Jump to content

2006.08.26 Manchester City B


RuneC

Recommended Posts

Det der er rett og slett horribelt backspill. Han løper uten å se hvor han løper, og løper da rett ned cityspilleren på vei gjennom... Klønete til tusen.

 

Positiv ting i kampen er Rosicky - dæven som den fyren jobber og gjør tinga sine ekstremt bra. Spørsmålstegn på Henry, er det riktig å kjøre Henry fra start i kampene hvis han selv sier han ikke er Match-fit? Mye rart fra han i åpningsminuttene her.. Klart man vet aldri når han finner det for godt å sette den i mål.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Jeg fatter ikke hva Hoyte holder på med utpå der. Dette var hans andre horrible bom på et overlegg, og denne gang resulterte det i straffe og mål. Hoyte er ikke god nok. Han sliter i alle dueller. Jeg har merket det i de andre kampene og merker det igjen i dag.

Link to comment
Share on other sites

Det defensive spillet vårt er en skandale. Få ut Hoyte og sett innpå Flamini! Dette holder absolutt ikke mål. Det er altfor mye usikkerhet bak der. Fortsetter dette så er ligagullet en sagablott før serien virkelig har kommet i gang. Vi ligger allerede 8 poeng bak United, selv om det er med en kamp mindre spilt.

Link to comment
Share on other sites

Faktisk enig.Hoyte ligger feilplassert ofte.Virker usikker.

Men nr har denne dommeren dømt godt mot oss.Før var det

Vieira han ga kort.

VP får aldri frispark.

Gi denne mannen briller for dette er uhyre svak dømming til tider.

Link to comment
Share on other sites

Det defensive spillet vårt er en skandale. Få ut Hoyte og sett innpå Flamini! Dette holder absolutt ikke mål. Det er altfor mye usikkerhet bak der. Fortsetter dette så er ligagullet en sagablott før serien virkelig har kommet i gang. Vi ligger allerede 8 poeng bak United, selv om det er med en kamp mindre spilt.

 

 

Rart ikke wenger har skjønt det før nå at Flamini er en bedre back enn Hoyte

Flamini var jo fantastisk der forrige sesong , ufattelig!!!

Link to comment
Share on other sites

City fortjente et mål, men det skulle ikke komme på denne måten! Vi fortjente 3 mål, men nok en gang er ikke marginene på vår side. De får tverrligger inn, vi får stang og tverrligger ut. Frustrerende og atter frustrerende! Jeg synes de fleste har klat seg bra, men Henry har vært uvanlig dårlig på avslutningene, mens Fabregas har vært svak ved 16-meteren. Ellers synes jeg Hoyte har slitt veldig. Bortsett fra det synes jeg de andre har hatt en god kamp!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor Wenger ikke bruke rFlamini på HB istedefor Hoyte som egentlig er VB er meg en gåte. spesielt med tanke på hvor god flamini var ifjor.

 

Helt enig RvP - Vi må gi opp det perfekte mål og skyte mer. vi har hatt mange skuddsjanser fra 18-20 meter, og med RvP, Rosicky, Hleb og Gilberto som alle kan og skyte burde vi skyte mye mye mer.

Link to comment
Share on other sites

Den ene offsiden Henry ble avblåst var f.eks helt på trynet. Fatter ikke hvordan linjedommeren klarte å se at Henry stod i offside på den når tre spillere var innenfor. Skal uansett ikke bare klage på dommeren, fordi vi er nødt til å ta oss sammen og ikke bare jakte på det perfekte målet hver gang. Vi er nødt til å skyte. Det er bedre å prøve å skyte enn å drible seg bort i ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Uten å ha sett denne kampen, så virker det som en kjent melodi. Brente muligheter i bøtter og spann. Liker overhodet ikke denne trenden.

 

Er ikke overrasket over Hoytes spill. Han har ikke imponert i særlig stor grad i de foregående kampene. Rart at ikke Wenger kjører med Flamini, spesielt med tanke på hva han viste i fjor.

 

Håper inderlig at vi snur dette. Hadde vært surt med tap her.

Link to comment
Share on other sites

Ja er det eneste som mangler at Djourou skulle ha blitt skadet...

 

Jeg må sette spørsmålstegn ved det som skjer nå.. Greit vi produserer sjanser, men dem ender opp i håpløse skudd eller håpløse forsøk på gjennomspill. Det er noe som mangler nå både offensivt og Defensivt, og jeg liker ikke det jeg ser nå.

 

Nå ser det ut til at RvP vil bli byttet ut og Adebayor inn.

 

Arsenals første bytte: Rosicky ut, Walcott inn

Link to comment
Share on other sites

spillet hittil i sessongen oser det 5-6-7 plass av..

 

TRAGISK

 

Tror vi bare må innse at akkurat nå er vi ikke bedre. Dette kan selvfølgelig endre seg utover sesongen, men er

ikke mye optimist nå.

At det ikke skal gå an å få mål i denne kampen er for meg helt utrolig!

Link to comment
Share on other sites

Noe sier meg at Arsenal topper tabellen når det kommer til ballbesittelse og skudd på mål. Ellers er det lite å rope hurra for.

 

Tror det blir for enkelt å skylde på uflaks og tilfeldigheter. Synes jeg ser mønster av udyktighet i Arsenals kamper.

 

Kampene så langt burde være en vekker for Wenger og spillerne. Trolig burde muligens Wenger også bruke mer tid og krefter på sitt eget lag, enn for eksempel nederlaget til Chelsea.

 

Dette er for dårlig!

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger må forandre den innkjøpspolitikken sin og bruke de pengene som man har tilgjengelig, for til syvende og sist så handler denne "udugeligheten" om at vi ikke har kjøpt inn rutinerte og etablerte spillere etter at vi mistet Pires, Bergkamp og Campbell. Her må det handles skal vi ha noen som helst sjanse til å være blandt top4.

Link to comment
Share on other sites

Dette her er altfor dårlig hvis vi skal være med å kjempe helt i toppen. Allerede så har vi rotet bort 5 poeng og det på to kamper som vi normalt vinner. Jeg fatter ikke hvorfor Flamini ikke spiller på venstreback og jeg fatter ikke hvorfor en del spillere til tider virker giddaslause.

 

Jeg har normalt stor tro på de spillerne vi har, men det defensive spillet vårt i dag vitner om at vi må handle. Greit nok at vi skal ha tro på de unge og gi de sjansen, men vi kommer til å rote oss langt ned på tabellen hvis det ikke tas noe tak. Får vi mer trygghet bakover så vil vi også kunne gå mye kraftigere til verks offensivt. Nå håper jeg Wenger innser dette og handler inn noen nye spillere med erfaring før vinduet stenges.

 

Arsenal 4 ever!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...