Jump to content

2006.08.26 Manchester City B


RuneC

Recommended Posts

Vi hadde mulighetene, og burde vunnet kampen. Sånt som dette skjer, og nå får vi bare håpe på at vi vinner i fortsettelsen. Det er mye bra spill, og sjanser har vi. Skjønner ikke hvorfor vi skal være så vanvittig pessimistiske.

 

Dumt med et tap så tidlig, men det er klassespillere som Henry som hadde sjansene i dag.

Jeg tror vi gjør det bedre enn vi gjorde i fjor. Det er naturlig at vi vil slite i begynnelsen av sesongen, med den dårlige oppkjøringen vi har hatt!

 

Up the Gunners! Og seier blir det i neste seriekamp!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Vi hadde mulighetene, og burde vunnet kampen. Sånt som dette skjer, og nå får vi bare håpe på at vi vinner i fortsettelsen. Det er mye bra spill, og sjanser har vi. Skjønner ikke hvorfor vi skal være så vanvittig pessimistiske.

 

Dumt med et tap så tidlig, men det er klassespillere som Henry som hadde sjansene i dag.

Jeg tror vi gjør det bedre enn vi gjorde i fjor. Det er naturlig at vi vil slite i begynnelsen av sesongen, med den dårlige oppkjøringen vi har hatt!

 

Up the Gunners! Og seier blir det i neste seriekamp!!!

 

Du er så herlig positiv, Helge!! :o Slike som deg burde det være flere av! Og det mener jeg!

Kanskje et unødvendig innlegg etter all skrivingen om dette i det siste, men Helge fortjener denne!

Link to comment
Share on other sites

Husker jeg skrev inn en post rett eter VM da spekulasjonene begynte som værst. Vi var linket til alt sm kunne krype og gå. Da skrev jeg, og flere med, at vi begynner å kjenne Wenger oghans urokkelige tro på sine unge elever. Han ser helt sikkert noe vi ikke ser og derfor avventer han med kjøp sm vanlig. Som sagt før tror jeg ikke på nye signeringer før jeg ser det. Januar-vinduet kan fort vise seg å bli "redningen" i år igjen. Men da er det kanskje litt sent etter hva vi har sett til nå?

 

At vi aldri lærer Wengers innkjøpspolitikk... ;)

 

Håper ikke Wenger satser på januar-vinduet i år også. Må si at jeg ikke er kraftig imponert over kjøpene fra samme periode i fjor. Wenger burde allerede nå se at laget skriker etter forsterkninger.

 

Etter årets første fire kamper, så synes jeg dette blir mer og mer en blåkopi av fjorårssesongen.

Link to comment
Share on other sites

kjenner jeg er utrolig skuffet akkurat nå, dette jeg var redd for før sesongen!

altfor mye rufsete og urutinert forsvar selv om ikke det var bare det som gjorde at vi tapte i dag, dritt lei av å se den dere klumpinga inn i midten når vi angriper , forferdelig å se på

Og det det værste av alt det begynner å bli en litt for saftig luke opp til united allerede

Nei tror vi nok må satse på plassene fra 3-4. plass i år desverre

3-4? Dette her holder ikke til topp 10 engang!! Og det er harde fakta!!!!!!!!! ;)

Nei, å tape mot Manchester City er isolert sett for svakt til å hamne i tetpulja denne sesongen. Vi må likevel tillate oss å sjå bakom resultatet om vi skal spå om plassering. Då ser vi at det trass alt ikkje er SÅ gale spelemessig. Vi kjører jo totalt sett over Manchester City - det som manglar er mål.

 

Det er deja vù det! Det er irriterande og det kjennast som om vi ikkje har marginane på vår side. Kor mange gongar har vi ikkje kjent det? Då er det ikkje tilfeldig, og vi er rett og slett for dårlig. Sjølv om Uriah Rennie var horribel i dag, og vi skulle hatt to straffer, så er det vår eigen feil at vi ikkje vinn ein kamp som dette.

 

Vi kjem til å vinne kampar som dette utover i sesongen, men vi kan ikkje tillate oss så mange fleire tap i kampar kor vi dominerar totalt. Så langt har vi spelt to kampar kor banespelet har vore vårt by a mile, men siste 20 meter stokkar det seg.

