Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Tja, vi har jo Gervinho, Diaby og Frimpong m.fl. som kan reagere ganske friskt.

Joda det er klart. Men de tre nevnte gutta var like mye fightere når de spilte fotball. 110% innsats i hvert eneste returløp og i hver eneste takling. Det har jeg ikke alltid sett hos den godeste Diaby, til tross for at han leker geitekilliing og deler ut semiharde ørefiker en gang i blant.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Tja, vi har jo Gervinho, Diaby og Frimpong m.fl. som kan reagere ganske friskt.

Joda det er klart. Men de tre nevnte gutta var like mye fightere når de spilte fotball. 110% innsats i hvert eneste returløp og i hver eneste takling. Det har jeg ikke alltid sett hos den godeste Diaby, til tross for at han leker geitekilliing og deler ut semiharde ørefiker en gang i blant.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er ditt ankerpunkt mot Keown kan det da ikke være så ille?

 

Har ikke noe ankepunkt mot Keown i det hele tatt. Bare nevnte det med kontrakten siden det er eå pop å ikke skrive på for tiden. Jeg tror det var £20 pr. uke som utgjorde differansen den gang. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke noe ankepunkt mot Keown i det hele tatt. Bare nevnte det med kontrakten siden det er eå pop å ikke skrive på for tiden. Jeg tror det var £20 pr. uke som utgjorde differansen den gang. :lol:

Syns det er et meget godt poeng jeg. Å henge ut dagens spillere for å være noen grådige j.. under mottoet "alt var bedre før" er så feil som det kan bli. Dette har jeg prøvd å argumentere med før også, men dessverre for døve ører...

Link to comment
Share on other sites

Syns det er et meget godt poeng jeg. Å henge ut dagens spillere for å være noen grådige j.. under mottoet "alt var bedre før" er så feil som det kan bli. Dette har jeg prøvd å argumentere med før også, men dessverre for døve ører...

Hvis dagens spillere ikke er grådige så er det jo litt underlig at Manchester City har klart å bygge opp et såpass godt lag på to år? Tror ikke Yaya dro fra Bercelona til Manchester pga av været. Når det er sagt så er det jo bare naturlig at de fleste sier ja takk til å gjøre samme jobb med tre ganger så høy lønn

Link to comment
Share on other sites

Hvis dagens spillere ikke er grådige så er det jo litt underlig at Manchester City har klart å bygge opp et såpass godt lag på to år? Tror ikke Yaya dro fra Bercelona til Manchester pga av været. Når det er sagt så er det jo bare naturlig at de fleste sier ja takk til å gjøre samme jobb med tre ganger så høy lønn

Det er vel det jeg har hevdet hele tiden? De er arbeidstagere og har ikke samme klubbfølelse som vi supportere har. De har en kort karriere og går dit de tror både lønnen og mulighetene for suksess er. Akkurat som de har gjort i alle år, dette er ikke et nytt fenomen og det er akkurat det jeg har hevdet i alle år. Men, det virker som enkelte tror at dette er et nytt fenomen og har virkelig hylt og skreket om hvor troløs Nasri og andre er fordi de ikke ønsker å binde seg til klubben for evig og alltid. "En ære å spille for Arsenal osv"- nei, for spillerne er ikke æren den viktigste. Karrieren og driven til å bli best er det som har tatt dem dit de er i dag og de har kun ett ønske videre og det er å se hvor langt de kan nå for sin egen del.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel det jeg har hevdet hele tiden? De er arbeidstagere og har ikke samme klubbfølelse som vi supportere har. De har en kort karriere og går dit de tror både lønnen og mulighetene for suksess er. Akkurat som de har gjort i alle år, dette er ikke et nytt fenomen og det er akkurat det jeg har hevdet i alle år. Men, det virker som enkelte tror at dette er et nytt fenomen og har virkelig hylt og skreket om hvor troløs Nasri og andre er fordi de ikke ønsker å binde seg til klubben for evig og alltid. "En ære å spille for Arsenal osv"- nei, for spillerne er ikke æren den viktigste. Karrieren og driven til å bli best er det som har tatt dem dit de er i dag og de har kun ett ønske videre og det er å se hvor langt de kan nå for sin egen del.

