Jump to content

2006.04.05 Juventus B


Andain

Recommended Posts

Utrolig hvor sent klokka går i ettermiddag! Sjelden har jeg vært så nervøs, og samtidig så sikker på seier (sammenlagt). En underlig følelse. Dette er tross alt vår store sjanse til å nå en finale. Etter Real og Juve bør vi greie Villareal også :(

 

Tror Freddie er et lurt valg i dag! Ikke hodet, men magen som forteller meg dette...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply
Guest Ola Løvsletten

kampen skal spilles, og det er en STOR prestasjon hvis vi går videre

 

en kamp av gangen, HVIS vi går videre må vi ikke tro det blir noen lett oppgave mot villareal, de har et kjempelag, spesielt Riquelme-han er helt sinnsyk god

 

uansett nå er det Juve som står for tur, håper på nok en kjempekamp av gutta

 

I kveld føler jeg meg sikker på at vi scorer

 

håper vi slipper en for spennende kamp :(

det har jeg ikke nerver til

 

come on gunners!!

Link to comment
Share on other sites

ja ja da er dagen , spent altså , bare ikke juve scorer ett tidlig mål da er det nervepirrende som f... igjen! men tror gutta klarer det fint.

håper ikke pires blir vraket han er jo i knall form , det må jo være den tryggeste løsningen! tror det blir en kamp som passer gunners bra , masse kontringer og effektive i angrep kommer til å drepe juventus , håper vi spiller med samme lag som sist !

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Begynner å føle nervene foran kampen nå. Gleder meg stort. Det vil bli litt av en fotballkamp! Juve må opp og presse, og vi har et av verdens beste kontringslag!!

 

Vi ER verdens beste kontringslag :(

Link to comment
Share on other sites

0-2 til Arsenal er mitt TIPS, men jeg HÅPER på følgende startoppstilling:

 

Lehmann

 

Eboue--Toure--Senderos--Flamini

 

Ljungberg--Diaby--Gilberto--Reyes

 

Walcott--Henry

 

Grunnen til at Diaby starter istedenfor for Fab, er fordi han skal spares til woMan-kampen. Også håper jeg at Walcott skal få spille i lag med Henry idag! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Skal ikkje spare nokon i dag, Imers. Men om Cesc ikkje er 100% fit, så kan han varma benken.

 

Hvis Cesc ikke er 100% burde han hvertfall ikke starte kampen, men er han 100% burde vi ikke spare han.......................................................... :( ;) :P :P

Link to comment
Share on other sites

0-2 til Arsenal er mitt TIPS, men jeg HÅPER på følgende startoppstilling:

 

Lehmann

 

Eboue--Toure--Senderos--Flamini

 

Ljungberg--Diaby--Gilberto--Reyes

 

Walcott--Henry

 

Grunnen til at Diaby starter istedenfor for Fab, er fordi han skal spares til woMan-kampen. Også håper jeg at Walcott skal få spille i lag med Henry idag! :(

 

Liker det Wenger sier: "- Vi må angripe og gå for seier. Vi skal prøve forsvare oss naturlig nok, men vi må ha som mål å spille bra og vinne".

 

Tviler sterkt på at Walcott får spille i dag. Tror det blir en 4-5-1 formasjon.

Link to comment
Share on other sites

Eg håpar så klart at vi vinn, og den første halvliteren er åpna for å roe nervane. Blir det seier i dag så er det ikkje sikkert at eg møter opp på skulen i morgon for å seie det sånn. Lykke til alle Gooners og må det bli ein historisk kveld for oss alle. :(

Link to comment
Share on other sites

Nervene siger på frem mot matchen nå. Får vi det første målet føler jeg meg trygg. Litt deilig å komme til bortekamp med ledelse. Vi har ikke presset på oss, og et mål blir dobbelt tellende på bortemålsregel. Håper og tror Wenger satser på samme mannskap som sist.

Link to comment
Share on other sites

Guest Wright Junior

Tror dette går veien

Men scorer juventus før pause og det er 1-0 så er det skummelt igjen.

Men føler meg ganske sikker på at arsenal scorer,og da går alt veien!

Hadde vært artig om Juventus ikke hadde scort i denne kampen heller ;) B)

Tips; 2-1

Toure,Henry og en heldig zlatan;)

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

Tipper at begge lag kommer til å angripe: Juventus kommer til å være desperate etter en tidlig ledelse, mens Arsenal kommer til å være aggresive, og komme på kontringer.

 

Et mål i hver omgang er nok til ekstraomganger....Husk det. Det er selfølgelig ikke avgjort enda, men er vi heldige og gode og scorer på en kontring er nok mye gjort!

 

2-1, Henry, Trezeguet og Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke hørt noe om at Freddie er tilbake.. men på mange av dere så virker det som om han er det. Dermed setter jeg han på høyreving, ettersom han var vanvittig god der mot RealM.

 

Enig i at Freddie var vannvittig god mot Real M, men det var ikke som høyreflanke. Der var det Hleb som regjerte. Freddie var vannvittig god som sentral midtbanespiller han.

