Jump to content

2006.04.05 Juventus B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Ikkje dagen for å nevne skuffelsar, men vil rose og trekke fram heile den bakre firaren og særskild Jens Lehmann. Viss Lehmann ikkje står VM er det noko fundamentalt galt med Klinsmann, for ikkje å sei verda. Vi har, for augneblinken, verdas beste og mest stabile keeper dykk.

 

Klinsmann har spilt for spuds... Det kan lett være noe fundamentalt galt med ham!!!

-jeg hadde iaf. valgt Jens det siste halve året foran hvemsomelst, uansett nasjon :D

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kunne dette skje? Fatter ikke at Arsenal er i semi`n. Blir nesten (men bare nesten) like idiotisk som at Liverpool var i semien i fjor.. Men men. Arsenal har timet formtoppen brukbart. I alle fall dersom den holder til og med 17.mai!

 

Hahahahahaha!!! For en fornøyelig aften. Jeg tror vi tar Villareal lett, dersom ingen på lønningslista i Arsenal tenker på samme måte som meg! Da blir det en morsom 17.mai samme hvordan det går i finalen! Bare finale er stort nok for meg egentlig. Men men. Hva skal man egentlig i finalen dersom man ikke vinner den? Tape kanskje? Nei! La oss krysse alle fingrene for at dette går hele veien. Da skal jeg le resten av 2006!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor tenker alle på Finalen 17 mai?

Arsenal Må først slå villareal i 2 kamper før det skjer, og det blir ikke lett..

 

 

Helt enig...Villareal blir ikke et enkelt lag å slå. Ihvertfall ikke slik Riquelme spilte mot Inter.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk deilig!

 

Dette var en prøvelse i arbeidsmoral, defensiv disiplin og laginnsats. Arsenal besto med glans!

 

Likevel, jeg satt stort sett med hjertet i halsen hele veien. Juve hadde en direkte spillestil, mye spill i lengderetning og lange baller. Én glipp av stopperne våre og nedfallsfrukten kunne gått til Trezeguet eller Ibrahimovic og 1-0. Da hadde det vært full nerve igjen. Ikke ført Nedved klarte å sende seg selv av banen roet jeg meg ordentlig ned. Da skjønte jeg at semifinaleplassen var i boks.

 

Jens Lehmann var [som vanlig] som en vegg der bak. Ingen returer og full kontroll. Han fikk vanskelige redninger til å se enkle ut.

 

All credit til forsvaret vårt. Det er tydelig at Touré/Senderos-partnerskapet blomstrer best i mars-april I år som i fjor. Sol Campbell skal få en lang vei å gå for å komme inn på laget igjen nå. Det samme må sies for Laurens del. Flaminis utrettelige jobbing på backen skal også nevnes - igjen. Dessuten imponerende å se hvor godt offside-fellen fungerer i en såpass nykomponert backfirer. Når det er sagt, var mye av årsaken også sløvheten til Trezeguet og Nedved, som gjorde den jobben lettere.

 

Midtbanen. Gilberto gjorde jobben defensivt, men skuslet til tider fælt med pasningene. Heldigvis gikk det bra. Da er det ekstra godt at vi har en av Europas mest pasningssikre midtbanespillere ved siden av ham. En annen dag ville Fabregas fort hatt et par målgivende om bl.a. Ljungberg hadde gjort jobben sin alene med Buffon. Kanskje noe rusten etter lengre tid ute?

 

Reyes har hatt bedre dager og må stå over om to uker på Highbury. Pires var bedre da han kom inn. Hleb gjorde jobben bakover, men var mindre synlig offensivt enn han pleier. Henry på topp jobbet hadde ingen maks dag, men jobbet iherdig og fikk vel heller ikke den støtten han hadde for åtte dager siden.

 

 

Helt til slutt et aldri så lite sukk - jeg skulle så gjerne sett Theo Walcott de siste ti for en tydelig sliten Freddie. Med hans fart og ballkontroll måtte det vært et eldorado å steppe utpå fullt uthvilt med masser av plass i det italienske bakrommet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sir Alex

Gratulerer alle arsenal-fans! Må si at dette er fortjent.

