Jump to content

TGP 06/07


goonalicious

Recommended Posts

Du bør gjøre lekser nå! :(

 

 

Lekser hva er egentli det ? :'( :'(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Du bør gjøre lekser nå! ;)

 

 

Lekser hva er egentli det ? ;) ;)

 

Ukjent for meg iallefall! :o

 

 

Meg og :o

Link to comment
Share on other sites

Imed en litt stressende periode på skolen pluss det faktum at jeg er russ i år har ført til at TGP fortsatt ikke er ferdiglest. Men ser veldig bra ut. Er egentlig bare en ting som irriterer meg. Det er nynorsk. Blir irritert bare over å lese nynorsk, og det er jo synd. Synes også artikkelen om Eboue kanskje var litt vel lite oppdatert? Pluss at jeg savna flere spørsmål, sto nesten mer OM han som jeg allerede visste enn morsomme svar på litt andre spørsmål, skulle ønsket et intervju hvor vi blei litt mer kjent med spilleren, enn bare noe info. Menmen, det kan alltids gjøres bedre på et annet intervju

Link to comment
Share on other sites

Imed en litt stressende periode på skolen pluss det faktum at jeg er russ i år har ført til at TGP fortsatt ikke er ferdiglest. Men ser veldig bra ut. Er egentlig bare en ting som irriterer meg. Det er nynorsk. Blir irritert bare over å lese nynorsk, og det er jo synd. Synes også artikkelen om Eboue kanskje var litt vel lite oppdatert? Pluss at jeg savna flere spørsmål, sto nesten mer OM han som jeg allerede visste enn morsomme svar på litt andre spørsmål, skulle ønsket et intervju hvor vi blei litt mer kjent med spilleren, enn bare noe info. Menmen, det kan alltids gjøres bedre på et annet intervju

Står vel også at dette intervjuet skjedde før seriestart, hvis jeg ikke husker helt feil?

Link to comment
Share on other sites

Er egentlig bare en ting som irriterer meg. Det er nynorsk. Blir irritert bare over å lese nynorsk, og det er jo synd.

 

Irriterer ikkje meg. Dessuten så var det vel berre ein artikkel som var på nynorsk?

Link to comment
Share on other sites

Er egentlig bare en ting som irriterer meg. Det er nynorsk. Blir irritert bare over å lese nynorsk, og det er jo synd.

 

Irriterer ikkje meg. Dessuten så var det vel berre ein artikkel som var på nynorsk?

 

Så skriver du også nynorsk da :D

Jeg syns ihvertfall at det er utrolig irriterende.

Link to comment
Share on other sites

Er egentlig bare en ting som irriterer meg. Det er nynorsk. Blir irritert bare over å lese nynorsk, og det er jo synd.

 

Seriøst; vi har to språkformer i dette landet. Respekter at andre både snakker og skriver på nynorsk. Det er faktisk talt lovlig! :D

Link to comment
Share on other sites

Er egentlig bare en ting som irriterer meg. Det er nynorsk. Blir irritert bare over å lese nynorsk, og det er jo synd.

 

Seriøst; vi har to språkformer i dette landet. Respekter at andre både snakker og skriver på nynorsk. Det er faktisk talt lovlig! :D

 

Tror ikke det står på respekten for målet, men mer irritasjon over at vi faktisk MÅ lære det. Selv har jeg hatt begge målformene på skolen, men er ikke i tvil om at jeg foretrekker bokmål (selv om jeg faktisk snakker mest nynorsk ;) ).

 

Om jeg skal ta den enda lenger, så syntes jeg de faktisk er tull at man må lære 2 språk på skolen. Sidemål kunne vært valgfag, og med sidemål så mener jeg både nynorsk og bokmål (avhengig av hvor i landet man er).

Link to comment
Share on other sites

Det må man gjerne mene ArsGun, men det er en helt ANNEN diskusjon. Og den diskusjonen får man ta en helt annen plass enn her. Nå er det nå en gang slik det er, og det må man respektere. Alternativet er at man i "protest" ikke leser den språkformen man IKKE liker. Her er det opp til den enkelte å velge.

