Jump to content

2006.04.05 Juventus B


Andain

Recommended Posts

Juventus - Arsenal

Stadio Delle Alpi, Onsdag 5 April, klokken 20:45

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

 

Lagoppstilling:

Juventus:

Arsenal:

 

Dommer:

Herbert Flandel

 

TV kanaler:

SuperSport 8/3 SA

RTÉ Two

SKY Sports 1

C+ France

C+ Spain

CT-2

Prem Sport Portal

SAT.1 Germany

ART Sport 4

Italia 1

Polsat Sport Extra

Sky Sport IT 1

TVP 2

Pro TV

TV3 Norway

ZTV Sweden

ESPN Pacific

ESPN+

 

TV / Radio streams:

Sat1 : http://www.sat1.de/service/tvprogramm/?act...tail&id=9659976

Star Sports Asia : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=46d408449140a85f

ESPN South-East Asia (Philippines) : sop://211.152.42.231:3917/official/espn

ESPN South-East Asia (Philippines) : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=a593b8430357b37b

HK Asia TV Home : ppstream://hwmj3bydfm6zrhmhgyed3ge5q44aq.pps/FS4LZQ6SSO6N33Y42KRDAYZAQVVC7MO5

Dragon Tv: PPLive Synacast | PPLive Synacast | PPStream | SopCast

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Lauren (skadet)

Ashley Cole (skadet)

Gael Clichy (skadet)

Pascal Cygan (skadet)

Emmanuel Adebayor (Cup Tied)

 

ARSENAL utlignet AC Milans rekord i UEFA Champions League med hele 7 kamper uten baklengsmål etter 2-0 seieren over Juventus hjemme på Highbury forrige uke. Seieren hjemme åpner opp for at Juventus må gå ut offensivt hjemme på Stadio Delle Alpi, noe som fort kan gi oss noen verdifulle kontringer.

 

CESC Fabregas og Eboue har vært usikre til Onsdagens kamp, men iflg www.arsenal.com reiser de begge to til Italia. Om begge to rekker å komme til hektene frem til kampstart gjennstår å se, men det virker lovende.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply
Guest Henry

tror arsenal får en tøff kamp i vente her, tror det blir en jevnspilt match fra begynnelse til slutt men håper vi spiller uavgjort, eller vinner og at vi ikke slipper inn noen mål (noe som kommer til og bli tøft), men håper på det beste tror 1-0 pires skårer ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Bare å kjøre på og satse på å få et tidlig mål. Da må Juve ha 4(?) blir det vel. Vi bør prøve å kopiere Madrid kampen borte, selv om det er stor forskjell på juve og Madrid, må jo Juventus oppover på banen. Det blir med andre ord en perfekt sjanse for oss å kjøre det vi er god på, kontringer.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi scorer tidlig er jeg skråsikker på at vi går videre. har ingen tro på at vi slipper innn fire mål når vi ikke har slippet inn mål i CL på syv kamper på rad nå.

Link to comment
Share on other sites

Juventus spilte bare 0-0 mot Treviso i dag, og det ser ut som om Juventus har fått seg enda en disiplinærsak. Kan virkelig ikke se for meg at de skal klare å score 3 mål på oss til onsdag, og kjenner jeg igjen Titis form, så må nok Juventus score fire-fem. Jeg har meget god tro på kampen nå. Juventus sliter stort, mye takket være oss :D

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett klippene fra gårdsdagens kamp mot Aston Villa så begynner jeg nå å glede meg til kampen mot Juventus! Dette må da gå bra, har troen på det. Satser på at Cesc og Eboue er klare igjen. :)

 

Tror på 1-1 her, men hadde jovert knall med en smultring til, da den 8 på rad i CL, men dette har null og bety. Det viktigste nå blir å ta oss til semien, og det klarer vi! B)

Link to comment
Share on other sites

Det her kan bli århundres kamp. Tenk den sitvasjonen, Juve presser hardt og ligger oppe og prøver å trenge igjennom, fabregas snapper går 10 meter og setter en PERFEKT stikker til HENRY. da blir det mål.

 

Vi har store muligheter, fordi det blir et enormt press på Arsenal målet, og da kan det bli noen fanastiske kontringer..

Link to comment
Share on other sites

Tenk den sitvasjonen, Juve presser hardt og ligger oppe og prøver å trenge igjennom, fabregas snapper går 10 meter og setter en PERFEKT stikker til HENRY. da blir det mål.