 

Det er feil å skylde på enkeltspelarar. Det er laget som heilheit som ikkje fungerar. Det er ikkje tilfeldig at ALLE har same problemet. Det heile er eit Arsenal-problem. Vi blir for upresise i dei avgjerande situasjonane diverre. Eg har tru på at det vil snu, men det kan ikkje gå lenge - og det må takast tak i.

 

Gilberto er for øvrig vår beste i dag.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen hadde mye bra og endel dårlig . Nokk engang går marginene i mot oss , fordi det var arsenal som hadde flest sjanser . Straffen de fikk var grei den (horribel takling), men vi har to situasjoner som ganske sikkert skulle vært straffe . Dommeren må få litt ris i dag med mye feil dømming , og vi blir belønnet med gult kort istedet da RVP kjefter ifra seg .

 

Ellers var det mye raskt angreps spill og lekre detailer , men også litt forsvarsfeil og feilpasninger , men alt i alt var det mye positivt å se . De må bli mere effektiv i boksen skal vi være på 1-2 plass . Mange ganger flytter de ikke etter med folk når det kommer raske kontringer og da blir det som regel ingenting ut av det .

 

Sitter med en følelse av uflaks både etter denne kampen og kampen mot Hesten villa . Det som er gøy er det at man ser hvor giftig de komer til å bli når sammspillet sitter og ting klaffer skikkelig . Artig å se Rosicky og Walcott spille ;) . Tror de kjem til å bli vanvittig gode for Arsenal(spes. Walcott) .

 

Da er det bare å vente til neste kamp da og håpe på at ting klaffer bedre . God helg alle Gooners !

 

Ehhhh , etter å ha lest mye av det som er skrevet blir jeg rystet . Hvilke suportere er dere egentlig?? Vi har spilt to kamper , og gutta har vist mye bra disse kampene . Ikke vær så jevla pesimistisk , det blir flaut å lese . Det er lett å buse ut etter at man er skuffet , men prøv å se etter positive ting istedet for svart male alt og alle . Det er da ingen tvil om at vi burde hatt 6 poeng nå men slik er fotballen . Ting ordner seg og de andre lagene mister også poeng .

Link to comment
Share on other sites

Here we go again. Dette gjev stygge assosiasjonar til forrige sesong generelt, og borteforma spesielt.

Kven er det sin ide at ballen absolutt må tråklast i mål. Er det Wenger, eller er det Henry's føretrekte måte å spele på. Wenger sit med ansvaret, og bør no gje klar melding om at nok er nok. Ei slik skotvegring skal det godt gjerast å finne maken til. Kryss i margen for Walcott som faktisk prøvde på eit par langskot. På dagens Arsenal-lag er det 17-åringane som viser veg---.

 

Eg ser likevel ingen grunn til å døme Wenger og spelarane nord og ned etter to ligakampar. I dag var marginane i mot oss, men det var og ein slåande mangel på dugleik i avgjerande situasjonar. Ting vil snu seg, men det spørst om det då er for seint. På den andre sida: Chelsea har berre to poeng meir.

Klubben treng vår støtte no, og den er no ein gong meir konstruktiv enn surmaga kritikk.

Og så vonar eg på eit par spelarkjøp i veka som kjem. Tør eg nemne Masquerano, Gallas og Torres?

Og så vil eg ha Clichy attende, og det fort.

Link to comment
Share on other sites

Eg ser likevel ingen grunn til å døme Wenger og spelarane nord og ned etter to ligakampar. I dag var marginane i mot oss, men det var og ein slåande mangel på dugleik i avgjerande situasjonar. Ting vil snu seg, men det spørst om det då er for seint. På den andre sida: Chelsea har berre to poeng meir.

Klubben treng vår støtte no, og den er no ein gong meir konstruktiv enn surmaga kritikk.

Og så vonar eg på eit par spelarkjøp i veka som kjem. Tør eg nemne Masquerano, Gallas og Torres?

Og så vil eg ha Clichy attende, og det fort.

