Jump to content

2006.04.05 Juventus B


Andain

Recommended Posts

Guest amentia

Heisann alle Arsenal-fans!

Jeg må få lov til å gratulere med at dere har gjentatt den bragden vi utførte ved å slå ut Juventus i kvart'n i fjor. Måtte ikke likheten stoppe der. Selv om jeg er ihuga Liverpool-supporter har jeg aldri hatt noe imot Arsenal (kanskje med unntak av våren 1989 :-) Jeg håper og tror dere tar dere til finalen der alt kan skje (jmf. Istanpool) Hadde det vært lokomotiv tschelskij eller scum som hadde kommet så langt hadde jeg hata det, men ikke når det gjelder dere. Håper de fleste av dere har noe av det samme forholdet til Liverpool. At dere respekterer oss, men hater de to andre! Lykke til videre!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Gratulerer med avansement til Semi finalen i CL. Bare ett spm; HVORFOR hauses Zlatan opp i skyene som en av verdens beste spisser??? Mannen er jo totalt udugelig og sinker spillet mer enn Makelele gjør jo ;)

 

Zlatan kan briljere, men totalt sett synes jeg gutten er en smule oppskrytt. Håper for all del at jeg ikke ser han i drakta vår. Han virker noe enkelt møblert!

Link to comment
Share on other sites

DEILIG! en kontrolert og god kamp av gutta våre , nå har jeg stor tro på finale plass

 

gratulerer alle Arsenal fans!!!! Hip hipp HURRA ;)

 

tror Campell har en lang vei til første ellveren nå, forsvare er bunn solid for tiden

Link to comment
Share on other sites

Heisann alle Arsenal-fans!

Jeg må få lov til å gratulere med at dere har gjentatt den bragden vi utførte ved å slå ut Juventus i kvart'n i fjor. Måtte ikke likheten stoppe der. Selv om jeg er ihuga Liverpool-supporter har jeg aldri hatt noe imot Arsenal (kanskje med unntak av våren 1989 :-) Jeg håper og tror dere tar dere til finalen der alt kan skje (jmf. Istanpool) Hadde det vært lokomotiv tschelskij eller scum som hadde kommet så langt hadde jeg hata det, men ikke når det gjelder dere. Håper de fleste av dere har noe av det samme forholdet til Liverpool. At dere respekterer oss, men hater de to andre! Lykke til videre!!!

 

Det var greit at Liverpool vant i fjor. Har ikke mye til overs for Milan & co. Ellers ser jeg at du nevner scum, og regner med at du mener Man U. Tar vi med Spudz så er listen komplett.

 

Ellers husker jeg godt maikvelden i 89... Michael Thomas! :D

Link to comment
Share on other sites

Heisann alle Arsenal-fans!

Jeg må få lov til å gratulere med at dere har gjentatt den bragden vi utførte ved å slå ut Juventus i kvart'n i fjor. Måtte ikke likheten stoppe der. Selv om jeg er ihuga Liverpool-supporter har jeg aldri hatt noe imot Arsenal (kanskje med unntak av våren 1989 :-) Jeg håper og tror dere tar dere til finalen der alt kan skje (jmf. Istanpool) Hadde det vært lokomotiv tschelskij eller scum som hadde kommet så langt hadde jeg hata det, men ikke når det gjelder dere. Håper de fleste av dere har noe av det samme forholdet til Liverpool. At dere respekterer oss, men hater de to andre! Lykke til videre!!!

 

Takk takk !! Veldig hyggleg å høyre at supportera fra andre lag kan ta glede i at Arsenal tar seg vidare. Får håpe vi kan gjere som dere i fjor. Hadde ikkje vært så verst at champions leauge blir vunnet to år på rad av engelske lag .

Link to comment
Share on other sites

Heisann alle Arsenal-fans!

Jeg må få lov til å gratulere med at dere har gjentatt den bragden vi utførte ved å slå ut Juventus i kvart'n i fjor. Måtte ikke likheten stoppe der. Selv om jeg er ihuga Liverpool-supporter har jeg aldri hatt noe imot Arsenal (kanskje med unntak av våren 1989 :-) Jeg håper og tror dere tar dere til finalen der alt kan skje (jmf. Istanpool) Hadde det vært lokomotiv tschelskij eller scum som hadde kommet så langt hadde jeg hata det, men ikke når det gjelder dere. Håper de fleste av dere har noe av det samme forholdet til Liverpool. At dere respekterer oss, men hater de to andre! Lykke til videre!!!

 

 

Hei! Takk for hyggelig komentar. På en dag som denne inrømmer jeg gladelig at jeg har mye mer til overs for Liverpool enn både Manure og Chelski :D

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Gratulerer til alle Arsenalsupportere! Dette var fortjent. Frydet meg når Nedved fikk rødt! Vi får håpe dette fører til en seier på 17. mai...

Link to comment
Share on other sites

er det bare meg eller var hleb litt skuffende synes han er så ujevn, men for all del jeg ser jo det store potensiale det bor i han! Men synes han mister ballen litt for mye og har litt for mye feil passninger, men jeg tror han er en spiller som kommer til å vokse og vokse frem mot neste sesong

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

En god kamp av gutta, og vi er fortjent videre til semi finalen.