 

Okei, det er greit, men da bytter heller Pires og Freddie plass, og at Pires spiller offensivt. Men Hleb var ikke god mot Juvè sist, så han får ikke min tillit.

Her skal ingen spares, og ingen eksprimentering..!

Link to comment
Share on other sites

Har også en dårlig følelse for kveldens kamp. Skulle Juve få et tidlig ledermål så vil de så klart fortsette å kjøre på, og da frykter jeg at ledelsen fort kan skrumpe inn. Vi må holde hodet kaldt og spille klokt defensivt og offensivt. Juventus er fryktelige gode og vi scoret to mål hjemme, så hvorfor skulle ikke de klare det også.

 

Nervene er der allerede og den ekle følelsen, men fytterakkern hvor godt det hadde vært om vi hadde klart å kommet oss videre! Come on you Gunners!! Good luck to you all!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke hørt noe om at Freddie er tilbake.. men på mange av dere så virker det som om han er det. Dermed setter jeg han på høyreving, ettersom han var vanvittig god der mot RealM.

 

Enig i at Freddie var vannvittig god mot Real M, men det var ikke som høyreflanke. Der var det Hleb som regjerte. Freddie var vannvittig god som sentral midtbanespiller han.

 

Okei, det er greit, men da bytter heller Pires og Freddie plass, og at Pires spiller offensivt. Men Hleb var ikke god mot Juvè sist, så han får ikke min tillit.

Her skal ingen spares, og ingen eksprimentering..!

 

Enig Helmik'n, kan ikke spare noe nå! Det er jo kvartfinalen i CL!

Dessuten tror jeg ikke vi kan vinne uten Fabregas....

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

0-2 til Arsenal er mitt TIPS, men jeg HÅPER på følgende startoppstilling:

 

Lehmann

 

Eboue--Toure--Senderos--Flamini

 

Ljungberg--Diaby--Gilberto--Reyes

 

Walcott--Henry

 

Grunnen til at Diaby starter istedenfor for Fab, er fordi han skal spares til woMan-kampen. Også håper jeg at Walcott skal få spille i lag med Henry idag! B)

Resultatet er jeg enig med deg om, men tviler på at du får rett ang start11. Men det er lov å håpe... Blir nok samme 11 som forrige kamp mot Juve

 

Lehmann, Eboue, Toure, Senderos, Flamini,

 

Gilberto, Fabregas, Hleb, Ljungberg, Henry, Reyes

 

 

....skal visstnok være laget!

 

4-4-2?! ;)

Blir nok 4 5 1 ja

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke hørt noe om at Freddie er tilbake.. men på mange av dere så virker det som om han er det. Dermed setter jeg han på høyreving, ettersom han var vanvittig god der mot RealM.

 

Enig i at Freddie var vannvittig god mot Real M, men det var ikke som høyreflanke. Der var det Hleb som regjerte. Freddie var vannvittig god som sentral midtbanespiller han.

 

Okei, det er greit, men da bytter heller Pires og Freddie plass, og at Pires spiller offensivt. Men Hleb var ikke god mot Juvè sist, så han får ikke min tillit.

Her skal ingen spares, og ingen eksprimentering..!

 

 

Sant nok at Hleb ikke spilte alt for godt, men etter å ha sett kampen 2-3 ganger legger man merke til hvordan hleb setter opp fabregas på 2-0 scoringen og har faktisk svært gode pasninger.

Link to comment
Share on other sites

Er dere nervøse nå da? Hehehe. Vi får bare håpe at dette ikke blir en tung kveld for oss gooners. Jeg har en meget dårlig følelse og frykter det verste.

 

Good luck mates. Come on Arsenal!

 

Nervøs? JA!!

 

Føler meg langt fra sikker, og det er i alle fall ikke noe "mirakel" om Juve går videre. Dette er altså ikke en bortekamp mot Sunderland eller Spurs selv om Juve har et par tre mann ute. Her et det >100% som gjelder.

 

Jeg krysser fingrene og gir gass!!!

Link to comment
Share on other sites

ARSENAL:

Startelleveren: Lehmann, Eboue, Toure, Senderos, Flamini, Hleb, Ljungberg, Silva, Fabregas, Reyes, Henry.

 

Innbyttere: Almunia, Diaby, Pires, Van Persie, Song Billong, Campbell, Walcott.

 

JUVENTUS:

Startelleveren: Buffon, Zambrotta, Kovac, Cannavaro, Chiellini, Mutu, Emerson, Giannichedda, Nedved, Trezeguet, Ibrahimovic.

 

Innbyttere: Abbiati, Pessotto, Balzaretti, Blasi, Thuram, Olivera, Zalayeta.

Link to comment
Share on other sites

Da er laget klart:

 

1 Lehmann

 

27 Eboue

28 Toure

20 Senderos

16 Flamini

 

8 Ljungberg

19 Gilberto Silva

15 Fabregas

13 Hleb

 

9 Reyes

 

14 Henry ©

 

 

 

Syntes også det er tull å starte med ljungberg istedetfor Pires, men det er sikkert for

å ha ekstra løpskraft på midten........

 

Tiden har aldri gått så sakte før........................................

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...