Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Polljen: Fabregas hadde fått munnkurv fra styret og fikk rett og slett ikke lov til å uttale seg. Der har du forklaringen din.

Jeg er som enig med deg i at man skal ta ballen og ikke mannen, problemet er bare at i visse saker så blir mannen ballen (hvis du forstår) B)

 

Når det gjelder den såkalte munnkurven så har jeg vel ikke sett noen "seriøs" bekreftelse på dette, samtidig så mener jeg at Fab hvis han ville kunne ha hatt en viss innflytelse på det som kom fra visse løsmunnede spanjoler.

Men nok om det, jeg skal også holde meg til det gode uttrykket: "vi får være enige om å være uenige" i denne saken :lol: og avslutte denne konkrete disputten.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Etter å ha sett Fabregas filme i dagens kamp mot Sevilla (later som at han blir slått ned), er jeg nesten glad han stakk. Er det slik han vil være som fotballspiller, vil jeg ikke ha han i Arsenal!

Blitt lært opp av Busquets og gjengen... Han filmet aldri slik da han spilte for oss.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas beskyldt for rasisme etter kampen mot Sevilla. Nekter å tro at det stemmer, ifølge Cesc selv er saken også lagt død.

 

http://www.vg.no/spo...?artid=10030986

 

Fabregas er en go' gutt og selvfølgelig uskyldig til det motsatte er ugjendrivelig bevist.

 

Show Racism the Red Card, which is running the campaign in schools for a youth audience, previously highlighted issues of racism and Islamophobia in sport.

 

Footballers John Barnes, Rio Ferdinand, Gary Lineker and Cesc Fabregas are among “role models” the charity has previously chosen for campaigns.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fantastisk mål, var ikke noe ferdigscoret heading for å si det sånn! Ser det diskuteres om hvordan Cesc går inn i krigen over her. Har nok noe med lagkultur å gjøre ja, men jeg mener han gjorde det i alle år bortsett fra de siste måndene nå.

Link to comment
Share on other sites

Artig at dere VET at han aldri engang vil komme tilbake i Arsenal. Også artig at du vet at Wilshere og Ramsey er sykt gode om 5 års tid. Og nei, jeg kommer ikke til å slutte ''wankingen'' over Fabregas!

 

Man vet aldri, men det er lov å håpe at vi slipper å se nykkene og de stadig mer irriterende spanske filmkunstene i vår drakt.

 

Selvsagt er Wilshere latterlig god om 5 år - han er allerede latterlig god. Ramsey har litt igjen, men det kommer. Kunne vært moro å møtt Barca om en 4-5 år og slippe løs Frimpong på Fabregas. Haha.

Link to comment
Share on other sites

Man vet aldri, men det er lov å håpe at vi slipper å se nykkene og de stadig mer irriterende spanske filmkunstene i vår drakt.

 

Selvsagt er Wilshere latterlig god om 5 år - han er allerede latterlig god. Ramsey har litt igjen, men det kommer. Kunne vært moro å møtt Barca om en 4-5 år og slippe løs Frimpong på Fabregas. Haha.

 

Ja, jeg er klar over at Wilshere er latterlig god akkurat nå. Det gir ingen verdens garanti for at han er det om 5 år. Selvfølgelig hadde det vært moro og møtt Barca, alltid moro det! Men Fabregas hadde nok overkjørt Frimpong for å si det slik.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja, jeg er klar over at Wilshere er latterlig god akkurat nå. Det gir ingen verdens garanti for at han er det om 5 år. Selvfølgelig hadde det vært moro og møtt Barca, alltid moro det! Men Fabregas hadde nok overkjørt Frimpong for å si det slik.

Ingen spiller overlever et møte med Frimpong hvis Frimpong har lyst til å gi en lien "beskjed".

 

 

Link to comment
Share on other sites

Artig at dere VET at han aldri engang vil komme tilbake i Arsenal. Også artig at du vet at Wilshere og Ramsey er sykt gode om 5 års tid. Og nei, jeg kommer ikke til å slutte ''wankingen'' over Fabregas!

Det var ingen som sa at de visste at Cesc ikke kommer tilbake, de ytret et ønske om at det ikke skulle skje. Jeg støtter det synspunktet. Det er ikke sannsynlig, og jeg vil heller ikke at det skal skje.

 

Vi har alle skjønt at du er veldig glad i Cesc. At du onanerer over han kan du holde for deg selv :P

Jeg er enig med Wilshere, det er på tide å glemme spanjolen og heller fokusere på de fantastiske midtbanespillerne vi har.

Link to comment
Share on other sites

Det var ingen som sa at de visste at Cesc ikke kommer tilbake, de ytret et ønske om at det ikke skulle skje. Jeg støtter det synspunktet. Det er ikke sannsynlig, og jeg vil heller ikke at det skal skje.

 

Vi har alle skjønt at du er veldig glad i Cesc. At du onanerer over han kan du holde for deg selv :P

Jeg er enig med Wilshere, det er på tide å glemme spanjolen og heller fokusere på de fantastiske midtbanespillerne vi har.

 

Nei, jeg ser det når jeg ser på det engang til. Tar på meg den :P

 

Det var Wilshere som brukte det ordet, derfor gjorde jeg det :P

Jeg fokuserer fult ut på de unge og fantastiske midtbanespillerne vi har skjønner du, men jeg klarer fint å fokusere på Cesc samtidig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...