 

B) Ja, det hadde vært noe. Hvis Fabregas er tilbake igjen da :)

 

Vet noen når semifinalene skal spilles?Og om hvordan det står til med Eboue og Fabregas?

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Alt ligger til rette for en fantstisk kamp på onsdag. Juventus må frem på banen, noe som passer Henry ganske bra ;)

 

Vi får krysse fingrene for at Eboue og Fabregas er tilbake til denne kampen...

 

Dette er mitt tips:

 

Jensemann

 

Eboue Toure Senderos Flamini

 

Hleb Fabregas Gilberto Pires Reyes

 

Henry

 

Benk: Almunia, Sol, Johannes, Freddy, Persie, Walcott og Diaby

 

Dette skal vi klare, da blir det en liten dram etter kampen ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på hvem som spiller høyreback hvis Eboue ikke blir klar. Hvis Cesc ikke blir klar, er det nok iallefall duket for Diaby sammen med Gilberto.

Hvis Eboue ikke blir klar tror jeg det fort kan bli trøbbel bakover, men jeg håper dette blir fireren bak da:

Djourou-Kolo-Senderos-Flamini.

Hvis ikke da Kolo blir skjøvet ut på backen og vi får to sveitsere sentralt.

 

Uansett, dette blir en spennende kamp. Hvis gutta klarer å holde nullen blir jeg veldig imponert. Tror nok likevel at vi klarer å få et mål når Juve angriper for å utligne vår 2-0 ledelse.

Hvis vi vinner kampen, viser vi at vi kan klare å vinne hele turneringen. Er ganske optimistisk, med tanke på at Juve spilte 0-0 mot Treviso og Vieira, Zebina, Camoranesi er ute. Del Piero er god, men har Kolo og Senderos dagen klarer de nok å stoppe ham. Nedved er også god, og vi må passe oss, for Juve er et lag som kan slå tilbake når vi minst venter det. Men som sagt, jeg er optimist!

Link to comment
Share on other sites

Juve må fram og presse. Det kan skape mye rom for oss, noe som kan være gull verdt: En pasning fra gullføttene til Reyes, Pires eller Fabregas til Henry, og plutselig er Juve nødt til å putte 4 mål for å vinne ;)

Hvis vi holder nullen i denne kampen, kan jeg sikkert si at vi slår Man U neste uke pluss at vi mest sannsynlig vinner CL ;) 4. plassen har vi tatt allerede :P

Link to comment
Share on other sites

Juve må fram og presse. Det kan skape mye rom for oss, noe som kan være gull verdt: En pasning fra gullføttene til Reyes, Pires eller Fabregas til Henry, og plutselig er Juve nødt til å putte 4 mål for å vinne :D

Hvis vi holder nullen i denne kampen, kan jeg sikkert si at vi slår Man U neste uke pluss at vi mest sannsynlig vinner CL :) 4. plassen har vi tatt allerede :P

 

Ikke selge skinnet.. osv.. Bjørnen fra Torino har fått ei kule i leggen, men som med Bjørner flest, vil også Nedved&co selge skinnet sitt dyrt!

 

Jeg tror dette blir en vanskelig kamp, som kan bikke begge veier. Dersom Arsenal får ett tidlig mål, eller klarer å holde nullen til pause, tror jeg dette skal kunne gå. Det positive er at verken spillere eller trener har tatt noen seier på forskudd. I allefall ikke hvis man skal tro det de uttalte i intervjuene etter 2-0 kampen.

 

Kampnervene mine har allerede begynt å melde seg!!!

Link to comment
Share on other sites

Fab og Eboue klare for Den Gamle Dame: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+for+second+leg

 

 

Nyyyydelig :(

Link to comment
Share on other sites

Gode nyheter! Cesc kan man jo uansett klare seg uten siden vi har Diaby, værre med tanke på Eboue siden vi ikke har noen ordentlig høyreback erstatter for han nå pga av skadesituasjonen. Godt at begge er klare i alle fall, og de kommer garantert til å gi jernet på Onsdag! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Jawohl

Men vil dette si at de er frisk nok til å starte da? Tror nok at de hadde blitt sendt til Torino uansett, så lenge det ikke var 100 prosent sjanse for at de ikke kunne spille. Men positivt at det står at de har hatt rask fremgang ihvertfall..

Noen som vet om Juve har noen nye spillere på skadelisten etter den siste kampen? Er veldig fornøyd med at de mangler Vieira ihvertfall, som jeg tror ville storspilt denne kampen da han absolutt ikke fikk vist sitt beste på onsdag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...