Jump to content

2006.08.26 Manchester City B


RuneC

Recommended Posts

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Meget skuffet over Henry..

Burde i hvertfall ha scoret to mål i dag.

Hleb har allt for mange feilpasninger og Eboue hadde en forferdelig dag.

 

Synes litt synd på gutta nå, for de spiller egentlig bra offensiv fotball men klarer bare ikkje å få ballen i mål.

Vi får gi den to uker, så vinner vi igjen..

 

Wenger må få kjøpt Gallas, Hoyte gir allt, men han er rett å slett ikkje god nok for Arsenal..

 

 

Det er ikkje Gilberto som er dårllig..

Det er en blanding av urutiner forsvar og dårlig avslutniner..

Gilberto er en av de viktigste spillerene våre..

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi sett i 2 PL kamper at det offensive spillet ikke fungerer.

Dette var utrolig svakt.Tror vi kunne spilt til imorgen uten mål.

Savner vingspill og komme rundt på kantene.

Flere spillere må løfte seg flere hakk deriblant Henry som

var direkte svak idag.

Skuffende.

Ikke enig at Gilberto skal ut.En av få som får godkjent idag

Link to comment
Share on other sites

kjenner jeg er utrolig skuffet akkurat nå, dette jeg var redd for før sesongen!

altfor mye rufsete og urutinert forsvar selv om ikke det var bare det som gjorde at vi tapte i dag, dritt lei av å se den dere klumpinga inn i midten når vi angriper , forferdelig å se på

Og det det værste av alt det begynner å bli en litt for saftig luke opp til united allerede

Nei tror vi nok må satse på plassene fra 3-4. plass i år desverre

Link to comment
Share on other sites

 

Synes litt synd på gutta nå, for de spiller egentlig bra offensiv fotball men klarer bare ikkje å få ballen i mål.

Vi får gi den to uker, så vinner vi igjen..

 

 

Der ligger store deler av problemet. Sett det før og ser det igjen i dag at ballen skal broderes i mål igjennom midten. En del bra i dag også, men effektiviteten og forsvarspillet var høystkritikkverdig. Legger meg ikke ned for å dø enda, men dette er en litt vel skuffende sesongstart.

Noe må gjøres med spillet og stallen må forsterkes.

Link to comment
Share on other sites

Det er uytrolig at vi ikke har vunnet de to siste kampene med 3 eller flere mål. Vi har sikkert en effektivitet på 4%. Jeg vil tippe at vi er det laget som har flest sjanser av alle i hele PL, men klarer vi å sette dem?Nei! Vidre må det sies at det noken gang er marginene og tilfeldigheter mot oss. Det kom fram at vi skulle hatt et klart frispark før straffen til City, og vi hadde to skudd som traff stolpene, barton traff stolpe inn.

 

Men det er noe veldig positivt vi kan trekke fram. Med unntak av Hoyte er forsvaret potte tett. I tilegg rundspiller vi spillerne til tider på midten, men når vi kommer til 16-meteren stopper plutselig alt opp. fabregas er den verste på dette punktet. Han er fantastisk ved midten, og mister sjelden ballen her. Men når han kommer til 16-meteren prøver han alltid på en pasning som er så å si umulig og kanskje går 1 av 20 ganger. Fabregas skøyt en gang: STILLESTÅENDE FRA SPISSEN AV 16-METEREN! Hvorfor skyter du da, og ikke når du faktisk har et godt skuddhold?

 

