Jump to content

2006.04.12 Portsmouth B - NY DATO


Andain

Recommended Posts

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Adebayor bør score en del viktige mål framover for å rette opp dette ;)

 

Og for noen mottak på mannen. Helt skandale!!

 

Feil. Han bør ikke på banen igjen!

 

Eller han hadde en dårlig dag på jobben.Har fremdeles tro på Ade,men

ikke med flere slike opptredener.Ade kostet oss 3 poeng ida.

 

hadde noen lingnende sjanser mot man u og..

 

blant annet på 1-0

 

så kansje vi skal si 1 mot man u også

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

ser at diaby får merklig nok mye skryt her. for det første var pasningsspillet hans mildt sagt variablet. fra veldig bra, til helt håpløst. for det andre må han ta på seg skylden for portsmouths utligning. det var han som skulle markere lualua, men slapp han fryktelig enkelt.

 

utenom det synes jeg forsvarslinja fungerte bra, mens adebayor var søppeldårlig.

Link to comment
Share on other sites

I starten av kampen, før målet var Henry veldig sutrete og gjorde lite positivt. Derimot ved målet og etter målet viser han seg fram fra en bedre side. Han klapper for flere pasningsforsøk, til og med de dårlige, han er med og jobber defensivt og jobber godt. Han viser seg mer og mer som en rett mann for kapteinsjobben. Wenger hadde en grunn da han gav bindet til Thierry og hvis han fortsatt er i Arsenal neste år, vil vi nok få se en stor kaptein som fører laget sitt ut på Emirates Stadium.

Link to comment
Share on other sites

Ok kamp av et reservepreget Arsenal-lag. Jeg var overrasket over at Song og Diaby skulle danne duoen på midten. Men jeg syntes de klarte seg bra. Mens jeg visste at Diaby ville klare seg, var jeg overrasket over at Song gjorde det så bra.

Bak tror jeg vel det meste fungerte. Minuset er vel at vi ikke tar bort lille Lu på innlegget. Det skal ikke skje, og det var Djorou som bommet på dekkingen. Hadde nå bare Djorou skoret på den headingen på slutten...

 

Ellers var det ikke dagen for Ade, og jeg synes nok litt synd på ham i dag. De to bommertene kan få konsekvenser.

 

Vi hadde nok av sjanser, og det var ikke bare Adebayor som var nære på.

 

Nå er det bare å brette opp armene, og ta West Brom på lørdag. Den kampen blir som i dag. To lag som ikke har råd til å tape! Tottenham skal ha Everton, ... så alt kan skje! Håpet lever, men jeg blir noe usikker på det hele når vi ikke klarer å ta Portsmouth.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

Ok kamp av et reservepreget Arsenal-lag. Jeg var overrasket over at Song og Diaby skulle danne duoen på midten. Men jeg syntes de klarte seg bra. Mens jeg visste at Diaby ville klare seg, var jeg overrasket over at Song gjorde det så bra.

 

du tuller? si at du tuller! song var elendig. pasningsspillet hans var pinlig svakt og en førstetouch selv john carew ville vært flau av...

Link to comment
Share on other sites

Song spillte en OK kamp, ikke kjempegod, ikke elendig. Han gjorde en helt grei jobb defensivt, mye mer duellsterk og kampvillig enn Gilberto, men pasningene satt ikke akkurat 100%. Gilbertos pasninger er ikke akkurat 100% nøyaktige de heller, og når en tar i betraktning at dette vel var Songs første seriekamp fra start så får han godkjent fra meg.

 

Adebayor hadde selvfølgelig et mareritt av en kamp. To utrolige bommer, pluss to situasjoner der han ville vært alene med keeper hvis han ikke hadde bommet totalt på mottaket. Allikevel må endel folk her inne ta seg en pille. Han var banens beste mot Villa og alle hyllet ham opp i skyene, nå vil vi aldri se ham på banen igjen? Han hadde en dårlig dag, det forandrer ikke at han er en meget nyttig spiller som vi kommer til å få stor nytte av fremover.

