Jump to content

TGP 06/07


goonalicious

Recommended Posts

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Søren og,har ikke fått det.

Får håpe det kommer snart,blir helt rastløs av og høre at noen har fått det og ikke jeg ;)

Nå krysser jeg fingrene! :P

Sikkert veldig mange som ikke har fått det :P

Men jeg har så lyst og han noe og lese på i påsken,spesielt når jeg sitter ved veranda veggen på hytta ;)

Edit:Ikke misunn meg enda mer da n1ck!:P

Link to comment
Share on other sites

Ja :P Nå har jeg lest hele bladet ;) Sykt digg ;) Herlig artikkel om King Herny :P

Link to comment
Share on other sites

Der har jeg også fått det.. Lookin' gooood!<3

Har ikke fått lest noe spesiellt, men skal benke meg ned litt senere.

 

Likte ikke plakaten i midten though... Navnet er stavet feil, og jeg synes ingen gooners bør ha den matchtapende scoringen i Liga Cup finalen hengende på veggen.. blir litt feil synes jeg..

 

Skal skrive mer hva jeg mener når jeg har lest litt!:)

Link to comment
Share on other sites

Yes, Påsken er reddet! De så fint ut bladet, gleder meg veldig til å lese!

 

Helmik'n, har du eit stykke i dette bladet også?

 

Fantastisk blad, må side bare må side!

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra blekke som kom i posten idag, har ikke lest hele enda. Men ble imponert av skrivet om Kong Henry, blir jo nesten nostalgisk av sånnt. Får bare håpe drømmen går i oppfyllelse. Han kommer tilbake :)

Uansett meget bra skrevet.

Men er litt skremt av han som har valgt posteren i midten av bladet. Er det noe og rippe opp i. Eneste minuset jeg kunne skimte ved første gjennomgang av bladet

Link to comment
Share on other sites

Helmik'n, har du eit stykke i dette bladet også?

 

Har et stykke om Lupoli ja...

 

jepp, han har det. Meget bra jobb Helmik'n, du skriver meget gode artikler! :P

 

Takker så meget for det! Fint at dere setter pris på det!:)

 

 

On Topic:

Ser ut som et meget bra blad. Har ikke fått lest lengre enn til side 16 elns, for jeg har ikke hatt tid. Men har bladd kjapt gjennom for å se hva det inneholder, og jeg kan ikke si at jeg gruer meg til å bla gjennom herligheten mer nøye! Fantastisk! Takk for et konge blad!! :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble litt trist når jeg ser almunia slippe inn et av målene i carling cup finalen midt inni bladet :/

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra blad, er en fryd å lese gjennom det.

hehe, nå er det tilbake å lese på bilteorien ;)

Bilteorien? Lett ;)

 

Er en del å huske på, så jeg leser a litt. Driver og tar de prøvene på nettet for å sjekke sånn jevnt og trutt. Tror jeg skal klare den :D

Den er ikkje så vanskelig faktisk. Eg hadde 1 feil når eg tok den, på andre forsøk riktignok :P . Tok litt for lett på det første gangen, og fekk litt jernteppe når eg skulle ta prøven.

 

Det er lurt å ta prøvar på nettet, ja. www.teoriproven.no er ei veldig bra sida. Gratis òg. B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...