 

Innerst inne er vi ganske ok! Og selvsagt tror og håper vi at Arsenal kommer sterkt tilbake. Her kan ting snu seg fort, og ganske sikkert vil vi også i år få en mengde gode opplevelser. Ting tar bare litt tid! ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå syns jeg det tar litt vel av her med slakt av lagets innsats i dag.

Jeg er også kritisk til ting, men gidder ikke å overdrive heller da..

Vi kjører jo over City i lange perioder og det er skytevegringen og uflaksen som gjør at det blir tap.

2 i tverrligger sier sitt og det presset gutta kjørte på en periode i 2.omg. var massivt.

 

Det er nok det ensporede angresspillet som frustrerer de fleste av oss og der har Wenger gjort svært lite for å utvikle spillet spesielt siste to årene.

Burde være mulig å angripe på flere måter enn på pakke alt i midten og småspille rundt 16 meter.

Kantspillet er minimalt samt at de tør/vil ikke skyte. Sånn er status og har vært en god stund nå.

 

Jeg tror målene kommer etterhvert, men jeg er mer bekymret for usikkerheten i forsvaret.

Hoyte er ikke god nok og jeg tror ikke Flamini vil gjøre det stort bedre på venstreback. Husk folkens...han er midtbanespiller! Blir sjelden bra å ha en høyrebeint venstreback i Premier League. Flamini var tidvis dyktig der i fjor, men han er ikke noe A. Cole. Vi trenger en på tilnærmet Cole-nivå og det er vel Clichy som er nærmest, men er skadet som vanlig.

Djourou og Kolo fungerer forsåvidt, men det virker som det er en viss usikkerhet uansett hvem som spiller baki der. Spesielt kollektivt.

Eboue har hatt en langt svakere start på sesongen enn slutten av forrige, noe som merkes spesielt i pasningsspillet og plasseringsevne defensivt.

 

Laget virker ikke skjerpa nok syns jeg. Jeg tror derimot ketchup-effekten kommer snart, men det MÅ vinnes hjemme og må begynne å plukke mer poeng på bortebane.

 

Jeg er skuffa, men vil ikke slakte Wenger og laget totalt etter 2 kamper.

Men at vi trenger forsterkninger med rutine er nok en viktig faktor her...

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kan ting snu seg fort,men som nevnt bringer dette flash backs fra

forrige sesong.

Men problemene er større enn ifjor etter min mening.Det er 4 rutinerte spillere

som er vekke.Cole,DB,Pires og Campbell.

Det er positivt å satse på unge spillere,men miksen mangler for at det skal være godt nok.

Vi er for urutinerte i forsvar.Det er det liten tvil om.Vil ikke Cole spille for oss bør han erstattes prompte.

 

Dette er ikke en ny situasjon.Trekkene har vi sett en stund nå og det jeg ser er at

laget skriker etter et par rutinerte spillere som kan ta tak.

 

Det som er mest betenkelig er at det offensive spillet som har vært vår store force er

en skygge av hva det har vært.

Alt skal gjennom midten nå og snart bør Wenger fortelle gutta at dette er ikke oppskriften

for å vinne kamper.

Mer bekymringsfullt er det at det virker(er tidlig ennå)at Henry/VP og Henry/Ade ikke

fungerer.

En annen ting er at vi angriper alt for sent.Hvor er de raske overgangene blitt av?

Både Hleb og Fabregas sinker til tider spillet.

 

Dette mener jeg er noe Wenger bør jobbe med fort.Jeg er ennå overbevist om at Wenger

er rett mann for oss og det er farlig å krisemaksimere dette for mye etter 2 kamper,men

jeg liker ikke utviklingen og er bekymret.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns også det er for mye syting her etter et tap.

 

Vi kjører jo over City i lange perioder og det er skytevegringen og uflaksen som gjør at det blir tap.

2 i tverrligger sier sitt og det presset gutta kjørte på en periode i 2.omg. var massivt.

 

Det er nok det ensporede angresspillet som frustrerer de fleste av oss og det har Wenger gjort svært lite for å utvikle spillet.

Kantspillet er minimalt, for mye småspill utenfor og INNI 16 meter, samt at de tør/vil ikke skyte.

