Jump to content

2006.04.12 Portsmouth B - NY DATO


Andain

Recommended Posts

Skjer dette neste helg, så tror jeg at jeg kommer med drapstrusler mot værgudene!

Da skal jeg se kamp på Highbury, og ikkeno regn burde stoppe det !

 

Tenk hvor kjipt det hadde vært da. man reiser bort dagen før så oppdager man et par timer før kampstart at kampen er avlyst. Ville man da få hele pakketuren refundert?

Tviler på det, for de fleste resterende Higburykampene er vel nogenlunde utsolgt, og tviler på at det er plass til "et par" tusen stk som vil ha billettene til en annen kamp....

 

Man beholder vel billetten, spørsmålet mitt er om man da får flyturen og hoteloppholdet dekket den gangen l kampen ble avlyst når man var i England?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

På tide å ta et skritt fram og ikke se seg tilbake.

Denne kampen kan være avgjørende for hvordan sesonginnspurten blir.

Ønsker gjerne at Wenger hviler Phil. Han er fortsatt bare unggutten og i et så tett kampprogram blir det viktig at han får hvile. Han burde ikke hvile Kolo, for de fleste her vet jo hvor gode Phil og Sol er sammen. :angry:

 

Fratton Park er alltid en vanskelig kamparena, og de vil no ikke gi seg lett. Håper Henry kan ta fram litt magi og at Reyes glitrer litt igjen.

 

Mitt forslag:

 

--------------Lehmann------------

 

----Eboue - Kolo - Sol - Flam----

 

--Hleb - Gilberto - Cesc - Reyes--

 

-----------RvP - Henry ---------

 

Velger RvP framfor Ade, pga at jeg føler vi trenger eksplosiviteten til RvP framfor arbeidsinnsatsen til Adebayor. Gutta må bare rett og slett vinne denne. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

På tide å ta et skritt fram og ikke se seg tilbake.

Denne kampen kan være avgjørende for hvordan sesonginnspurten blir.

Ønsker gjerne at Wenger hviler Phil. Han er fortsatt bare unggutten og i et så tett kampprogram blir det viktig at han får hvile. Han burde ikke hvile Kolo, for de fleste her vet jo hvor gode Phil og Sol er sammen. :angry:

 

Fratton Park er alltid en vanskelig kamparena, og de vil no ikke gi seg lett. Håper Henry kan ta fram litt magi og at Reyes glitrer litt igjen.

 

Mitt forslag:

 

--------------Lehmann------------

 

----Eboue - Kolo - Sol - Flam----

 

--Hleb - Gilberto - Cesc - Reyes--

 

-----------RvP - Henry ---------

 

Velger RvP framfor Ade, pga at jeg føler vi trenger eksplosiviteten til RvP framfor arbeidsinnsatsen til Adebayor. Gutta må bare rett og slett vinne denne. Lykke til!

 

 

Håper Senderos spiller. Sol er ferdig i Arsenal - tror jeg :angry: Skal det "hviles" spillere i midtforsvaret, bør Djourou få sjansen.

 

Utover dette er jeg enig i laguttaket men er redd Cesc får hvil på bekostning av Diaby. Vår unge spanjol trenger sårt en pust i bakken. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Eg synes det må roterast ytterligare onsdag og håper laget blir som følger:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Sol - Flamini

 

Ljungberg - Diaby - Gilberto - Reyes

 

Adebayor - Henry

Link to comment
Share on other sites

Håper egentlig Diaby starter denne. Han trenger også å utvikle seg, for å kunne spille seg inn på laget om noen år. I tillegg virket det som om Cesc var sliten mot Manu, og kan trenge hvilen. Vi trenger Cesc i toppform til CL-semien mot Villareal!

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Dette blir nok en utrolig viktig kamp for Arsenal. Vinner vi denne samt kampen mot WBA til helgen ser det veldig bra ut. Spurs har 3 vanskelige kamper i møte, med Everton borte, Manu hjemm og Arsenal borte.