Vi blir i alle fall ikke rundspilt. Vi dominerer kampen, og det er bedre å sløse med sjansene, enn å tape slik vi f.eks. gjorde borte mot Bolton. Presisjonen og løpene synes jeg var bra idag, men vi trekker alt for mye inn i banen. Videre er vi for dårlig til å gi ballen til de som faktisk er i fart inn mot mål. Det er som sagt utrolig at vi ikke knuser City. Men en ting kan jeg si sikkert: Når de løsner for oss i år kan vi knuse ALLE og gå på en lang rekke uten tap.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig av arsenal og tape, skulle ha scoret mange mål, men får den ikke inn. det samme i førse kampen, men der fikk vi et utligning. Henry er fortsatt i feriemodus, og andre spillere har også litt ferie igjen i seg. Vi sliter i forsvar på hodet. Vi har et fremtidenes lag, og det er stort potensiale, men det hjelper ikke fordi at de er ikke gode nok nå. Vi hadde et stolpe skudd, og heading i tverliggeren. Litt uflaks ghar vi også, men det virker som de ikke vet hvor målet er. Det er greit at de skal spille gjennom midten, men når en spiller har 20 meter til neste motstander ute på kanten, så hvorfor skal man ikke spille den dit! Vi trenger mer rutine, arsenal mistet 99 års erfring, og det er mye! Det virker også som de spillerne vi har er redde for å nikke til den bakken. Det er noe positivt vi kan ta med oss da, hadde ballen mesteparten av tiden, og var i angrep ofte med noen lekkerbisker, men det var f**n meg alt! Håper Gallas kommer, da får vi vel mer system og styrke i laget. SKUFFENDE

 

EDIT: noe mer possitivt var at spurs tapte :o

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i alle verden skal vi slå så mange høye baller inn i boksen på et lag som city... midtstopperene dems er jo av premier leagues beste hodespillere.... :o Er ikke mye gjennombruddshissighet igjen når de krative drivkreftene i fabregas og henry svikter.... synes ikke det er så mange flere enn Djorou, Toure, Gilberto og Van Persie som kan få godkjent i dag... + et nytt godt innhopp fra Walcott... Jeg stemmer for at han får starte neste kamp :) og sånn det så ut i dag blir det for Henry :blink: :o

Link to comment
Share on other sites

Nok et skuffende resultat, og vi er på hæla i serien allerede!! 5 poeng tapt på 2 kamper er nærmest skandale.. Må innrømme at det var naivt å tro at denne stallen har noe å gjøre i toppen. Forsvaret er som å se et nervøst guttelag. Nervøsiteten skapes definitvt av Justin Hoyte som ikke er i nærheten av god nok. Fremover ser det bedre ut, men det er noe middelmådig og litt passivt ved det hele. Lehmann virker usikker igjen også..

 

Prøver en børs:

 

Lehmann - Kan ikke lastes for noen ting, men virker usikker flere ganger på cornere og tilbakespill 5

 

Eboue - God fremover og har grei kontroll bakover, men pasningene går i hytt og pine 6

Hoyte - Katastrofe! Virker sinnsykt nervøs. Klareringene går hit og dit, plasserer seg som en smågutt spiller, holder rett og slett ikke mål 2

Toure - Spiller med hjertet utenpå drakta! Ofrer seg og prøver så godt han kan og lykkes som regel, vår beste 8

Djourou - Litt usikker, men er solid sammen med Toure og han gjorde slettes ingen dårlig kamp 7

 

Hleb - Prøver, men får det ikke til. Ekstrem ballkontrol, men holder for mye på ball...hver gang! 6

Fabregas - Har kontroll og serverer pasningen til kanter og spisser, en av de bedre 7

Gilberto - Godkjent kamp, men han mangler pasningsfoten. Ligger litt for høyt til tider og gir Dabo/Barton mye rom 6

Rosicky - Tamt. Trenger tid til å venne seg til nivået. Prøver så godt han kan, men blir lett match for sterke City spillere 4

 

Henry - Noen farligheter nå og da, men et godt stykke til formen 6

Van Persie - Som en av skribentene på ANR sa; når skal han bli en lagspiller? Prøver, men for mye på egenhånd 5

 

Subs:

Walcott - Friskt innhopp igjen. God med ball i beine og prøver å skape ting hver gang 7

Adebayor - Kommer aldri ordentlig inn i rytemen 5

Flamini - Liten tid 5

 

 

Skal gi meg nå før jeg sier for mye ting av sinne. Er forbanna, skuffa, sint, frustrert og opprørt!!!

