Jump to content

2006.08.26 Manchester City B


RuneC

Recommended Posts

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Klart denne kampen er viktig Rune, og vi må nok ha med oss eit godt resultat frå denne kampen; som i klartekst betyr tre poeng! Det er svært viktig at vi ikkje dett for langt bak tidleg og i tillegg bør vi utnytte at Chelsea trampa i salaten mot svært så middels Borough...

Link to comment
Share on other sites

Litt rart at det ikke har kommet en tråd før, har nok druknet litt i CL kvalik og trekning.

 

Håper virkelig at vi får med oss et resultat her. Chelsea kommer ikke til å gjøre mange av disse blunderene og Man U virker faktisk bedre enn på lenge. Vi trenger selvtillit og flyt så snart som mulig.

 

Har forresten et ønske om å spille Reyes imorgen. Ifølge D Dein har Arsenal avslått et bud fra A Madrid og virker ikke veldig interessert i å selge. Vis gutten at han skal satses på og la ham få kjenne følelsen av å spille fotball igjen. Hadde jeg bestemt ville jeg gjort det samme med Cole. Vis dem tillit, vis at de er viktige fotballspillere for klubben. De personlige konfliktene må ordnes på andre måter. Man hverken senker verdien eller ødelegger for potensielle overganger for disse to ved å la dem spille.

 

Ellers så syns jeg Fabregas skal hviles da han var nokså svak mot Zagreb. Håper å se en midtbane komponert av Ljungberg, Hleb, Gilberto og Reyes. Hvor Ljungberg og Hleb kan veksle på en mer offensiv rolle sentralt. Burde kunne gi bra løpskapasitet og gode muligheter for raske kontringer uten at det går på bekostning av det def.

Forsvaret blir vel som sist, men jeg håper på Cole av grunner nevnt over. Om man velger Ade eller RvP sammen med Henry spiller mindre rolle. Begge har sine styrker og svakheter.

Europas beste keeper vokter selvfølgelig målet.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann og Henry ble spart i CL-kvaliken, men er begge tilbake mot City. Ljungberg blir hvilt. Rosicky er tilbake og får trolig sjansen fra start på høyrekanten i stede for Hleb. Det samme kan Walcott få, etter to imponerende og bra innhopp på slutten av Villa og Zagreb kampen. Reyes, Clichy, Diaby, Senderos og Lauren er fortsatt skadet og er derfor uaktuelle. Cole blir ikke brukt.

Tropp: Lehmann, Almunia, Hoyte, Eboue, Toure, Djourou, Fabregas, Gilberto, Rosicky, Hleb, Van Persie, Adebayor, Henry, Walcott, Flamini, Aliadiere, Cygan, Traore, Song

 

Lag:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Djourou Hotye

 

Hleb/Rosicky(?) Cesc Silva Hleb/Rosicky(?)

 

Henry Adebayor/Walcott

Link to comment
Share on other sites

Siden Ljungberg blir kvilt og Reyes er skada, er det klart for Rosickys PL debut (viss ikkje Walcott starter, men det tviler eg på). Keeper og forsvar er nok det samme. Gilberto og Fabregas sentralt med Hleb på høyre og Rosicky venstre (eventuelt Walcott). På topp spele Henry og forhåpentligvis van Persie. Laget blir dermed noko slikt:

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djourou - Hoyte

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky (Walcott)

 

van Persie - Henry

Subs: Almunia, Cygan, Flamini, Walcott og Adebayor

Trur og håper denne kampen blir annleis fra dei to siste med at City står høgare på banen når dei speler heime. City er jo eit lag me har hatt veldig bra tak på og eg har tru på årets første tre-poenger i morgen. Offensivt synes eg ikkje City har mykje å by på. Vassell er, etter mi meining, deira beste offensive og det seier litt. Barton er ein veldig god spelar og det eg frykter mest i morgen er at han skal få styra på midtbana. Viss det skjer, frykter eg det verste. Men eg er uansett positiv og trur me vinn kampen 3-1. 2 mål av Henry og 1 av Walcott.

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djourou - Hoyte

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky (Walcott)

 

Ade - Henry

 

45 min: Ade <-- --> RvP

60 min: Hleb <-- --> Walcott

60 min: Flamini <-- --> Hoyte / Fabregas

 

Lehmann og Rosicky, og sistnevnte skal vistnok få sin debut i ligaen fra start. Wenger har sagt at det fortsatt er litt tidlig for Walcott å spille en hel kamp fordi han var skada i pre season. Ljungberg blir som sagt hvilt, og Reyes er fortsatt skada.

 

Jeg står på det som jeg tippa i kamp-konkurranen (vi vinner 2-1). Barton er en stor trussel, men utover det er ikke City en lag som er en stor trussel framover. Vi har tidligere hatt en godt tak på city, og jeg mener at dette året ikke vil noe unntak. Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Jeg går for dette

139.gif

 

1 Lehmann,

27 Eboue 5 Touré, 20 Djourou, 31 Hoyte,

13 Hleb 19 Gilberto, 4 Fabregas, 7 Rosicky,

14 Henry og 11 van Persie

laget i dagens kamp mot Man City :)

 

Benken: 24 Almunia, 18 Cygan, 16 Flamini, 32 Walcott og 25 Adebayor

Link to comment
Share on other sites

i dag har jeg virkelig en god følse før kampen,!

tror vår gud Henry får i gang beina i dag altså!

Å nå må jeg huske å ta på riktig drakt , for jeg har en fake bortedrakt som jeg kjøpte i syden i

fjor. hver gang jeg har hadt på meg den har gutta aldrig tapt ! :)

 

Tok feil drakt i serie åpningen , men den var på før Zagreb kampen, så nå blir vi uslålige folkens ;)

Link to comment
Share on other sites

Er spent på denne kampen. Har ikke den beste følelsen, og tror vi går på en lei smell faktisk.

Synd å si det da...

 

the team:

------------Lehmann-------------

Eboue--Toure--Djourou--Hoyte

Hleb--Gilberto---Cesc--Rosicky

---------Robin----Henry---------

 

Er usikker om jeg ville brukt RvP eller Adè though.

Link to comment
Share on other sites

City har ikke scora enda i år og de har sluppet inn 3. Tipper 2-0 til Arsenal der Hleb og Toure scorer :)

Wenger har mange å velge mellom i startoppstillingen hvertfall offensive spillere, så det blir spennede å se hvem som kommer innpå etterhvert i kampen.

Link to comment
Share on other sites

City har ikke scora enda i år og de har sluppet inn 3. Tipper 2-0 til Arsenal der Hleb og Toure scorer ;)

Wenger har mange å velge mellom i startoppstillingen hvertfall offensive spillere, så det blir spennede å se hvem som kommer innpå etterhvert i kampen.

 

tror du hadde fått bra odds om den der hadde gått inn ;)

 

håper Rvp spiller i stedet for Ade i dag..

 

blir seier i dag!!

 

ser ut so om tottene går på en smell :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...