Link to comment
Share on other sites

Knallbra utgave av TGP nok en gang. ;)

Om det skrives på bokmål, nynorsk eller bredt vællers har for min del ingen betydning. Det viktigste er at innholdet holder mål.

 

Av med hatten for bidragsyterene ;)

Link to comment
Share on other sites

Det må man gjerne mene ArsGun, men det er en helt ANNEN diskusjon. Og den diskusjonen får man ta en helt annen plass enn her. Nå er det nå en gang slik det er, og det må man respektere. Alternativet er at man i "protest" ikke leser den språkformen man IKKE liker. Her er det opp til den enkelte å velge.

 

100% enig!

Link to comment
Share on other sites

Er egentlig bare en ting som irriterer meg. Det er nynorsk. Blir irritert bare over å lese nynorsk, og det er jo synd.

 

Seriøst; vi har to språkformer i dette landet. Respekter at andre både snakker og skriver på nynorsk. Det er faktisk talt lovlig! :)

 

Er ikke samisk også en språkform i dette gode land?

 

Ellers synes jeg også at det er litt kjedelig og lese på nynorsk, men for all del, det er bedre med nynorsk enn ingenting. Jeg bare foretrekker bokmål.

Link to comment
Share on other sites

Er egentlig bare en ting som irriterer meg. Det er nynorsk. Blir irritert bare over å lese nynorsk, og det er jo synd.

 

Seriøst; vi har to språkformer i dette landet. Respekter at andre både snakker og skriver på nynorsk. Det er faktisk talt lovlig! :)

 

Er ikke samisk også en språkform i dette gode land?

 

Ellers synes jeg også at det er litt kjedelig og lese på nynorsk, men for all del, det er bedre med nynorsk enn ingenting. Jeg bare foretrekker bokmål.

 

Jeg også foretrekker bokmål framfor nynorsk,men nynorsk går helt greit.¨

Har ingen problemer med og se hva det står der. :D

Link to comment
Share on other sites

Folk må skrive så mye på nynorsk som de bare vil. Også i TGP Chaz. Tingen er bare at jeg irriterer meg over dette skriftspråket. Det må også være lov? Det har selvfølgelig en sammenheng med at vi blir påtvingt dette skriftspråket på skolen. Men greit nok. Ellers synes jeg TGP once more ser veldig bra ut. Har lest gjennom det og liker det. Kjempebra blad! As usual :)

 

Men er enda en ting jeg vil ta opp. Synes kanskje vi har litt vel mange sider med kampfakta. Kampfakta er det jo ikke noe galt med sånn sett, men faktum er vel at fler og fler av medlemmene allerede har sett kampene og et langt referat blir litt unødvendig. Digger forresten sitatet som trekkes frem, det er ganske kult. Men synes kanskje vi kunne korta ned referatene ned og heller brukt en side på noe annet Arsenalstoff som feks et intervju. Noen reaksjoner angående dette?

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder kampfakta, så har vi fått en del tilbakemeldinger fra folk som ikke er så ofte på internet som dere som er aktive melemmer av forumet, og for de så er kamprapporter veldig viktige.

 

Når det gjelder å fylle ut de sidene som hadde blitt til overs med et ekstra intervju, så er det ikke så enkelt at det bare er å bestille et intervju til hvert nummer av TGP. Noe flere intervju enn det vi har, er det dessverre helt umulig å få til.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med bergkampje og Torstein! Men forstår godt det ansvarlig redaktør også sier!

 

Men referatene far U18- og reservelaget er kjekke og lese! Får et veldig godt innblikk på våre fremtidige stjerner! ;)

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med bergkampje og Torstein! Men forstår godt det ansvarlig redaktør også sier!

 

Men referatene far U18- og reservelaget er kjekke og lese! Får et veldig godt innblikk på våre fremtidige stjerner! :P

 

Som skribent med ansvar for å skrive om U-18 laget, er det hyggelig å se at det er noen som legger merke til det en skriver, så takk skal du ha!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...