 

JEg tror målene kommer etterhvert, men jeg er mer bekymret for usikkerheten i forsvaret.

Hoyte er ikke god nok og jeg tror ikke Flamini vil gjøre det stort bedre på venstreback. Husk folkens...han er midtbanespiller! Blir sjelden bra å ha en høyrebeint venstreback i Premier League. Vi trenger en på Cole-nivå og det er vel Clichy som er nærmest, men er skadet som vanlig.

Djourou og Kolo fungerer forsåvidt, men det er en usikkerhet uansett hvem som spiller baki der syns jeg.

Eboue har hatt en langt svakere start på sesongen enn slutten av forrige, noe som merkes spesielt i pasningsspillet og plasseringsevne defensivt.

 

Laget virker ikke skjerpa nok syns jeg. Jeg tror derimot ketchup-effekten kommer snart, men det MÅ vinnes hjemme og må begynne å plukke mer poeng på bortebane.

 

Jeg er skuffa, men vil ikke slakte Wenger og laget totalt etter 2 kamper.

Men at vi trenger forsterkninger med rutine er jeg enig i.

 

Helt enig i det du sier! Blir alt for mye klikk klakk utenfor 16-meteren. Begynte å bli rimelig lei Henry sine "forsøk" utover kampen. Først slakker han på farten i kjent Henry-stil, men det fantastiske rykket hans kommer aldri. La merke til at løpene ble oppbrukt i det Henry la inn.

 

Når det gjelder cornere er det helt håpløst! Tror vi har hatt over 20 cornere i de 2 første kampene, og vi har kun skapt farligheter på 2-3 av dem. Vi er utrolig puslete i duellspillet. Rosiscky, Fabregas, Hleb og Hoyte blir alt for puslete på dødballer mot/for oss. Vi mangler en skikkelig hodespiller som f.eks Campbell.

 

Tror vi må begynne å innse at det kan gå 2-3 år til før vi vinner serien igjen. I øyblikket virker det som kapteinen vår er giddalaus, og dette smitter selvfølgelig over på de andre spillerne.

 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor Van Persie trekker til høyresiden hver gang, blir så dumt når han må over på venstrefoten for hver gang han skal legge inn. Synes Rosiscky og Walcott spilte strålende! Fantastisk å se "sultne" spillere.

Link to comment
Share on other sites

Vi sløser med sjanser i denne kampen også, vi burde hatt 6 poeng nå.

Samtidig som United vinner igjen og igjen. Tror jeg ikke burde tenke hvor vi ligger på tabellen i mai.

Tror akkurat nå at vi blir nummer fire, som i fjor dessverre. Om vi kommer oss opp på tabellen så må vi skåre på våre sjanser og vinne sånne kamper som mot Manchester City og Aston Villa. Og spessielt Thierry Henry i form... Nok en skuffende kamp!

Link to comment
Share on other sites

Dette var trist.

Angrepesspillet var til tider like vakkert som vi kjenner Arsenal ( på sitt beste, ubestritt best i verden ), men foran mål GÅR det bare ikke. Det meste er nok allerede sagt i denne posten, men alle vet at NOE må endres, NOE må skje, det nytter bare ikke med 100% press på mål når vi ikke får uttelling innenfor 16-meteren.

En mild trøst er at Tottenham ikke presterer å vinne med 11 mot 10 på hjemmebane og isteden taper 2-0! Så lavt har heldigvis ikke vi synket MEN:

 

Kjære Jesus Jubalon, la Henry være i toppform til neste kamp..Resten er rett og slett ikke nok.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig fullstående enig med det mr. Caribo sier. Summerer det meste opp. Hoyte holder nok ikke mål på venstrebacken...Var ikke han opprinnelig høyreback?

