share on other sites

hadde hvert konge om vi fikk han eller mascerano, men er jo ikke et typisk wenger kjøp dette..

 

men er lov og hope, håper vi får en av de to hvert fall...

 

men har kun sett ryktet på tribalfootball.com, står ingen andre steder så vet ikke hvor mye sannhet det er i dette..

Link to comment
Share on other sites

hadde hvert konge om vi fikk han eller mascerano, men er jo ikke et typisk wenger kjøp dette..

 

men er lov og hope, håper vi får en av de to hvert fall...

 

men har kun sett ryktet på tribalfootball.com, står ingen andre steder så vet ikke hvor mye sannhet det er i dette..

 

 

jeg ville helst ha vaglt Nigel foran Marrhcerano, men marhrcerano er en spiller jeg har sansen fro:D

Link to comment
Share on other sites

Ung og lovende spiller men det spørs om Wenger er villig til å punge ut mange mil for han. Minste pris på engelske spillere om dagen er 10mil£ virker det som

 

Det kommer ikke til å skje. Wenger hentet Walcott for en sinnsyk sum i vinter og det er nok unntaket når det gjelder Wenger og kjøp av overprisede engelske spillere. Frustrerende for oss supportere, men kan også forstå poitikken da man kan finne en like god spiller på samme alder på kontinentet til halve prisen.

Link to comment
Share on other sites

God, ung og engelsk. Spennende rykte. Bra at han er engelsk da.

 

hvorfor er det så viktig med engelske spillere... andre presterer jo like bra i pl som engelske da

Link to comment
Share on other sites

Ein veldig god spelar som eg gjerne ser i Arsenal, men eg kan aldri tenke meg at denne spelaren går for under £ 15 mill. Dermed blir han uaktuell for Wenger å kjøpe. Irriterande, men sant.

 

Hvis man skal ta utgangspunkt i klubbers innkjøpspolitikk er dette en spiller som typisk kan havne i united eller spurs. De er villige til å bruke store summer på unge engelske spillere. chelsea tror jeg ikke vil kaste seg etter Reo Coker da de har en kø lengre enn på polet for å komme inn på laget.

 

Har vi henta en for rundt samme prisen da he he.. Theo Theo!!!!!

 

Wenger kan få lurt han til Arsenal vis han vil :)

Link to comment
Share on other sites

God, ung og engelsk. Spennende rykte. Bra at han er engelsk da.

 

hvorfor er det så viktig med engelske spillere... andre presterer jo like bra i pl som engelske da

 

 

Tro det eller ei, men vi befinner oss i England, og å ha en tropp med så lite engelskmenn er faktisk litt flaut. Jeg flytta hit fra England for 7 år siden, og allerede da snakket man om tendensen om at vi ble færre og færre engelskmenn. Blandt nordmenn betyr nok ikke det så mye, for det er ikke snakk om ett lokalt lag - Men i London der kreves det at man har flere lokale gutter, og ihvertfall engelskmenn. Kan love deg at blandt mannen i gata av arsenal-supportere i London, så like det ikke at vi bare har 1 engelskmann blandt de 16 som stiller på PL kampene.

Link to comment
Share on other sites

God, ung og engelsk. Spennende rykte. Bra at han er engelsk da.

 

hvorfor er det så viktig med engelske spillere... andre presterer jo like bra i pl som engelske da

 

 

Tro det eller ei, men vi befinner oss i England, og å ha en tropp med så lite engelskmenn er faktisk litt flaut. Jeg flytta hit fra England for 7 år siden, og allerede da snakket man om tendensen om at vi ble færre og færre engelskmenn. Blandt nordmenn betyr nok ikke det så mye, for det er ikke snakk om ett lokalt lag - Men i London der kreves det at man har flere lokale gutter, og ihvertfall engelskmenn. Kan love deg at blandt mannen i gata av arsenal-supportere i London, så like det ikke at vi bare har 1 engelskmann blandt de 16 som stiller på PL kampene.

 

 

Jeg forstår poenget ditt og er delvis enig men det er ett faktum at vi har 2 (3 dersom Cole blir) engelskmenn blant de 16 mest aktuelle...

Link to comment
Share on other sites

Vel, hvis Hoyte fortsetter spillet sitt på den måten han gjorde det forrige kamp, tror jeg nok at det er andre spillere som er mere aktuelle.

 

Men han er ikke så mye mere aktuell enn mange andre unggutter. Traore f.eks. er nok ikke langt unna heller. Så hvis man regner med Hoyte så synes jeg man skal se på hele stallen på 25 spillere. 2-3 engelskmenn blandt 25 mann... Er for lite...

Link to comment
Share on other sites

Reo-Coker exit talk refuted

31-08-2006 19:31

West Ham captain Nigel Reo-Coker is reportedly staying at Upton Park.

Manchester United and Arsenal have both been linked with a move for the young midfielder before Thursday's transfer deadline.

 

But BBC Five Live Sport claim that Reo-Coker is going nowhere - despite the sensational capture of Argentinian international Javier Mascherano from Corinthians.

 

håper og håper men det hadde hvert for godt til og være sant

Link to comment
Share on other sites

Men med £15 mill for Reo-Coker hadde det blitt vanskelig

å plage Moan United med £18,6 mill for Carrick, så det var

kanskje like greit? Ville heller hatt Mascherano enn Reo-Coker.

Vi får heller vente på at Denilson blir "stor". Midtbanen vår

begynner å bli temmelig imponerende (selv om halvparten

av dem nesten er spisser...)

Gilberto-Cesc-Rosicky-Hleb-Baptista-Freddie-van Persie-Walcott-Flamini-Diaby-Song-Denilson

 

Med Gallas/Toure bak og Henry foran burde vi kanskje legge om

til 2-6-1 så de fikk litt spilletid alle sammen... :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...