Link to comment
Share on other sites

Song og Diaby viste både gode og dårlige ting idag. Sånn er det med unge spillere, enkelt og greit. Adebayor har nok sett bedre dager på jobben, men synes han har vist mye bra tidligere så slakt er for min del uaktuelt.

 

Sjansesløseri vinner ikke kamper, vi burde tatt denne...

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

skuffende..skulle vært 0-3 lenge før det ble 1-1

Synes wenger venter litt for lenge med byttene,,man kunne jo se ganske tidlig at adebayor hadde en dårlig dag på jobb,men likavel så får persie bare 15 minutter på slutten.. :D

 

Jeg synes det var stort gjort av Wenger å starte med Song, Diaby osv. Wenger skjønner at skal vi lykkes både i CL og PL må vi ta noen sjangser. Vi kommer til å ha friskere ben mot Villareal neste Onsdag, det kan bli avgjørende. Vi burde vunnet kampen, men vi vill klare det til slutt. Everton borte mot Everton, hjemme mot Manu og borte mot Arsenal på de tre neste. Rovers hjemmemot Liverpool til helgen og borte mot Birmingham på onsdag. Slår vi WBA så er vi tilbake i førersete...

 

Nå drar jeg till oppdal, ski og øl=kanon :D

 

Opp med hode og god påske....

 

PS: hadde vi vunnet kampen, hadde alle skrytt Wenger opp i skyene...slik er fotballen, face it ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest SilverWolf

Jojo.

Hvis vi hadde vunnet kampen hadde alt vært fint.

Vi var rett og slett uheldige i dag, og rotet bort to kjempestore sjanser. Som kunne resultert i to mål.

Men sånn erdet.. Noen dager er rett og slett litt kjipe..

Men vi kommer tilbake, og tottenham taper neste:-)

Link to comment
Share on other sites

Tatt i betraktning at Adebayour spilte med tresko, synes jeg han gjorde en grei forestilling.

Forsvarsmarkeringen på utlikningsmålet viste at det har vært en del i fravær i de mye omtalte spesialtreningene for forsvarsspillere. e-learning er ikke veien å gå her.

Link to comment
Share on other sites

Tatt i betraktning at Adebayour spilte med tresko, synes jeg han gjorde en grei forestilling.

Forsvarsmarkeringen på utlikningsmålet viste at det har vært en del i fravær i de mye omtalte spesialtreningene for forsvarsspillere. e-learning er ikke veien å gå her.

 

E-larning er kjempelurt det. Regner med det er der Henry har lært at hvis han og venstrebacken på laget er i avslutningsposisjon, så skal han overlate ansvaret for å avslutte til den ekstremt målfarlige venstrebacken.

 

Selv med tresko burde Adebayor scort på en av sjansene sine. Hvis det da ikke er sånn at han hadde bind for øynene på den corneren da..

Link to comment
Share on other sites

Det plager meg fortsatt at Adebajas headet utenfor fra en meter... Og at han dro en van Persie (snuble når du kan score på halvåpent mål) da han ble servert på sølvfat av Henry.

 

Men jeg forstår ikke kritikken av Henry. Han var den eneste som viste vilje og guts utpå der igår etter min mening. Han er også den eneste som får godkjent av meg sammen med forsvarsfireren.

Link to comment
Share on other sites

Denne bommerten bør nok Adebayor ta på sin kappe.. En veldig god spiller som jeg liker godt men idag hadde han en håpløs dag på jobb.. Skjønner heller ikke de som sier at Song spilte bra for det gjorde han ikke.. Synes Wenger burde satt innpå Hleb og v.Persie rett etter pause for man så rimelig fort at verken Reyes eller Ade hadde dagen.. Alt i alt skuffende og dette kan vi bli straffet for senere..

Link to comment
Share on other sites

Song og Diaby viste både gode og dårlige ting idag. Sånn er det med unge spillere, enkelt og greit. Adebayor har nok sett bedre dager på jobben, men synes han har vist mye bra tidligere så slakt er for min del uaktuelt.