Juventus hadde 2 enorme sjanser i 2.omgang, men vi er også tre annledninger en dårlig siste touch unna 3stk 100% sjanser.

Alt i alt, helt greit med 0-0 idag.

 

Nei, jeg er stolt.

Ekstra morsomt er det at HAT OBJEKTET Senderos viser seg de 4 siste cl-kampene som en FANTASTISK stopper, og slår tilbake mot de som slakter spillere når de har en vanskelig periode.

 

En historisk kveld for Arsenal FC.

Har alltid hatt trua på Senderos. Han ER vår nye Tony Adams!

Gratulerer alle Goonere, denne kunne ikke vært mer fortjent. Wenger beviser at han er en av tidenes største og mest gjennomtenkte person innen fotballens historie. Mannen er et Geni av de helt sjeldne.

Elsker dette laget av hele mitt hjerte og takker gud for at jeg fikk nettopp Ian Wright som mitt første fotballkort. Ment to be!!

Link to comment
Share on other sites

Fikk noen med seg arsenal-fansen synge Vieira-sangen.. Hehe, syntes nesten synd på han......

 

Hvordan i all verden kan Henry forlate oss nå.............

Eneste grunnen jeg kan finne er hvis vi ikke kommer oss til CL neste år, ellers

skal jeg vedde alle organene mine på at han blir....

 

Fy faen for et lag vi holder med............!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette er bare helt utrolig. Vi har slått ut Real Madrid og Juventus!!!!!

Hvem hadde trodd det når vi gikk ut av Fa og Carling cup i samme uke mot Wigan og Bolton.

 

 

Jeg tror det bli en målløs kamp

Må bare berømme min egen magefølelse. Men i dag er det Arsenal som skal ha mest skryt. Spiller solid bakover i 2*45min og styrer kampen totalt i første omgang. Litt skuffende at vi ikke klarer å avgjøre på de store overgangsjansene vi får men det skalikke ta vekk glansen fra at vi er i semifinalen i CL.

Link to comment
Share on other sites

Følte aldri, i løpet av dei 90 minutta kampen varte, at dette var noko vi ikkje kom til å klare. Det er sjeldan med Arsenal. Vi er jo blitt fantastisk gode defensivt! Vi kunne fort blitt straffa i dag, for fillefeil - men Juve var ikkje god nok. Ikkje i nærleiken ein gong.

 

Ikkje dagen for å nevne skuffelsar, men vil rose og trekke fram heile den bakre firaren og særskild Jens Lehmann. Viss Lehmann ikkje står VM er det noko fundamentalt galt med Klinsmann, for ikkje å sei verda. Vi har, for augneblinken, verdas beste og mest stabile keeper dykk.

 

Vi gjorde jobben - til meget god karakter. Dette byrjar å lukte fugl.

 

Fikk noen med seg arsenal-fansen synge Vieira-sangen.. Hehe, syntes nesten synd på han......

Tenkte det var Diaby-sangen eg? Sidan den vart sunge når han var på veg inn.

Link to comment
Share on other sites

Juventus med 20 offside's og Arsenal med 20 cornere . vi hadde de største mulighetene til å lage mål og vi er helt fortjent med til semifinalen . Herlig jobbing i laget !

 

Gratulerer alle Gooners det her skal vi være stolt over :D

 

(7 kamper uten baklengs ! vi er gode til å ta nye rekorder )

Link to comment
Share on other sites

Juventus med 20 offside's og Arsenal med 20 cornere . vi hadde de største mulighetene til å lage mål og vi er helt fortjent med til semifinalen . Herlig jobbing i laget !

 

Gratulerer alle Gooners det her skal vi være stolt over :P

 

(7 kamper uten baklengs ! vi er gode til å ta nye rekorder )

 

rettelse: 8 kamper. Vi er nå alene på trona :P Kanksje vi klarer 11? :D

Link to comment
Share on other sites

Juventus med 20 offside's og Arsenal med 20 cornere . vi hadde de største mulighetene til å lage mål og vi er helt fortjent med til semifinalen . Herlig jobbing i laget !

 

Gratulerer alle Gooners det her skal vi være stolt over :D

 

(7 kamper uten baklengs ! vi er gode til å ta nye rekorder )

 

 

 

Synes vi like godt kan kjøre på og ikke slippe inn ett eneste mål i løpet av resten av cl, for da vinner vi pokalen hjem til London . Å som jeg elsker Arsenal ,er nå stolt og har alltid hvert stolt av å hvere arsenal supporter :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

det var Vieira-sangen som gikk ja- i det 86. minutt

 

Villareal blir den tøffeste utfordringen hittil i cl

 

Liverpool-supportere er greie folk de, og fornuftige ord som kom fra pool-supporteren her inne

 

Proud to be a gooner

Link to comment
Share on other sites

Stort, stort og atter stort! Gratulerer alle sammen! Dette var en fantastisk kveld som har tatt oss et steg videre, og lager nye minner i historiebøkene. Nå er vi klar for semifinalen i den gjeveste klubbturneringen!! :D Fantastisk av spillerne, de opptrer på en så utrolig bra måte og de viser nok en gang hva som bor i dette laget.

 

All ære til Wenger, og alle andre som tok del i disse kampene!! Nå ble det vel 8 kamper på rad hvor vi holdt nullen?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...