 

Må vel uansett, som også sagt her, holde et positivt sikte fremover. Den vonde trenden vil snu...Om det holder til seriegull gjenstår å se, er jo tross alt 36 kamper igjen. Og ser rett og slett ikke for meg at noe lag kommer til å slå/tangere den uslåelige rekorden vårt fantastiske lag klarte i 03/04.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man skal se på hvilke spillere som er tilgjengelige enda, og som kan hentes innen transfer-deadline så er følgende tilstede:

 

Woodgate: Skadeforfulgt stopper, som er veldig god når han er skadefri - Han har nå sagt at han har godtatt en avtale om utlån fra RM denne sesongen, og nevnte 3 klubber; Arsenal, Newcastle og Middlesbrough. En spiller som ville hevet laget og gitt oss rutine HVIS han er skadefri.

 

Kakha Kaladze: Dette er en typis full-back som vil være en ren erstatter for Ashley Cole. Spilleren er etter min mening den svakeste spilleren som spilte i Milan sin backrekke forrige sesong. Men uten tvil en mye bedre spiller enn Hoyte, og hvis det ikke er andre alternativer, så hvorfor ikke?

 

William Gallas: En spiller jeg håper på det sterkeste at vi får. Han kan spille overalt i forsvaret, og er samtidig en som spiller med hjertet utenpå trøya. Han ville uten tvil blitt vår beste forsvarspiller hvis han kommer til klubben. Desverre så ser det ut til at Chelsea med sinne fantasillioner nekter å selge til en rival, så jeg tviler sterkt...

 

Curtis Davies: Dette er en spiller vi burde satse på. Jeg personlig anser dette som en av mine store favoritter. Gutten er engelsk, stor, sterk og ikke minst sinnsykt god. WBA er nok ikke glade for å selge gutten, men legger vi ett bud på 8-10mill£ så tenker jeg de selger. Jeg ser INGEN grunn til at han er for dyr, når han etter mine øyne er ett like stort talent som Walcott. Forskjellen er at Davies allerede er en etablert "stjerne-spiller" - noe vi trenger sårt.

 

Mascherano: Etter mine øyne ett perfekt kjøp for Arsenal. Jeg beundra han stort under VM. Han er en solid midtbanespiller som vil utfordre Gilberto om plassen (så kanskje Gilberto må øve litt mer på pasninger for å beholde plassen? ;) ). Han har også ett fantastisk skuddbein, noe vi trenger. En spiller som tørr å skyte fra distanse? KJØP!

 

 

Vet ikke hva dere mener om saken, men personlig mener jeg Wenger burde kjøpe minst 2 av disse spillerene. Jeg holder Curtis Davies og Mascherano som favoritter, både som størst sjanse for at de skjer, og at det er de jeg helst vil se i klubben. Vil heller ikke si nei takk til Gallas, men tviler som sagt på at Chelsea selger til en Rival.

 

Sikkert mye tullpreik som dere veit fra før, men detta er nå min mening og en liten "statusrapport" fra mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

litt statestikk her:

 

city hadde 4 skudd på mål, arsenal hadde 3..

 

skudd utenfor mål city 7, arsenal hadde 9..

 

arsenal hadde også 3 skudd som ble blokket..

 

possession 46 54 i vår favør..

 

grunnen at vi ser mye mer dominante ut en vi e har mye med taktikken til city og gjøre..

 

de lar oss komme frem og forsvarer seg godt og vi vet ikke ka vi skal gjøre, hadde en god periode i første omgang, men kjennerelt set er ikke arsenal til og kjenne igjen, lite bevegelse og pasnings alternativer hele tiden og det er jo det v i har hvert kjent for og gjøre så bra

 

arsenal har ikke bare spilt to dårlige kamper, vi har spilt 3, zagreb kampen var jævlig dårlig den og selv om vi vant den..

 

vi starter kampen med 4 egentlig sentrale midtbane spillere, og det funker dårlig, ser det er noen som mener rosicky spilte bra, det synes jeg ikke i det hele tatt.. han er ingen ving og kommer sikkert ikke til og bli det heller.. hleb kan gjøre en helt utrolig dribleserie for og så ikke klare og slå en pasning på 4 meter som setter halve laget ut av spill for de regner med at ballen kommer frem og vi får kontring imot..