Link to comment
Share on other sites

kjenner jeg er utrolig skuffet akkurat nå, dette jeg var redd for før sesongen!

altfor mye rufsete og urutinert forsvar selv om ikke det var bare det som gjorde at vi tapte i dag, dritt lei av å se den dere klumpinga inn i midten når vi angriper , forferdelig å se på

Og det det værste av alt det begynner å bli en litt for saftig luke opp til united allerede

Nei tror vi nok må satse på plassene fra 3-4. plass i år desverre

3-4? Dette her holder ikke til topp 10 engang!! Og det er harde fakta!!!!!!!!! :o

 

Wenger får fa*n meg begynne å gripe inn i det som skjer med klubben nå. Han trodde vi skulle knuse Sjelski samt andre lag bare fordi de urutinerte jyplingene hadde fått en sesong i beina. Helt på trynet!!!!

Jeg er så skuffet akkurat nå!! Fy fa*n så elendig av oss å ikke klare å score på alle de sjansene vi hadde. Jeg ser det igjen: Vi skal fa*n meg tråkle den jævela ballen i målet istedet for å måke på med det man har av kraft i beina utenfor 16-meteren. Ta for eksempel Rosicky: Noen som så målet hans mot USA i VM? Hvorfor i granskævven gjør han ikke det nå? Han hadde sjansen til å kline til et par ganger, men gjorde det ikke. Er det Wenger som sier at det ulovlig å prøve seg utenfor 16???!! I såfall bør vi pælme ham ut av klubben med huet først. Er lei av den transfer politikken hans nå. Det er bånnskrapa for engelskmenn i stallen og vi klarer ikke å skyte utenfor 16.

 

ER LUTA LEI HELE WENGER!!!!

 

Greit han har gjort gode ting for klubben, men det som er problemet er at BARE er HISTORIE!!!! Glem fortiden, det er nåtiden som teller!!!

 

"%>%(&")%&¤!%((!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ay,ay,ay, STYGT flashback fra bortekampene på høsten forrige sesong!!

 

Det er enormt frustrerende å se gutta om dagen, tendensen fra de to første matchene er klar; vi tråkler oss fast i angrepsspillet hvor vi prøver å kombinere oss inn i målet, og defensivt klovner vi det til gang på gang.

Vi mangler gjennombruddskraft i form av både styrke og fart virker det som. Særlig mangelfullt er, som mmaelan også peker på, vingspillet. Hleb fortsetter som han gjorde i fjor med mange balltap, noen tekniske finesser innimellom, men veldig lite "end product". Begynner å miste troen på at han blir særlig stor i Arsenal-trøya. Rosicky viste til tider tendenser, men i mine øyne er ikke han heller noen vingspiller. Han trives nok langt bedre i en rolle hengende bak spissene.

Henry virker ikke helt matchfit ennå og mangler skarpheten sin.

Dessuten må vi snart finne en midtbanespiller som tør og kan avslutte fra utenfor 16!

 

Hoyte bak der er rett og slett ikke god nok, han bidrar med null og niks fremover, og er urovekkende lett å komme rundt, trist, men sant.

Jeg kan heller ikke vente på at Lauren blir klar igjen, Eboue har alt for store taktiske mangler, og blir alt for varm i topplokket.

 

Dessverre ser dette ut til at vi kommer til å ligge langt bak når seriegullet skal deles ut neste mai. Det virker som om Wenger har overvurdert hvor godt og jevnt hans unggutter kan prestere. Men sesongen er lang, og alt kan ennå skje!

Vi skapte tross alt noen sjanser i dag, inkludert to i treverket + at vi også burde hatt ei straffe på minst en av de to situasjonene i første omgang (Cesc og spesielt dytten på van Persie).

 

Dette blir dog en trist kveld....