Det er en kort karriere.

Noen bruker den til å legge seg opp masse penger, de går etter penga og får ikke klubbfølelse.

For andre kan det bli annerledes, de blir i en klubb over tid. Forholdet blir langvarig og de investerer i en legendestatus.

Men noen har ikke så mye valg. De blir solgt, legger opp eller blir i samme klubb for ingen ønsker kjøpe de.

Link to comment
Share on other sites

"Yeah I watched it (on TV) and became a bit scared when Udinese scored and got the penalty, but I think after we saved the penalty the game became more comfortable for us and I think we played very well," Fabregas said.

 

Forøvrig skjønner jeg meget godt avgjørelsen til både Cesc og Nasri. Vanskelig å bli værende i en klubb som til stadighet viser mangel på ambisiøsitet om man selv vil vinne det som er å vinne.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig skjønner jeg meget godt avgjørelsen til både Cesc og Nasri. Vanskelig å bli værende i en klubb som til stadighet viser mangel på ambisiøsitet om man selv vil vinne det som er å vinne.

Ser jo kommentarene til sillerne i ettertid.

Fabregas uttaler seg klokt, anstendig og voksent.

Link to comment
Share on other sites

Ikke med det første hvertfall ;)

 

EDIT:

Thank u all for your great support. And all i can remember in this moment is in what AFC has done for me in my career. Always in my heart.

 

Cesc etter dagens kamp på Facebook :)

Har ikke orket å kommentere hans overgang før nå. En unik spiller som ikke kan erstattes uansett pris. Sikker på at han vil være umulig å ikke ha i første 11 selv for Barcelona. Med disse medspillerne vil hans brilliante fotballhjerne bli enda mer tydelig.

Sammen med Bergkamp, og kanskje Pires, den mest den mest talentfulle og intelligente spiller Arsenal har hatt i moderne tid. Alle hans uttalelser til media før og etter overgangen vitner om en utrolig kjærlighet for begge klubber og jeg skjønner at han har slitt med denne besluttningen. Vi hadde han på lånt tid da alle fra Catalonya har en ekstremt stolthet for sin region og Barca betyr alt. Likevel ga han 8 år av sitt ubeskrivelig talentfulle liv til oss og for det er jeg han evig takknemlig. Han er verdensmester og europamester. I løpet av to år vil han ha vunnet alt man kan vinne som fotballspiller bortsett fra PL.. jeg tror han kommer "hjem" når Arsenal har snudd trenden. Denne gutten er en unik blanding av Barca og Arsenal og helt oppriktig så tror jeg at han aldri vil tilgi seg selv for å ha reist fra oss.

Jeg lovpriser hans talent og hans innsats for oss gjennom 8 år. Legende eller ikke, uansett tidsperiode topp 3 av kvalitet som noensinne har tatt på seg den rød og hvite drakten.

Takk for alle magiske pass, scoringer og øyeblikk du har gitt oss Cesc

Link to comment
Share on other sites

Jeg applauderer Fabregas. Du er, sammen med Nasri, verdens smarteste mann som forlot et sunket skip.

 

Det er jaggu sjelden du og jeg er enige, Hulken.. Men nå er vi på samme FM-frekvens. Bare et under at ikke flere har luktet lunta.

Link to comment
Share on other sites

Det er jaggu sjelden du og jeg er enige, Hulken.. Men nå er vi på samme FM-frekvens. Bare et under at ikke flere har luktet lunta.

 

 

Hvilke flere er det som skal lukte lunta? Er vel ikke så mange attraktive igjen...?Kanskje Verm, men han er jo stort sett skada...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...