 

kommer bare ikke over dette tapet, og klarer ikke og se at det skal bli noe bedre heller

 

 

Hvis man skal se på hvilke spillere som er tilgjengelige enda, og som kan hentes innen transfer-deadline så er følgende tilstede:

 

Woodgate: Skadeforfulgt stopper, som er veldig god når han er skadefri - Han har nå sagt at han har godtatt en avtale om utlån fra RM denne sesongen, og nevnte 3 klubber; Arsenal, Newcastle og Middlesbrough. En spiller som ville hevet laget og gitt oss rutine HVIS han er skadefri.

 

Kakha Kaladze: Dette er en typis full-back som vil være en ren erstatter for Ashley Cole. Spilleren er etter min mening den svakeste spilleren som spilte i Milan sin backrekke forrige sesong. Men uten tvil en mye bedre spiller enn Hoyte, og hvis det ikke er andre alternativer, så hvorfor ikke?

 

William Gallas: En spiller jeg håper på det sterkeste at vi får. Han kan spille overalt i forsvaret, og er samtidig en som spiller med hjertet utenpå trøya. Han ville uten tvil blitt vår beste forsvarspiller hvis han kommer til klubben. Desverre så ser det ut til at Chelsea med sinne fantasillioner nekter å selge til en rival, så jeg tviler sterkt...

 

Curtis Davies: Dette er en spiller vi burde satse på. Jeg personlig anser dette som en av mine store favoritter. Gutten er engelsk, stor, sterk og ikke minst sinnsykt god. WBA er nok ikke glade for å selge gutten, men legger vi ett bud på 8-10mill£ så tenker jeg de selger. Jeg ser INGEN grunn til at han er for dyr, når han etter mine øyne er ett like stort talent som Walcott. Forskjellen er at Davies allerede er en etablert "stjerne-spiller" - noe vi trenger sårt.

 

Mascherano: Etter mine øyne ett perfekt kjøp for Arsenal. Jeg beundra han stort under VM. Han er en solid midtbanespiller som vil utfordre Gilberto om plassen (så kanskje Gilberto må øve litt mer på pasninger for å beholde plassen? ;) ). Han har også ett fantastisk skuddbein, noe vi trenger. En spiller som tørr å skyte fra distanse? KJØP!

 

 

Vet ikke hva dere mener om saken, men personlig mener jeg Wenger burde kjøpe minst 2 av disse spillerene. Jeg holder Curtis Davies og Mascherano som favoritter, både som størst sjanse for at de skjer, og at det er de jeg helst vil se i klubben. Vil heller ikke si nei takk til Gallas, men tviler som sagt på at Chelsea selger til en Rival.

 

Sikkert mye tullpreik som dere veit fra før, men detta er nå min mening og en liten "statusrapport" fra mine øyne.

 

enig med alt du sier.. men tror vi må ha tre spillere in, Curtis Davies, Mascherano og en annen venstre back en Kaladze..

 

de to siste kampene har arsenal hatt en venstrebeint spiller på banen, og det er for dårlig..

Link to comment
Share on other sites

Er selvfølgelig for dårlig at vi taper mot et middelmådig lag,men føler det er litt tilfeldig.

Henry på en middels god dag,hadde puttet minst 2 mål idag, å vi spiller oss til flere store sjanser.

Problemet i mine øyne er at spillerene til stadighet skal løpe ballen helt inn i mål,virker som om wenger har gitt gutta vaksine mot å fyre av utenfor 16 meteren.

Den eneste som får godkjent på det punktet fra meg er van persie.

Han hadde langt fra noen stor kamp,men for øyeblikket så er han vel en av di få som tør/vil fyre av iblandt.

Den dagen Arsenal kan variere spillet iløpet av en kamp,kommer di til å bli suverene.

Leker stadig med tanken på at vi plutselig begynner å forandre litt taktikk underveis i kamper å spiller rundt på vingene, med innlegg i boksen(hvor minst 3-4 spillere)står klare for å kjempe ballen i mål.

Om dette noen gang kommer til å skje ,aner jeg ikke.

Føler at vi er dær drillos plutselig havnet(uten sammenligning forøvrig)Di andre lagene har blitt rundspilt

i flere sesonger av vår flotte fotball,men nå vet di hvordan di skal stoppe angrepene å ødelegge spillet vårt.