Link to comment
Share on other sites

skuffet..... vi eier kampen til de grader, henry virker fraværende tilogmed når han har ballen, fabregas hadde en dårlig dag, vi lager et tåpelig straffe. ballbesittelse er tydeligvis ikke alt i fotball, heller ikke sjangser på mål. vi spiller med et toppet lag og presterer som tidligere nevnt 3-5 plass-fotball

 

 

irritert........... :o

Link to comment
Share on other sites

Nok et skuffende resultat, og vi er på hæla i serien allerede!! 5 poeng tapt på 2 kamper er nærmest skandale.. Må innrømme at det var naivt å tro at denne stallen har noe å gjøre i toppen. Forsvaret er som å se et nervøst guttelag. Nervøsiteten skapes definitvt av Justin Hoyte som ikke er i nærheten av god nok. Fremover ser det bedre ut, men det er noe middelmådig og litt passivt ved det hele. Lehmann virker usikker igjen også..

 

Prøver en børs:

 

Lehmann - Kan ikke lastes for noen ting, men virker usikker flere ganger på cornere og tilbakespill 5

 

Eboue - God fremover og har grei kontroll bakover, men pasningene går i hytt og pine 6

Hoyte - Katastrofe! Virker sinnsykt nervøs. Klareringene går hit og dit, plasserer seg som en smågutt spiller, holder rett og slett ikke mål 2

Toure - Spiller med hjertet utenpå drakta! Ofrer seg og prøver så godt han kan og lykkes som regel, vår beste 8

Djourou - Litt usikker, men er solid sammen med Toure og han gjorde slettes ingen dårlig kamp 7

 

Hleb - Prøver, men får det ikke til. Ekstrem ballkontrol, men holder for mye på ball...hver gang! 6

Fabregas - Har kontroll og serverer pasningen til kanter og spisser, en av de bedre 7

Gilberto - Godkjent kamp, men han mangler pasningsfoten. Ligger litt for høyt til tider og gir Dabo/Barton mye rom 6

Rosicky - Tamt. Trenger tid til å venne seg til nivået. Prøver så godt han kan, men blir lett match for sterke City spillere 4

 

Henry - Noen farligheter nå og da, men et godt stykke til formen 6

Van Persie - Som en av skribentene på ANR sa; når skal han bli en lagspiller? Prøver, men for mye på egenhånd 5

 

Subs:

Walcott - Friskt innhopp igjen. God med ball i beine og prøver å skape ting hver gang 7

Adebayor - Kommer aldri ordentlig inn i rytemen 5

Flamini - Liten tid 5

 

 

Skal gi meg nå før jeg sier for mye ting av sinne. Er forbanna, skuffa, sint, frustrert og opprørt!!!

 

Må si meg uenig i noen av karakterene her.

 

Rosicky viser mye bra, jobber hardt og har mange gode løp. Men det virker som om han er litt nervøs, og at han har en annen rolle enn han er vant til hjelper ikke. Han fortjener alikevel 6, hvertfall hvis du gir Fabregas 7.

 

Fabregas gjør alt riktig på midten, men man kan ikke gi han en karakter som 7 når han i 99 av 100 tilfeller roter det till på 16meter'n. Hvor mange ganger ble ikke han enkelt takla av City på 16metern idag? det blir for vanskelig, og som andre sier her, han skal alltid tre pasninger som går i kanskje 1 av 20 ganger. Gjøra det enklere! Han fortjener ikke mer enn 5-6.

 

Å gi Henry 6 er vel strengt tatt å gi han en karakter bare fordi han er Henry. Makan til sløseri og udyktighet som han viser idag har vi ikke sett fra han siden første sesongen hans for Arsenal. Han sier selv han ikke er MAtch-fit, og da burde ikke Wenger bruke han når vi har andre spillere som er mye mere fit. Alle feila han gjør idag, og det er mange, kvalifiserer til benking i neste kamp. Her bytter vi enkelt og greit karakter med Rosicky!

Henry: 4

Rosicky: 6

Link to comment
Share on other sites

er faen så skuffet nå at jeg har faen ikke ord...

 

synd og måtte si det men arsenal har en hel haug med spillere som nesten er god nok...

 

men det holder ikke, de er for god til og sitte på benken men for dårlig til og spille på arsenal desverre..

 

det er grunnen til at vi ikke kan kjøpe spillere, pluss at wenger og styret er for gniten...