 

Som jeg sa på side 4 på denne tråden så ble det 0-0, visste det ville bli en slik kamp :D

 

Tror dere går videre til finalen, men ikke undervurder Villarreal! Bare husk hvem som har vunnet CL de to siste årene. Porto og Liverpool, hvorfor ikke Villarreal i år? Men jeg tror som sagt dere går til finalen men Barca som dere sikkert møter blir nok et par hakk for store..

Link to comment
Share on other sites

Ikkje dagen for å nevne skuffelsar, men vil rose og trekke fram heile den bakre firaren og særskild Jens Lehmann. Viss Lehmann ikkje står VM er det noko fundamentalt galt med Klinsmann, for ikkje å sei verda. Vi har, for augneblinken, verdas beste og mest stabile keeper dykk.

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Jens er fantastisk for tiden, og bør absolutt få stå i VM hvis han fortsetter sånn.

 

Ellers er det vel lite å klage på, forsvarslinja har tydeligvis trent med water noe juve fikk merke. Alle gir alt og jobber for laget.

 

Og for et nedtak av Thierry...

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer alle arsenal-fans! Må si at dette er fortjent.

 

Som jeg sa på side 4 på denne tråden så ble det 0-0, visste det ville bli en slik kamp :D

 

Tror dere går videre til finalen, men ikke undervurder Villarreal! Bare husk hvem som har vunnet CL de to siste årene. Porto og Liverpool, hvorfor ikke Villarreal i år? Men jeg tror som sagt dere går til finalen men Barca som dere sikkert møter blir nok et par hakk for store..

 

Det ligg jo i korta at vi skal møte Milan i finala. Vi skal bli nr 5 i ligaen, og vi skal ligge under 3-0 til pause i CL-finala. Så skal vi slå Milan på straffekonk, slik at spurs må spille uefa-cup :P

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til alle sammen! Dette gjorde jammen meg godt! Juve var blekt, men det var mest av alt fordi de møtte et av Europas for tiden aller beste lag. Sier som noen før meg her inne: STÅLKONTROLL!

 

Har Arsenaltrøya på meg på jobb i dag!

Link to comment
Share on other sites

Guest Willer

Fantastiske 2 kamper av Arsenal mot Juventus. 1. kamp et fyrverkeri. 2. kamp et taktisk mesterstykke.

 

Forsvaret er jo fantastisk da. Hvem hadde vel før sesongen trodd at forsvarsfireren skulle bestå av: Eboue - Toure - Senderos - Flamini. Slik det spilles nå, har jeg problemer med å se Campbell og Cole tilbake i førsteellveren denne sesongen. Det er tydelig at disse fire utfyller hverandre særdeles godt, og at de har blitt utrolig samkjørte i løpet bare kort tid.

 

Hele laget virker å være i fantastisk slag for tiden. Det gleder et Arsenal-hjerte.

Link to comment
Share on other sites

:: høydepunkter ::

Kilde : MaXxed Football Forums

Credits: Ramsi

Last ned : http://d01.megashares.com/?d01=2dbce7b7e9b...1f38cf584efa411

Info: 90mb, 13 minutter, nederlandsk kommentator

 

Kilde : http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=49886

Credits : kallhell

Last ned : http://rapidshare.de/files/17310405/_2006....Arsenal.rm.html

Info: ukjent størrelse, lengde og språk

 

:: hele kampen ::

Kilde : MaXxed Football Forums

Credits: nobuzz

Last ned: Link1 og Link2

Info: Engelsk kommentator, torrents

Link to comment
Share on other sites

Helt fantastisk. Vi har et av Europas beste forsvar nå. For en forvandling som er skjedd siden Eboue og Toure kom tilbake.

Lehmann er utrolig og det er ennå mer utrolig hvis han ikke er Tyskland no.1

Link to comment
Share on other sites

Helt fantastisk. Vi har et av Europas beste forsvar nå. For en forvandling som er skjedd siden Eboue og Toure kom tilbake.

