Jump to content

2006.04.05 Juventus B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Apropos høyrebacken så er Kerrea Gilbert ikke med til Torino. Han spiller reservelagskamp i kveld. Skulle Eboue ikke bli klar betyr det dermed at det enten blir Djourou som fortsetter på backen eller at Wenger setter Sol inn i midtforsvaret og rokkerer rundt på et eller annet vis (Flamini høyre og Senderos venstre, Toure høyre og Sol/Phil sentralt). Mulighetene er faktisk en del. Ikke godt å si hvordan Wenger tenker.

 

Forhåpentligvis blir Eboue klar slik at vi kan fortsette med den samme fireren bak.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at jeg blir mektig av Vg-artikkelen ettersom fabregas blir fremhevet som om han var verdens beste mens eboue først blir nevnt i siste setning.

 

Uansett er det en skikkelig glad-nyhet! Nå skal ingenting ødelegge for en fantastisk fotballuke!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Kunne fått en bedre dommer ja. Det blir uten tvil en vanskelig kamp men juventus får tilbake nedved og han er ikke særlig dårlig :P håper fabregas spiller, og Eboue..

 

Tror ikke Wenger roter bort denne kampen:)

Link to comment
Share on other sites

Kunne fått en bedre dommer ja. Det blir uten tvil en vanskelig kamp men juventus får tilbake nedved og han er ikke særlig dårlig :P håper fabregas spiller, og Eboue..

 

Tror ikke Wenger roter bort denne kampen:)

 

Nei trur heller ikkje det.. La oss bare håpe dommeren ikkje blåser den bort heller!

Link to comment
Share on other sites

Blir en knall kamp i morgen, og med Cesc og Eboue tilbake ska det ikke bli godt å slå oss. Personlig tror jeg vi spille buksa av de igjen, men om ikke det er tilfellet så er sjansene store for at vi scorer et mål, og da trenger Juve fire for å gå videre. Slik vi spiller defansivt for tiden skal ikke det være mulig. Del Piero er forresten også utelatt fra kampen ifølge arsenal.com:Injured Del Piero

 

Tror Wenger stiller med et løpssterkt lag som tåler en støyt og satser derfor på denne lagoppstillingen:

Lehmann

Flamini - Toure - Senderos - Eboue

Ljungberg - Gilberto - Fabregas - Pires

Hleb

Henry

Link to comment
Share on other sites

Spillerne som er tatt med:

 

Jens LEHMANN (GK)

Abou DIABY

Robert PIRES

Fredrik LJUNGBERG

Jose Antonio REYES

Robin VAN PERSIE

Alexander HLEB

Thierry HENRY

Francesc FABREGAS

Mathieu FLAMINI

Alexandre SONG

GILBERTO

Philippe SENDEROS

Sol CAMPBELL

Manuel ALMUNIA (GK)

Emmanuel EBOUE

Kolo TOURE

Theo WALCOTT

Johan DJOUROU

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til å score i denne kampen, og da nekter jeg å tro at Juve scorer 4...

 

Har kjempetrua jeg, folkens!! :P

Det tror eg og . Gutta skal bare ta det litt med ro , spille med hodet og bryte spillet og kjøre kontringer . Får vi 1 mål som du sier er det avgjort , og da er vi semien . Blir rå artig å se kamp igjen :) .

 

Eboue og Fabregas er frisk meldte og med i troppen .

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

det blir seier også i morgen. 2-1 tipper jeg. juve kommer til å gå knallhardt ut, men det vil straffe seg og henry scorer kampens første mål og dreper i praksis kampen etter kun 12 min.

Link to comment
Share on other sites

Henry- årets vanskligste kamp

 

Dere slipper Del Piro da

 

Jævli flaks, men man trenger vel det og :P

Hva i helvete skal det bety? Vi har veldig flaks som slipper å møte Del Piero? For det første så må det sies at han er på nedtur som fotballspiller og er i utgangspunktet ikke bedre enn hverken Trezeguet eller Zlatan, for det andre skal ingen kunne ta fra oss en fortjent semifinaleplass (viss vi går videre) med å si at "bare vi hadde hatt Del Piero." Nei, vi har tilbrakt hele vår sesong med en skadeliste på et gjennomsnitt på 8 spillere, så ingen skal si til oss at vi har vært heldige!

Link to comment
Share on other sites

Henry- årets vanskligste kamp

 

Dere slipper Del Piro da

 

Jævli flaks, men man trenger vel det og :P

Hva i helvete skal det bety? Vi har veldig flaks som slipper å møte Del Piero? For det første så må det sies at han er på nedtur som fotballspiller og er i utgangspunktet ikke bedre enn hverken Trezeguet eller Zlatan, for det andre skal ingen kunne ta fra oss en fortjent semifinaleplass (viss vi går videre) med å si at "bare vi hadde hatt Del Piero." Nei, vi har tilbrakt hele vår sesong med en skadeliste på et gjennomsnitt på 8 spillere, så ingen skal si til oss at vi har vært heldige!