 

vist ikke dette laget forsterkes, vet jeg ikke hvor dette kan ende, city og villa er lag vi har slått tidligere 9 av 10 ganger...

 

ka skjer når vi møter bedre motstand??? lukter nedre halvdel forløbig, men kan selfølgelig bli bedre utover i sesongen..

 

tørr ikke og tenke på man u kampen som er like rundt hjørnet, blir sikkert en ny 1-6 kamp, eller 0-6 kansje..

 

vi trenger ny stopper, ny venstre back, sentral midtbane, og ser faktisk ut som om vi trenger en ny spiss, har hele tiden sagt at vi ikke trenger det men når ingen klarer og få ballen i mål så lurer jeg på om ikke vi gjør det likevell, kansje til og med en ny ving..

 

henry virker oppgitt, sikkert noe han har blitt lovet som ikke har skjedd tipper jeg, men no skal det sies at han var skandale dårlig og helt ute i hodet sitt i dag... burde scoret to mål minst

Link to comment
Share on other sites

Etter denne kampen er jeg noe sinsykt skuffa... At vi tapper mo Manchester-City på en straffe som ikke hadde vært vits i...

Hoyte skulle ha vært bytta ut etter 1 omgangen... Han spilte en syyyyykt dårlig kamp, samt han laga den straffa. Og at vi ikke setter en av de kjempe sjangsene vi har er helt utrolig...

 

Vi ligger 8 poeng bak Man U. allerede... Sesongen erover før den har begynt, men jeg elsker arsenal 100% for det...

 

Vi kommer sterkere tilbake i neste kamp håper og trur jeg! :o

Link to comment
Share on other sites

Tja... hva skal man si? Det vi viste i dag er totalt sett for svakt. Det spillermatrialet vi besitter pr dags dato er nok for svakt, skal vi være med i toppen. Jeg vil tro vi kan få en sesong ganske så lik den vi hadde sist...

 

Vil tro Wenger trekker ut fingern og investerer noe av det transferfondet han selv sier han disponerer. Dette er rett og slett ikke godt for Arsenal Football Club anno 2006.

 

Kort spillerbørs:

Lehmann, en feil tidlig i første omgang, ellers prikk fri 7

Eboue, ganske mange feilpasninger, mister litt hodet i avgjørende situasjoner 5

Toure, vår beste i forsvarsfirreren men tror han blir distrahert av de rundt seg 7

Djourou, gjør mye rart men har en evne til å komme ut av det 6

Hoyte, har håpet så inderlig at han skulle slå til men han holder ikke nivået, desverre. 4

Hleb, alt for mange feilpasninger men bidrar av og til med det eksepsjonelle. 6

Gilberto, hoggestabben er en av våre beste i dag. Treffer ofte med pasningene. 7

Fabregas, min MotM, så proff så genial, hadde bare omgivelsene vært på samme nivå 8

Rosicky, viste at han er i ferd med bli kjent med medspillerne. God offensivt. 7

VanPersie, synes han er lite involvert men uheldig med stolpeskuddet 6

Henry, Helt ute av form. Med Henry på sitt beste hadde vi vunnet 2-1 5

 

Walcott, igjen positivt inhopp. Brukte farta og skapte litt kaos i MC forsvaret 7

Adebayor, vanskelig å gjøre så mye fra eller til men ganske så svak 5

Flamini, rakk ikke å gjøre seg gjeldende.

 

 

Neste kamp håper jeg å se Flamini tilbake på vensre backen og Walcott med fra start.

Synes også de første kampene indikerer at vi trenger en Gallas og kanskje joker.

Link to comment
Share on other sites

Tja... hva skal man si? Det vi viste i dag er totalt sett for svakt. Det spillermatrialet vi besitter pr dags dato er nok for svakt, skal vi være med i toppen. Jeg vil tro vi kan få en sesong ganske så lik den vi hadde sist...

 

Vil tro Wenger trekker ut fingern og investerer noe av det transferfondet han selv sier han disponerer. Dette er rett og slett ikke godt for Arsenal Football Club anno 2006.

 

Neste kamp håper jeg å se Flamini tilbake på vensre backen og Walcott med fra start.