 

Sjansesløseri vinner ikke kamper, vi burde tatt denne...

 

 

Det er sant. De var veldig variable syns jeg.Blant annetnoen pasninger på

egen banehalvdel som var farlige. Usikker på om det ikke finnes bedre talent enn Song.

Syns han virker ganske ordinær.

 

Er og enig en dårlig kamp av Ade så blir han slakt,det er ennå første sesongen hans så'

han må få tid.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Herregud, for et hylekor! Arsenal spilte ingen dårlig kamp. Adebayor hadde en dårlig dag på jobben, men å henge han ut på den måten enkelte av dere gjør, er rett og slett helt latterlig. Han har spilt i Arsenal noen få måneder, er 22 år...

Link to comment
Share on other sites

Denne bommerten bør nok Adebayor ta på sin kappe.. En veldig god spiller som jeg liker godt men idag hadde han en håpløs dag på jobb.. Skjønner heller ikke de som sier at Song spilte bra for det gjorde han ikke.. Synes Wenger burde satt innpå Hleb og v.Persie rett etter pause for man så rimelig fort at verken Reyes eller Ade hadde dagen.. Alt i alt skuffende og dette kan vi bli straffet for senere..

 

reyes hadde i alle fall mange fine pasninger som ga store sjanser, f.eks. pasningen til henry før han gir ballen på diamantfat til Ade som putter den utenfor. Reyes var i tilegg den som hadde corneren som Ade bomma på. Ljungen gjorde som jeg så én bra offensiv ting og det var corneren som Djorou nesten putta på.

 

Det er leit at Ade blir syndebukk pga de to dårlige avslutningene, han har jo vært en av de talentene vi har kjøpt som har klart å spille seg så å si rett inn i den engelske stilen. Han er ung og har bare vært her et par mnd. Ade hadde jo pasningen til henry sitt mål i tilegg til at han vant mange dueller. Det er to svakheter ade har og det er førstetouchen og avlutninger i situasjoner der man skal score, det har vært flere andrre kamper der han har bomma på 45 gradere som skulle vært mål! Men vi dunker Wba og rivalene mister poeng. 4. plassen er uasnett vår.

Link to comment
Share on other sites

Pokker så sytete vi skulle være etter en uavgjort-kamp!!!! :(

Greit at 4.plassen røyk, men; dææmn!

 

Adebayor var god i går.. ikke noe å si på det. Han bomma på mange store sjangser, men han jobba godt, og han holdt hele tiden liv i kampen.

 

Gå i tenkeboksen... dette var tross alt en god fotballkamp, og Arsenal var best. LAGET (ikke Adè) satte ikke de største sjangsene, og da er det gjort. Men vi fikk motstand at et godt Portsmouth-lag, 4.plassen røyk, og vi sliter. Men allikevel.. vi må ikke ta alt forgitt.. se på Korslund's vurdering der oppe... ikke dumt tenkt, vi kan faktisk gjøre det fordet.. men da er det full skjerpings, og vi kan ikke slurve så mye lenger.

Det var som sagt mye unødvendige mottaksmiss, pasningsfeil osv. pluss at vi trodde at målet til Pompey var nede ved cornerflagget..

 

Men: Hva gjør oss til å skifte så vanvittig på meningene våre.. for et par dager siden var laget guder for oss (er jo det enda for noen).. mens et uavgjort(!!!!!!!!!) gjør at vi skal gi opp alt?!

 

Vi er i djup drit, men det siste laget trenger, er at fansen gir opp...!

Up the gunners!

Link to comment
Share on other sites

kommer faen ikke over de to tapte poengene i går, plager vettet av meg!!

 

livredd dette er dårlig form på gang 1 poeng på 2 kamper..

 

utrolig ka som kan skje med arsenal etter at vi taper for man u..

 

bør vinne en overbevisende seier i neste kamp, ellers begynner jeg og tvile på cl også..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...