Enig med Freddie men delPiero er jo stoooooooor på frispark for eksempel så vi kan koste på ioss et lite smil :)

Link to comment
Share on other sites

Theo Walcott i troppen!!!

disse er forøvrig resten

Jens LEHMANN

Abou DIABY

Robert PIRES

Fredrik LJUNGBERG

Jose Antonio REYES

Robin VAN PERSIE

Alexander HLEB

Thierry HENRY

Francesc FABREGAS

Mathieu FLAMINI

Alexandre SONG

GILBERTO

Philippe SENDEROS

Sol CAMPBELL

Manuel ALMUNIA

Emmanuel EBOUE

Kolo TOURE

Johan DJOUROU

Link to comment
Share on other sites

Henry- årets vanskligste kamp

 

Dere slipper Del Piro da

 

Jævli flaks, men man trenger vel det og <_<

Hva i helvete skal det bety? Vi har veldig flaks som slipper å møte Del Piero? For det første så må det sies at han er på nedtur som fotballspiller og er i utgangspunktet ikke bedre enn hverken Trezeguet eller Zlatan, for det andre skal ingen kunne ta fra oss en fortjent semifinaleplass (viss vi går videre) med å si at "bare vi hadde hatt Del Piero." Nei, vi har tilbrakt hele vår sesong med en skadeliste på et gjennomsnitt på 8 spillere, så ingen skal si til oss at vi har vært heldige!

Dårligere enn Zlatan? :huh: Nei, skjerp deg! Zlatan kan ikke spille mot engelske lag, da driter han seg KRAFTIG ut, noe som vi så i sist kamp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Har lest noen rykter om at Eboue likevel ikke blir klar til kampen i morgen.....Noen som vet noe mer?

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...gainst+Juventus

 

Som du leser der skal Eboue gjennomgå en siste test i morra. han har 80% sjanse for å starte.

 

 

Ellers har jeg tro på at vi går videre. Jeg har satsa penger på at vi får uavgjort i denn kampen, og dermed går videre <_< Vi har vært meget målfarlige i årets CL, bare Barca har flere mål enn oss om jeg ikke tar helt feil, noe som blir en stor fordel i denne kampen ettersom ett mål for oss betyr at juve må score 4 !! Jeg har troen på at et av lagene putter tidlig og at det kommer et mål sent motsatt vei. Dette klarer vi!

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hva det er, men jeg har en utrolig god følelse foran morgendagens kamp, noe jeg har hatt gjennom hele CLturneringen. Jeg tror det bli en målløs kamp der ingen av lagene er spesielt dominante men Juventus har en i stangen.

Viktig om Eboue blir klar,hvis han ikke blir det synes jeg wenger skal gjøre et rent høyrebackbytte med Djourou.Vi må ikke rote i den fantastiske midtstopperduoen(i alle fall for tiden).

Link to comment
Share on other sites

Jaja, da ble det villareal som vi eventuellt møter når vi mest sannsynlig går videre. Dette er en motstander som vil passe oss bedre enn inter fordi Inter er mer fysiske og defensive. Jeg har stor tro på finalespill, helst mot barca!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en ekkel følelse foran morgendagen, men får håpe at det er Veginho som får rett. :huh: Villareal har gjort sin del av jobben ser jeg, så da får vi gjøre vår del av jobben så vi ender opp mot dem i semifinalen!

 

Nervøs allerede, og skulle gjerne hatt denne kampen unnagjort i kveld!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Jaja, da ble det villareal som vi eventuellt møter når vi mest sannsynlig går videre. Dette er en motstander som vil passe oss bedre enn inter fordi Inter er mer fysiske og defensive. Jeg har stor tro på finalespill, helst mot barca!!!!!

 

Villareal er et spansk lag, og måten spansk fotball spilles på (som flere har nevnt) passer oss mye bedre enn italiensk fotball. Går vi videre (gleder meg til kampen i morgen), bør ikke Villareal være den vanskeligste motstanden vi kunne møtt.

Når det gjelder den andre semifinalen ser det ut til at vi får et oppgjør mellom Milan og Barca. Men vi må ikke glemme at Benfica har slått flere gode lag, spesielt på bortebane i år. Og Barca er fortsatt ikke videre etter 0-0 i den første kampen.

Vi er heller ikke videre enda, men med en 2-0 ledelse og målscorerformen vår for tiden (synd ikke Adebayor kan spille, er ganske sikker han ville gjort mye bra for laget), tror jeg vi etter kampen i morgen er klar for vår første semifinale i CL i historien!

Link to comment
Share on other sites

Kampdommeren er klar

Ikkje ein av Wengers (eller Lehmanns) favorittar.

 

En gal tysker...

 

Satser på at dommeren klarer seg bedre denne gangen.

 

Ellers begynner nervene å komme snikende allerede. Gud vet hvordan dette skal gå i morgen. Håper at forsvaret blir slik det har vært i det siste. Da er mye gjort. Et bortemål er heller ikke å forakte!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...