Jump to content

TGP 06/07


goonalicious

Recommended Posts

Helt enig med bergkampje og Torstein! Men forstår godt det ansvarlig redaktør også sier!

 

Men referatene far U18- og reservelaget er kjekke og lese! Får et veldig godt innblikk på våre fremtidige stjerner! :P

 

Som skribent med ansvar for å skrive om U-18 laget, er det hyggelig å se at det er noen som legger merke til det en skriver, så takk skal du ha!

 

U18 er jeg også glad i. Ser jo ikke akkurat for mange kamper av dem live for å si det sånn. Så det er bra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Helt enig med bergkampje og Torstein! Men forstår godt det ansvarlig redaktør også sier!

 

Men referatene far U18- og reservelaget er kjekke og lese! Får et veldig godt innblikk på våre fremtidige stjerner! :(

 

Som skribent med ansvar for å skrive om U-18 laget, er det hyggelig å se at det er noen som legger merke til det en skriver, så takk skal du ha!

 

U18 er jeg også glad i. Ser jo ikke akkurat for mange kamper av dem live for å si det sånn. Så det er bra.

Henger meg på denne! :P

 

Moro å lese hvordan våre fremtidige stjerner presterer. Det er ikke ofte jeg får sett dem selv.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med bergkampje og Torstein! Men forstår godt det ansvarlig redaktør også sier!

 

Men referatene far U18- og reservelaget er kjekke og lese! Får et veldig godt innblikk på våre fremtidige stjerner! ;)

 

Som skribent med ansvar for å skrive om U-18 laget, er det hyggelig å se at det er noen som legger merke til det en skriver, så takk skal du ha!

 

U18 er jeg også glad i. Ser jo ikke akkurat for mange kamper av dem live for å si det sånn. Så det er bra.

Henger meg på denne! B)

 

Moro å lese hvordan våre fremtidige stjerner presterer. Det er ikke ofte jeg får sett dem selv.

 

Ja, deilig å se hvem som forbedrer seg o.l ;)

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg lurer på Ansvarlig Redaktør?

I neste TGP kunne du og dine medarbeidene fått inn en plakat av Scott?

Hun som avgjorde UEFA-cup finalen.

Hadde vært artig!

 

Syns hun trenger en hyllest,fantastisk!

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg lurer på Ansvarlig Redaktør?

I neste TGP kunne du og dine medarbeidene fått inn en plakat av Scott?

Hun som avgjorde UEFA-cup finalen.

Hadde vært artig!

 

Syns hun trenger en hyllest,fantastisk!

 

speaking off neste TGP... noen som veit når det kommer ut????

Link to comment
Share on other sites

Nydelig. The gunners post er og blir best. :( Lyst til å takke alle som har bidratt til at bladet er som det er. Spesielt Tom og Malin som jeg syns har gjort en fremragende jobb. Gratulerer alle i Arsenal Norway. Medlemmer og ansatte.

Link to comment
Share on other sites

Nydelig. The gunners post er og blir best. :( Lyst til å takke alle som har bidratt til at bladet er som det er. Spesielt Tom og Malin som jeg syns har gjort en fremragende jobb. Gratulerer alle i Arsenal Norway. Medlemmer og ansatte.

 

 

Store gratulasjoner fra Skudeneshavn også.

Jeg synes Tom og Malin har gjort en kanonjobb med bladet.

 

Proud to be a gunner!!

 

Hilsen King Kolo

Link to comment
Share on other sites

Nydelig. The gunners post er og blir best. :D Lyst til å takke alle som har bidratt til at bladet er som det er. Spesielt Tom og Malin som jeg syns har gjort en fremragende jobb. Gratulerer alle i Arsenal Norway. Medlemmer og ansatte.

 

Helt enig!

Tom og Malin har gjort en svært bra jobb med layouten og designet i bladet! Det har gitt hele TGP et løft!

 

Veldig moro at bladet blir kåra til årets magasin også! Fortjent da.. fullstendig!

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til alle som er med på å lage bladet! Det var fullt fortjent. Ikke nok med at det er et supert blad man får, det er også billig :w00t:. Jeg betaler gledelig mer i medlemsskap når giroen kommer :wub:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Håper det kommer innen 18.juni så jeg kan kose meg me TGP på flyturen ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...