Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Gerard Pique twitter:

 

3gerardpique Gerard Piqué

Hoy será un gran día!! Today is gonna be a great day!!

 

Cunt.

 

+1 & double c*nt.

 

Neste gang jeg er i Barcelona, vel å merke på ferie, skal jeg ta en rundtur og stoppe ved Nou Camp å pisse på stadion

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke benekte at Cesc er en fantastisk fotballspiller, men en spiller som ønsker å betale av egen lomme for å komme seg vekk fra klubben blir aldri en Arsenallegende i min bok.

Se på for eksempel Vieira, han er en ordentlig Arsenallegende. Bar kapteinsbindet på en måte som får Cesc til å se ut som en liten grineunge. Parick gikk alltid foran i krigen, ga 100% og lot ikke seg selv eller lagkamerater blit herset med av noen, selv ikke cunts som Roy Keane. Det hjelper selvfølgelig også på legendestatusen at Vieira avgjorde FA-cupfinalen mot Man U i 2005, i tillegg til at han faktisk har løftet PL-trofeet.

Kapteiner skal være som Patrick Vieira og Tony Adams, Cesc var aldri i nærheten.

Vi har som alltid kort hukommelse: Vieira ble mye kritisert for sine manglende lederevner. Han ble sammenlignet med Adams og fikk mye kritikk for å ikke være verbal nok. Etterhvert ble det akseptert at han ledet ved spill og ikke med rop og skrik, men det tok flere år

Link to comment
Share on other sites

Vi har som alltid kort hukommelse: Vieira ble mye kritisert for sine manglende lederevner. Han ble sammenlignet med Adams og fikk mye kritikk for å ikke være verbal nok. Etterhvert ble det akseptert at han ledet ved spill og ikke med rop og skrik, men det tok flere år

 

En ting du glemmer. Vieira var flink til å vise vei også i motgang på banen.

Det er ikke våre 2 siste kapteiner i nærheten av.

Link to comment
Share on other sites

En ting du glemmer. Vieira var flink til å vise vei også i motgang på banen.

Det er ikke våre 2 siste kapteiner i nærheten av.

Jeg kritiserer ham ikke. Jeg bare sier at Vieira fikk aksept for sin lederstil, dvs ved spill og ikke verbal ledelse, etter flere år. Før det ble han også kritisert og var ikke akseptert som en god kaptein. Dette er uavhengig av hva Fab gjør eller har gjort. Syns bare det er verdt å nevne siden Fabregas nå blir angrepet fra alle hold uansett hva han gjør

Link to comment
Share on other sites

Jeg kritiserer ham ikke. Jeg bare sier at Vieira fikk aksept for sin lederstil, dvs ved spill og ikke verbal ledelse, etter flere år. Før det ble han også kritisert og var ikke akseptert som en god kaptein. Dette er uavhengig av hva Fab gjør eller har gjort. Syns bare det er verdt å nevne siden Fabregas nå blir angrepet fra alle hold uansett hva han gjør

Det han gjør er å skifte klubb fra Arsenal til Barcelona. Det er ikke "uansett"

Link to comment
Share on other sites

Denne mannen må selges så fort som mulig, uansett hvor god/viktig han er for oss.

 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor han vil dra til Barca. Greit nok at han har familie og venner der, men han kommer til å slite benken og det kan gå utover karrieren hans!

Som kaptein for ARSENAL FC skulle han gått ut og avfeid alle disse ryktene for lengst og sagt at han blir i Arsenal. Måtte han ta en Hleb sammen med Nasri!

Link to comment
Share on other sites

Det han gjør er å skifte klubb fra Arsenal til Barcelona. Det er ikke "uansett"

Dette har blitt diskutert i årevis uansett hva Fab har gjort slik jeg ser det. Vieira flørtet med klubber underveis på akkurat samme måte, men i ettertid har han blitt omtalt som en samlende og sterk leder. Jeg ser ingen store forskjeller i oppførsel og mener kritikken er urettferdig. Føler at årene som har gått siden Vieira forsvant har polert ned kritikken som ble rettet mot ham som kaptein.

Link to comment
Share on other sites

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/08/12/2616732/gerard-pique-welcomes-cesc-fabregas-to-barcelona-as-arsenal

 

Pique had earlier claimed on Twitter that "today will be a great day" and those sentiments were echoed by goalkeeper Victor Valdes, who announced the deal could be done "in a matter of hours".

 

Club captain Puyol also expressed his optimism on the social networking site, before Pique all but confirmed the deal as he tweeted: "We now have him here".

 

Puyol then showed his delight at the prospective move as he wrote: "Welcome home!!! Happy to have you here @cesc4official"

Link to comment
Share on other sites

Dette har blitt diskutert i årevis uansett hva Fab har gjort slik jeg ser det. Vieira flørtet med klubber underveis på akkurat samme måte, men i ettertid har han blitt omtalt som en samlende og sterk leder. Jeg ser ingen store forskjeller i oppførsel og mener kritikken er urettferdig. Føler at årene som har gått siden Vieira forsvant har polert ned kritikken som ble rettet mot ham som kaptein.