 

Jeg drømmer om at Arsenaø skal ligge a poeng med spurs, da med en kamp til gode, når spurs kommer til Highbury. Dette er ingen umulighet, vinner manu på "the shithouse" samt at Everton kaprer et poeng til helgen er vi med 6 poeng opp på en 4.plass. Det er lov å håpe :P

 

Håper på dette laget mot pompey:

 

Jensemann

 

Eboue Toure Senderos Flamini

 

Freddy Diaby Gilberto Reyes

 

Persie Henry

 

Innerst inne så tror jeg Adebayor spiller fra start, men det er viktig at Persie spiller seg i storform nå på tampen av sesongen. Selv om Wenger har brukt en 4-5-1 formasjon i Europa, blir Persie en viktig joker i semifinalene mot Villareal.

 

Ellers tipper jeg Sol og kanskje Johannes får mulighten på lørdag mot WBA.

 

Det er viktig at vi bruker bredden i stallem, men samtidlig må vi vinner kamper, dette er en vanskeligkombinasjon. Men i mine øyne er dette det eneste altenativet viss vi skal kapre en 4.plass og komme til finalen i CL. Vi MÅ ha friske ben til 3 vanskelige kamper på en uke mot Villareal og Spurs..

 

Jeg er optimist, dette skal vi klare :D

 

GOONER4EVER ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror nøkkelordet i denne kampen blir innsats! Portsmouth er i god form for tiden og jeg tror ikke vi klarer å fortære dem med finspill dnne gangen. Vi er jo som kjent ikke gode på bortebane og vi har slitt på Fratton Park før. Når det gjelder laget så må det gjøres noen små forandringer.

 

Kee: Lehmann

 

FH: Eboue

FV: Flamini

FS: Kolo Toure må spille. Campbell og Senderos sammen går ikke.

FS: Enten Campbell eller Senderos. Senderos er i slag for tiden og man kan aldri være sikker på Campbells form. Jeg går for vår unge sveitser ved siden av Toure.

 

MH: Ljungberg. Hleb har slitt litt i det siste. Han var ikke i slag mot Juve og United. Tror Ljungbergs løp kan være gode å ha i denne kampen.

MV: Reyes. Pires slet mot United. Trenger Reyes arbeidskraft.

MS: Gilberto. Spiller garantert, har ingen andre alternativer som defensivt anker.

MS: Fabregas eller Diaby. Tror Fabregas kunne hatt godt av litt hvile.

 

SP: Henry. Angrepsspillet funker ikke uten. Forhåpentligvis er han 100% igjen.

SP: Adebayor eller Rvp. Tror hodestyrken og arbeidskraften til Adebayorkan være god å ha, men van Persie er på vei mot toppform.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

JA!!!.....jeg får gratis tur i slalom bakken..................som til vanelig koster 250kr...

 

Kampstart er 21.00.....du begynne å få nok av slalom da? :P

 

Jeg venter til Torsdag og Fredag med å utforske de friske bakkene i Oppdal....

Link to comment
Share on other sites

JA!!!.....jeg får gratis tur i slalom bakken..................som til vanelig koster 250kr...

 

Kampstart er 21.00.....du begynne å få nok av slalom da? ;)

 

Jeg venter til Torsdag og Fredag med å utforske de friske bakkene i Oppdal....

OYY!!

Det har du rett i hakke sett på når den starter jeg. da tror jeg det blir Arsenal kamp ja

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

JA!!!.....jeg får gratis tur i slalom bakken..................som til vanelig koster 250kr...

 

Kampstart er 21.00.....du begynne å få nok av slalom da? ;)

 

Jeg venter til Torsdag og Fredag med å utforske de friske bakkene i Oppdal....

OYY!!

Det har du rett i hakke sett på når den starter jeg. da tror jeg det blir Arsenal kamp ja

 

Da får du både i pose og sekk ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror dette blir en tøff kamp.

Pompey kjemper med nebb og klør for å unngå neddrykk.

 

Tror Diaby Gilberto spiller sentralt.

 

Ade og Henry på topp.

Blir spennende å se hva form Sol er i.

 

Vi vinner 2-1.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Senderos kviler når det er Kolo som treng det mest.

 

Hvordan vet du dette? ;) dette blir for domt......

 

Blir litt det samme som med Henry på søndag, det er ingen her på forumet som vet hvordan den fysiske tilstanden til spillerne er.

Link to comment
Share on other sites

Kolo har hatt ein meget lang sesong, med fullt kjør i PL, har han også deltatt i ACN. Han har bortimot ikkje hatt ein einaste pause. Kanskje det hadde vore på tide? Med tanke på at det er VM til sommaren. Så trur eg me kan få ein meget sliten Kolo tilbake til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...