Vist wenger ikke tenker litt nytt,men fortsetter å presse 6-7 spillere gjennom midten hele tiden,så tror jeg vi

kan få mange flere slike kamper(desverre) ;)

Link to comment
Share on other sites

Snakk om makkverke:

1. Dommeren var direkte dårlig. Utolig svakt å ikke slå ned på Citys grisespill.

2. Linjemannen var blind!

3. Hoyte var Citys 12 spiller.

4. Gilberto spiller som en avdanket old-boys.

5. Wengers bytte med Ade for Hleb var helt bak mål.

 

 

Allikevel det beste laget tapte!

 

6. van persie skulle fått straffe!

Link to comment
Share on other sites

Snakk om makkverke:

1. Dommeren var direkte dårlig. Utolig svakt å ikke slå ned på Citys grisespill.

2. Linjemannen var blind!

3. Hoyte var Citys 12 spiller.

4. Gilberto spiller som en avdanket old-boys.

5. Wengers bytte med Ade for Hleb var helt bak mål.

 

 

Allikevel det beste laget tapte!

 

Er veldig ening med deg.

 

Å miste Edu og Vieira uten og hente onkelig go erstatere er bare lavmål av Wenger, vi har ikke spillere som er go som kantspillere, Hleb og Thomas trakk seg veldig mye inn mot mitten, sikker på Thomas hadde vært så mye bedre spiller hadde han fått spilt bak spissene, som han har gjort i alle år. Nå burde vel Wenger se at Hoyte ikke er go nok på den plasse han spiller, nei ser utrolig godt at Cole er borte. Som jeg har sakt før sesongen starta at vi blir ikke blant de 3-4 beste laga i år. For de vi ikke har go nok stall, ser utrolig bra når 2-3 av de beste er borte fra laget, vi kommer ikke til å kjempe om flere liga gull på mange år før Wenger går av spør du meg. Arsenal er en av de rikeste klubbene i Europa, men det hjelper ikke laget å ha masse penger på bok, når du ser de 4 andre store laga i england kjøper klasse spiller og bruker litt penger.

Mister vi Reyes, Cole, Campbell, Bergkamp og Pires har også forsvinni. i fjor mista vi Edu og Vieira, Lauren har vært skada lenge. Ingen andre stor klubber i england som har mista så mange go spiller de siste 2 åra,

er jo et halvt lag som er borte, Wenger har henta 3 nye bare. Vis man ser de andre 4 stor laga så har de henta værfall nærmere 2 nye lag på de siste 2 åra. Skal vi henge med noe vi ikke gjør nå, så må Wenger se og våkne, ja begyne å handle inn de spilleren vi trenger. Bare tull det at vi ikke har penger, styre i Arsenal har sakt Wenger har penger til å hente de spillere vi trenger flere ganger. Vi fikk også inn en del penger da vi nådde CL finalen, fatter ikke bare at Wenger kan hente inn de spillere vi trenger for å ha litt mer bredde i stallen og litt flere klasse spillere. Greit vi har mange go talenter, men vi kan ikke vinne noe med et halvt lag med ungutter som ikke har nokk erfaring og ikke er go nok til å klare å kjempe om et liga gull. Så har vi en helt ny stadio også, vil ta 1 til 2 år før laga føler det er en ny hjemme bane, mange som er skuffa over Wenger, greit man ikke bare skal kjøpe for å kjøpe, men alle ser at Arsenal trenger flere ny spillere. Er vel bare Wenger selv som ikke ser det, :D

Link to comment
Share on other sites

Reyes har allt avtalt kontrakt med Atletico i følge sportsavisen AS, står bare på prisen nå, samme er det med Cole. Chelsea vil ikke sleppe Gallas til Arsenal og har avist bude Wenger har bydd på han.

De vil heller la Gallas råttne et år en å selle han til Arsenal, men de vil hente Cole for det. :D

Link to comment
Share on other sites

Det er rett og slett flaut å se profesjonelle fotballspillere med høye lønninger ha sånn skuddvegring. Hvis vi skal fortsette å spille så trangt som vi gjør, så kan vi bare glemme å havne i topp 4 denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...