1 million i uka. 4 år igjen av kontrakten han forlenget for ett og et halvt år siden. Arsenal har investert mye ressurser i at Cesc skal bli den spilleren han er idag. Du må gjerne kalle kritikken urettferdig. Deg om det

Link to comment
Share on other sites

1 million i uka. 4 år igjen av kontrakten han forlenget for ett og et halvt år siden. Arsenal har investert mye ressurser i at Cesc skal bli den spilleren han er idag. Du må gjerne kalle kritikken urettferdig. Deg om det

Og så må vi heller ikke glemme at Vieira var på vei nedover rent spillemessig. Prisen til Vieira ville dessuten bare synket med årene. fab har derimot mange gode år igjen, og prisen vil neppe heller sunket (i alle fall ikke mindre enn den latterlig lave prisen han tydeligvis går for i dag)

Link to comment
Share on other sites

1 million i uka. 4 år igjen av kontrakten han forlenget for ett og et halvt år siden. Arsenal har investert mye ressurser i at Cesc skal bli den spilleren han er idag. Du må gjerne kalle kritikken urettferdig. Deg om det

Hva i all verden har det med hans rolle som kaptein å gjøre? Du surrer jo sammen utallige faktorer når du trekker frem dette:

Mitt innlegg i denne saken var rettet mot debattanten som trakk frem Vieira som en ekte kaptein, og jeg minnet ham på at han fikk også mye kritikk i sin tid for sin ledermåte.

Link to comment
Share on other sites

Hva i all verden har det med hans rolle som kaptein å gjøre? Du surrer jo sammen utallige faktorer når du trekker frem dette:

Mitt innlegg i denne saken var rettet mot debattanten som trakk frem Vieira som en ekte kaptein, og jeg minnet ham på at han fikk også mye kritikk i sin tid for sin ledermåte.

Best betalt. 4 år igjen av kontrakten. Vært i klubben siden han var 16. Når du da i løpet av to sommere ikke har baller nok til å ta en avgjørelse rundt hva du ønsker så når man ikke Vieira eller Adams til knærne en gang

Link to comment
Share on other sites

En grusom dag dersom Barca / Arsenal annonserer at Cesc er ute av klubben. Uansett hva Barca eller hvem som helst andre måtte mene om saken så er Cesc et Arsenal produkt, han ble den spilleren han er i dag hos oss, ikke barca. Måten han har latt dette skje på er respektløst. Envher annen spiller, selv om de ville vekk som hadde så streke bånd og ikke minst historie mellom klubb og spiller ville gått ut og sagt: "Ja jeg vil komme, men ikke før dere betaler det min nåværende klubb forlanger".

 

Cesc, jeg skulle så gjerne sagt lykketil i ny klubb, men om jeg hadde sendt deg noen lykkeønsker ville det vært med såpass bismak at jeg smak rumpe i kjeften flere uker i framover.

Link to comment
Share on other sites

Trist!! Men på tide å bli ferdig med denne sagaen... Godt at vi venter helt til overgangsvinduet stenger slik at vi ikke får henta en erstatter.... Snart drar vel Nasri også bare for å gjøre dagen fullkommen!!!

 

God bedring Wenger, på tide å pakke snippesekken spør du meg....

Link to comment
Share on other sites

Best betalt. 4 år igjen av kontrakten. Vært i klubben siden han var 16. Når du da i løpet av to sommere ikke har baller nok til å ta en avgjørelse rundt hva du ønsker så når man ikke Vieira eller Adams til knærne en gang

Og igjen så lurer jeg på hva dette har med mitt svar på Vieiras aksept som kaptein å gjøre? Du diskuterer jo noe helt annet..

Link to comment
Share on other sites

Med Fab på plass i Barcelona så er det vel bare å innse at vi nå har solgt vår kaptein og beste spiller til underpris, dagen før seriestart. For å krone det hele så presterte alles favorittløgnhals i dag tidlig å fortelle hele verden at ingen skulle forlate klubben.

 

Hvis ikke dette er amatørenes teater så vet ikke jeg...

 

Uansett, en stor takk skal rettes til Cesc Fabregas. En av de beste spillerne som noen gang har akslet den rødhvite trøya. Kanskje det største talentet klubben har produsert noensinne. Fotballintelligens tatt ut fra en annen verden og en sann fryd for øyet. Og han har behandlet Arsenal og oss supportere med den største respekt fra dag 1. At han nå ønsker seg hjem er intet annet enn forståelig. Hva ville vi gjort dersom det lokale laget vårt var regjerende CL- og seriemester, og flere av våre beste venner hadde spilt på nettopp dette laget?

Eneste jeg kan kritisere han for er at han signerte en så lang kontrakt, men jeg tipper at klubben og Wenger også har brutt løfter ovenfor Fab...

 

Tusen, tusen takk, Cesc Fabregas! Du er for meg en Arsenal-legende.

Link to comment
Share on other sites

Og igjen så lurer jeg på hva dette har med mitt svar på Vieiras aksept som kaptein å gjøre? Du diskuterer jo noe helt annet..

Er ikke dette tråden for Cesc Fabregas? Jeg diskuterer Cesc Fabregas, hva gjør du? Vieira har en egen tråd såvidt jeg vet

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...