Jump to content

2006.04.12 Portsmouth B - NY DATO


Andain

Recommended Posts

Bra første omgang. Det store spenningsmomentet for meg var sentrale midtbanen med Diaby og Song. Diaby synes jeg har vært stor, mens Song har vært variabel. At det bor mye i sistnevnte er jeg ikke ett øyeblikk i tvil om. Begge trenger mer enn en omgang til å "finne" hverandre. Alt i alt spennende og positivt. :D

Gleder meg til fortsettelsen. :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

adebayor sinn feil at vi bare får et poeng her..

 

fy faen, trodde ikke det var mulig og bomme på det han har bommet på i dag..

må ha hvert drita full hele mannen..

 

hvis ikke han har planer om sette sånne kan han få gå gratis til pompei til sommeren

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende at vi ikke vinner denne kampen. Laget produserer muligheter på løpende bånd. Når disse ikke blir omsatt til mål, så for resultatet bli som blir.

 

Adebayor kommer trolig til å sove dårlig i natt.

 

Fordel Spudz foreløpig, men ting kan fremdeles snu.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende at vi ikke vinner denne kampen. Laget produserer muligheter på løpende bånd. Når disse ikke blir omsatt til mål, så for resultatet bli som blir.

 

Adebayor kommer trolig ril å sove dårlig i natt.

 

Fordel Spudz foreløpig, men ting kan fremdeles snu.

 

hør på opptimisten..

 

dårlig form nå etter man u kampen..

 

går vell en ti tolv kamper før vi vinner igjen nå..

 

det var den sesongen!!!

Link to comment
Share on other sites

Da er det bånn i bøtta igjen.....

Utrolig....Hadde Ade satt mål på de store sjanene han hadde

så....Vi burde vunnet men marginene var ikke på vår side denne gangen.

4 plassen er fremdeles innen rekkevidde den.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende at vi ikke vinner denne kampen. Laget produserer muligheter på løpende bånd. Når disse ikke blir omsatt til mål, så for resultatet bli som blir.

 

Adebayor kommer trolig ril å sove dårlig i natt.

 

Fordel Spudz foreløpig, men ting kan fremdeles snu.

 

hør på opptimisten..

 

dårlig form nå etter man u kampen..

 

går vell en ti tolv kamper før vi vinner igjen nå..

 

det var den sesongen!!!

 

Det ble mye styggere etter dette resultatet, men man må da i alle fall gjøre forsøk på det å være litt optimist.

 

Spudz har noe tøffere program enn oss. Der kan noe skje. Problemet er at vi må ta oss kraftig sammen... I tillegg skal vi spille mot de på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

akkurat nå er jeg så forbanna at jeg finner ikke ord! ade virker som en totalt ubrukelig spiss spørr du meg! de andre målene han har putta er nermest servert på gullfat!!! og ikke nok med det! han har ikke en eneste ren tuch på ballen!!!! ikke en demping! eller noe!!! selg hele fyren...for der rauk ch.plassen t neste år! og d m at vi kommer til å vinne ch.l er bare lættis....nå skal en ikke se bort ifra at henry drar---og d forstår jeg når jeg ser på spissmakkeren i arsenal.... eto er en annen klasse

Link to comment
Share on other sites

Guest sas2002

regelrett flaut

 

hvis vi ønsker å spille cl neste sesong så må fan blø litt for drakta som sol idag

 

henry du er en kanon spiller, men kaptein aldri i verden,

 

savner parlour, ja til og med hillier og keown. som blør for klubben

 

elendi 2 omgang , og merkelige valg med song på midten, alt for fersk, gjør en del bra med ballen med blir for omstendelig og litt for pussy.