Synes også de første kampene indikerer at vi trenger en Gallas og kanskje joker.

 

Kloke ord Daddy Cool.

 

Har hele tiden ment at sesongens utgave er svakere enn den som avsluttet i fjor. Tidlig i høst var argumentet avgangene til Pires, Bergkamp og Campbell. Nå i ettertid kan vi også føre opp Cole og Reyes. Vi snakker her om fem meget gode spillere. Kun en ny spiller er hentet inn. Tar jeg ikke feil, så trenger han en del tid på å bli varm i trøya.

 

Har pløyd Internett og tekst-tv opptil flere ganger daglig de siste ukene. Har vært hellig overbevist om at noe kjøp var på gang. Nå begynner jeg sannelig å misten troen på nye spillere. Da snakker jeg om gode og etablerte spillere, ikke unge talenter.

Link to comment
Share on other sites

For å si det slik så fikk City drive på med masse etter slengere Dommeren var dårlig der, Fabregas ble tatt flere ganger etter han hadde spilt ballen. Rosicky fugerere dårlig som ving spiller, han er så mye bedre vis han for spille bak spissene, jævla skuffa kamp har ikke ord hvor dårlig dem er nå. Kjenner ikke i gjen spillestilen vi hadde før, virker som vi heletiden skal spille osse helt inn i 5 meteren, Wenger må ta tak i dette nå, vi har ikke en giftig spiss lenger når Henry ikke fungere som han skal. Bomme så mye som vi gjore i dag er bare helt targisk å se på, vi har ikke en spiller som klarer å skyte uten for 16 metern.

Blir så jævla forbanna, har lite truna på at vi skal klare 4 plassen i år. :o

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så skuffande. Konsekvensen av å ikkje handle inn nok i sommar?

Bingo! Vi eier jo ikke kantspillere! Verken Tomas eller Hleb er kantspillere og trekker alt inn i midten og der skjer alt og absolutt alt Arsenal foretar seg. Og hva skjer med gutta,kan de ikke skyte? Synses spillet til Arsenal er så utrolig forutsigbart.

 

Vanvittig skuffet idag,ikke minst over vår kaptein. Har aldri sett han så dårlig!

 

Proud to be a gunner!

Link to comment
Share on other sites

wenger er blitt mer og mer naiv med årene, tror han lager en egen tabell oppi hodet sitt der du får poeng ut i fra hvor mye penger manageren bruker..

 

har et lag brukt mye penger får de mindre poeng per seier, og motsatt..

 

burde lært av fjoråret, mangenlag som har kommet til cl finalen, ajax, porto, monaco.. hadde ikke nødvendigvis hevdet seg i pl for det..

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg sett de to siste kampene våre, men har lest litt rundt på internett om kampene. Jeg så kampen mot Aston Villa, og jeg må si at det var veldig skuffende fram til Walcott entret banen. Det virker ikke som om vi klarer å spille i en 4-4-2 formasjon lenger, som vi har hatt stor suksess med tidligere. Men da hadde vi Vieira, Bergkamp og Campbell. Vieira var ballvinneren på midten, som kunne starte angrep. Nå er det Gilberto som er ballvinneren, men han har ikke høyrefoten til å starte angrep på samme måte som Cesc. Så da blir vi nødt til å bruke et trekk mer. Gilberto vinner ballen, gir til Fabregas og vi er i angrep. Da Bergkamp spilte, var det bare for de andre spillerne å starte på dype løp, så kunne de være ganske sikre på at DB10 ville finne dem med en genial pasning. Nå har Fabregas denne rollen med å slå geniale pasninger. Men når medspillerne ikke går på løp er det umulig å slå slike pasninger i bakrom. Da blir det heller oppspill på en medspiller som står med ryggen til mål. Da må de prøve å snu seg med ballen i beina, eller spille en støttepasning for så å få den igjen ved hjelp av veggspill. Men dette klarer vi sjelden nærmere motstanderens mål enn på midten. Forsvaret til motstanderen tetter igjen utenfor 16 meteren, likevel prøver vi å slå vegg gjennom dem. Noe som vi har sett til nå er umulig. Ballen går igjennom maks 1 av 10 ganger på denne måten, og det er altfor lite, når spissene ikke viser noe av den roen de viste i fjor foran mål. Som flere har sagt i denne tråden har ikke Hleb klart å vise seg frem på noe særlig godt vis så langt. Holder for lenge på ballen, og prøver altfor mye aleine. Slik som van Persie. Men Robin kommer iallefall til sjanser. Og samspillet med kollegene kommer nok etterhvert. Hleb holdt også i fjor altfor lenge på ballen..