Lehmann er utrolig og det er ennå mer utrolig hvis han ikke er Tyskland no.1

 

Helt enig! Det som forsvaret og Lehmann har vist i kamp etter kamp er rett slett utrolig. Det er en meget sterk prestasjon å sette den rekorden vi gjorde i går. Tror dette er en rekord som holder seg i lang tid fremover.

 

Det at Cole, Campbell og Lauren har vært ute i lang tid, gjør bare prestasjonen enda sterkere!

 

Lehmann bør være førstevalget. Alt annet vil fremstå som en aldri så liten bombe.

Link to comment
Share on other sites

Synes det var herlig forsvart av arsenal igår. Men ljungberg kunne ha scoret mål, hadde det vært henry som løp på venstrekanten der, så hadde resultatet sikkert blitt annerledes. Synes også litt synd at Reyes mister første semien for et tåpelig gult kort.. Noen som vet om arsenal kommer til å spille hjemme eller borte i den første kampen?

Link to comment
Share on other sites

Med Eboue og Flamini har vi backer som fosser frem og bidrar offensivt. På den måten blir vi ikke bare opptatt av å forsvare oss bedre. Vi er et offensivt lag og drar nytte defensivt av å spille bra offensivt. Mye kommer av seg selv når vi lykkes fremover på banen. Jeg savnet offensive backer tidligere i sesongen, og nå har vi det på plass.

 

Æren for prestasjonene f.o.m. Real-kampen gir jeg til Flamini og Eboue. Vi hadde aldri vært der vi er i dag, med back-spillere som Cygan, Senderos o.l. Stoppere skal ikke spille back. Iallefall ikke i Arsenal.

 

Gratulerer med en perfekt kamp i Torino! Nå må vi bare grave frem noe mer offensivt spill og noen evner til uttelling til kampen i helgen! Vi kan tåle et tap, men jeg vil helst slippe det! :)

Link to comment
Share on other sites

Æren for prestasjonene f.o.m. Real-kampen gir jeg til Flamini og Eboue. Vi hadde aldri vært der vi er i dag, med back-spillere som Cygan, Senderos o.l. Stoppere skal ikke spille back. Iallefall ikke i Arsenal.

 

 

Helt enig Helge,men tryggheten baki der skal vi takke Toure og Lehmann for.

Link to comment
Share on other sites

syns det er helt utrolig at vi klarte dette! Først Real, så Juve, ja nå tror jeg vi skal klare å nå finalen. Og det med DET laget, überungt lag, UTROLIG! Hadde jeg sett den forsvars fireren mot West Brom for 3 måneder sia, hadde jeg vært sikker på tap, men gutta spiller jo helt utrolig! Eboue eier 2k, Toure og Senderos leiker seg, mens Flamini er en utrolig god step-in! *FORNØYD*

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

HERLIG er det ordet jeg syns beskriver følelsene mine best akkurat nå.

 

Villareal neste; Overkommelig motstand, mener jeg. Paris, here we come!! >:(

 

Jeg har bestilt tur nå, Oslo-Paris til 799 tur/retur -_-

 

Jeg tror framdeles at Villareal kampene kommer til å bli vanskelig, men jeg sitter med en følelse av at dette klarer vi.......

Link to comment
Share on other sites

Æren for prestasjonene f.o.m. Real-kampen gir jeg til Flamini og Eboue. Vi hadde aldri vært der vi er i dag, med back-spillere som Cygan, Senderos o.l. Stoppere skal ikke spille back. Iallefall ikke i Arsenal.

 

 

Helt enig Helge,men tryggheten baki der skal vi takke Toure og Lehmann for.

 

Nå, ja - for meg holder det med Lehmann! Han har vært vår beste spiller denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Æren for prestasjonene f.o.m. Real-kampen gir jeg til Flamini og Eboue. Vi hadde aldri vært der vi er i dag, med back-spillere som Cygan, Senderos o.l. Stoppere skal ikke spille back. Iallefall ikke i Arsenal.

 

 

Helt enig Helge,men tryggheten baki der skal vi takke Toure og Lehmann for.

 

Nå, ja - for meg holder det med Lehmann! Han har vært vår beste spiller denne sesongen!

 

Akkurat det er det liten tvil om >:(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...