 

 

eneste godkjent var vel diaby og forsvaret , men ellers så var det vel crap

 

fordel bottenham og god natt for fan

Link to comment
Share on other sites

blir småirritert! Adebayor sløser som aldri før, skulle hatt minst 2 mål, og det før pompey hadde scort. Da ville kampen vært punktert ved 3-0. Hvorfor ikke sette inn RvP? mye bedre. Song imponerer meg ikke i det hele tatt, få pasninger som sitter. Ellers så gadd ingen gjøre noe egentlig. Slapt idag.

Takk til Henry for et fint mål.

Link to comment
Share on other sites

Vi er på etterskudd i kampen om den viktige fjerdeplassen. Har Wenger og Arsenal blitt blendet av muligheten for triumf i Championes League? Det virker nesten slik. I to viktige PL kamper har vi etter min mening hvilt oss til poengtap.

 

Men jeg skal ikke dømme noen... har fortsatt tro på både det ene og det andre denne våren :angry:

 

Det to neste kampene (WBA og Villareal), på Highbury vil være avgjørende i så måte. :D

Link to comment
Share on other sites

Adebayor var veldig skuffende foran mål i dag! I tillegg sleit han noe sinnsykt med førstetouchen som han også har gjort tidligere. Vi burde vunnet denne kampen!

Likevel fins det lyspunkt også i denne kampen. Diaby viser seg fram og Song kommer etterhvert mer inn i kampen. Begge to gjorde en del feil, men begge fikk vist fram talentet sitt. Det var Diaby som mistet markeringa av Lua Lua ved målet.. Djourou var god, og var også med offensivt selv om han tidligere har spilt mest midtstopper. Sol var tilbake og viser at formen er på vei, men det er synd at han må ut etter først et kutt over øye, og så en smell i nesa..

Henry starter veldig sutrete, men blir bedre etter målet. Fredrik får ikke til altfor mye, men jobber greit..

Nå må vi slå scums, og håpe på at både de og rovers taper poeng de siste kampene!!

Link to comment
Share on other sites

Ja når jeg så kampen idag lurer jeg litt på hvem som egentlig skal score målene om Henry drar .. Skulle vunnet kampen med 2 - 3 mål. Men med så inefektive spillere foran mål så må det gå som det gikk. Dette var viktige poeng som gikk tapt, veldig viktige. Diaby var god og forsvaret synes jeg får godkjent. Håper virkelig det er noe i ryktene om Joey Barton, trenger virkelig en hardhaus på midtbanen som takler så det lukter svidd, eneste gang vi vinner ballen på midten er når motstanderen surrer ballen bort.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun en kommentar; Adebayour kan noen få kjøpe billig!

 

Så ble du fanget av øyeblikket du også da... ;)

 

Mulig jeg ble fanget av øyeblikket, men et så dårlig førstetouch, og sånne misser skal bare ganske enkelt ikke gå an på det nivået.

 

Det er uhyggelig sjelden jeg kritiserer enkeltspillere, men i dette tilfellet får jeg deja vu tanker om John Hawley og Lee Chapman. Gudbedre!

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Laget jobber godt i dag, men kan takke seg selv at de ikkje vinner!

Hadde tre 100& sjanser!! Adebayor sliter ennå med avslutningene men hadde et fint framspill til Henry på målet.

Skjønner ikkje offer Wenger byttet ut Reyes å ikkje Song, Song virket ikkje tilfreds ut på der. Han er nok et stort talent, men er langt i fra god nok ennå!

Diaby begynt strålende, men ble bare mer å mer usynlig utover i kampen.

Syns Djourou å Campbell spilte meget godt. Ble veldig overrasked av Djourou sin fart, men han burde også ha scort på slutten..

 

Vil ikkje sei at kampen om fjerdeplassen er over, men det ser ikkje lyst ut akkurat nå....

 

PS....enda et lit merkelig laguttak av Wenger synes jeg, i en så viktig kamp bruker du ikkje to 19 åringer sentral, mens den ene har kommet innpå to kamper denne sesongen....ville ha sett hleb eller bert sentralt.

Men men..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...