 

Som sagt, 4-4-2 virker å være en for dårlig formasjon for vårt lag slik som vi spiller nå. Jeg ønsker å se Arsenal spille i en 4-3-3 formasjon. Enda mer offensiv enn den 4-5-1 formasjonen vi hadde suksess med i CL i fjor. Med Gilberto som midtbaneanker, Cesc og Rosicky/Ljungberg litt foran ham, Henry litt ute til venstre, for det er her han liker seg best og kan bruke sin fart og sitt enorme rykk mot sidebacken. Adebayor eller van Persie i midten, og Hleb på høyre. Det er selvfølgelig lite sannsynlig at Wenger kommer til å sette Henry ut på vingen. Men jeg mener han ikke er noen typisk midtspiss. van Persie eller Adebayor passer mye bedre sentralt framme enn Henry.

Arsene må få opp øynene snart å skjønne at hvis han ikke endrer taktikk snart, må han gå ut på overgangsmarkedet før det stenger og hente inn noen spillere som passer inn i taktikken hans..

Link to comment
Share on other sites

Tja... hva skal man si? Det vi viste i dag er totalt sett for svakt. Det spillermatrialet vi besitter pr dags dato er nok for svakt, skal vi være med i toppen. Jeg vil tro vi kan få en sesong ganske så lik den vi hadde sist...

 

Vil tro Wenger trekker ut fingern og investerer noe av det transferfondet han selv sier han disponerer. Dette er rett og slett ikke godt for Arsenal Football Club anno 2006.

 

Neste kamp håper jeg å se Flamini tilbake på vensre backen og Walcott med fra start.

Synes også de første kampene indikerer at vi trenger en Gallas og kanskje joker.

 

Kloke ord Daddy Cool.

 

Har hele tiden ment at sesongens utgave er svakere enn den som avsluttet i fjor. Tidlig i høst var argumentet avgangene til Pires, Bergkamp og Campbell. Nå i ettertid kan vi også føre opp Cole og Reyes. Vi snakker her om fem meget gode spillere. Kun en ny spiller er hentet inn. Tar jeg ikke feil, så trenger han en del tid på å bli varm i trøya.

 

Har pløyd Internett og tekst-tv opptil flere ganger daglig de siste ukene. Har vært hellig overbevist om at noe kjøp var på gang. Nå begynner jeg sannelig å misten troen på nye spillere. Da snakker jeg om gode og etablerte spillere, ikke unge talenter.

 

Husker jeg skrev inn en post rett eter VM da spekulasjonene begynte som værst. Vi var linket til alt sm kunne krype og gå. Da skrev jeg, og flere med, at vi begynner å kjenne Wenger oghans urokkelige tro på sine unge elever. Han ser helt sikkert noe vi ikke ser og derfor avventer han med kjøp sm vanlig. Som sagt før tror jeg ikke på nye signeringer før jeg ser det. Januar-vinduet kan fort vise seg å bli "redningen" i år igjen. Men da er det kanskje litt sent etter hva vi har sett til nå?

 

De spillerene som du nevner CG er det ikke lett å skulle fylle skoene etter når du er +/- 20 år gammel! Alle forståsegpåere som har kommet med en analyse av Arsenal før årets sesong skryter talentene til klubben opp og ned, men samtlige påpeker også mangelsen på rutine. I dag lurer jeg på om det dermed var et feilgrep å spare Freddie på venstrekant når vi ser hvor fælt Justin Hoyte har det utpå der.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...