Jump to content

TGP 06/07


goonalicious

Recommended Posts

Selv om jeg har fryktelig lite peiling på økonomi, fant jeg reportasjen "Ashburton Grove - et Arsenalmirakel fra virkeligheten" av Jan Petter Leidland, utrolig interessant. Får virkelig innsyn i hvilken stor prestasjon det faktisk var å få realisert AG.

 

Jeg er helt enig. I et fantastisk produkt, som TGP alltid er, så er for meg Leidlands artikler allikevel alltid selve rosinen i pølsa. Men jeg har allikevel en invending eller forespørsel: Jeg savner kilde-henvisninger. Ikke nødvendigvis i teksten, eller like slavisk som ved et vitenskapelig dokument, men kanskje endelig i reportasjen eller her i denne tråd. Jeg går nemlig utifra at det ligger et solid research-arbeid til bunns for nevnte reportasje - og at ikke Leidland går rundt med alle disse tallene i hodet til enhver tid. :)

 

Redaktør: Er det mulig å få denne Leidland til og gi oss en kilde-oversikt? Slik at vi litt over middels interesserte, med noe større letthet kan gå inn og se hva som er Leidlands egne slutninger - og hva som er mer "rene faktum"?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

FANTASTISK ARTIKKEL av Leidland. Jeg synes økonomi er gørr kjedelig hvis jeg bare ser tallene. Men jeg interesserte meg veldig i denne artikkelen fordi tallene er skrevet med tekst, for å si det sånn.

 

Fantastisk skrevet av mannen fra Egersund! Fikk virkelig et godt innblikk i hvor stort det var å få realisert Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har lest det. Flott reisebrev! Hvilket hotell bodde dere på? Når jeg var i London i oktober gikk jeg også av tuben på Gloucester Road. Da bodde jeg på Thistle Kensington Park Hotel.

 

 

Der budde eg og når eg var over i Januar og såg kampen mot United, heilt ok hotell syns eg.

 

Sleit dåg veldig med og finne det første kvelden, gjekk av på High street kensington å sullet rundt i 2 timer, ingen av dei eg spørte som viste kor det var!

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har lest det. Flott reisebrev! Hvilket hotell bodde dere på? Når jeg var i London i oktober gikk jeg også av tuben på Gloucester Road. Da bodde jeg på Thistle Kensington Park Hotel.

 

 

Der budde eg og når eg var over i Januar og såg kampen mot United, heilt ok hotell syns eg.

 

Sleit dåg veldig med og finne det første kvelden, gjekk av på High street kensington å sullet rundt i 2 timer, ingen av dei eg spørte som viste kor det var!

Jeg fant fram med en gang jeg når jeg gikk fra Gloucester Road. Hadde jo selvsagt studert kartet for det området meget nøye på viamichelin.co.uk. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har lest det. Flott reisebrev! Hvilket hotell bodde dere på? Når jeg var i London i oktober gikk jeg også av tuben på Gloucester Road. Da bodde jeg på Thistle Kensington Park Hotel.

 

 

Der budde eg og når eg var over i Januar og såg kampen mot United, heilt ok hotell syns eg.

 

Sleit dåg veldig med og finne det første kvelden, gjekk av på High street kensington å sullet rundt i 2 timer, ingen av dei eg spørte som viste kor det var!

Abcone Hotel

Link to comment
Share on other sites

Ja nok et bra blad! Savnet ellers "sitatet" ved kamprapportene, det var jo morsomt. Clive Davis burde ellers vite at Vest-Tyskland ikke finnes lenger og at det heter Tyskland nå. Ellers irriterer jeg meg over skrivefeilene. Herr Wenger har et fornavn som skal skrives slik: Arsène. Og IKKE Arsené. Da legger jo trykket på den siste e'en som jo ikke engang skal uttales. Man uttaler jo Arsen, og ikke Arsené. Så kom igjen folkens, dette er faktisk en ganske så stor feil. Ellers så syns jeg det er mye kvalitet. Har forresten et spørsmål til Leidland. Hvordan kan de som eier Arsenal nå ha råd til å eie Arsenal når Kroenke ikke er det? Tar jeg ikke helt feil er Kroenke en av USAs rikeste menn. Så hvordan kan han ikke ha råd? Leser hva du skriver, men isåfall må jo de som eier Arsenal nå ha samme problemet. Ikke vet jeg, men kunne tenkt meg et svar på det.

Link to comment
Share on other sites

Det er forskjellig når vi betaler medlemskontigentene våre. Du betaler for hvert 6. blad, men folk har jo bestilt på forskjellig tid av året, så det er bare de som fornyet/bestilte abonnent/et sist sommer som må fornye nå.

Link to comment
Share on other sites

Det er forskjellig når vi betaler medlemskontigentene våre. Du betaler for hvert 6. blad, men folk har jo bestilt på forskjellig tid av året, så det er bare de som fornyet/bestilte abonnent/et sist sommer som må fornye nå.

Okei, takk for informasjonen, nå vet jeg det :huh:

En stund til jeg må fornye mitt...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...