Jump to content

2006.04.12 Portsmouth B - NY DATO


Andain

Recommended Posts

Synes alle gjør en godkjent jobb, med unntak av Adebayor. Han kostet oss ene og alene 3 poeng i dag med to helt utrolige misser. Det er veldig lenge siden jeg har vært så sint på en enkelt spiller som i dag. Adebayor bør score en del viktige mål framover for å rette opp dette ;)

 

Og for noen mottak på mannen. Helt skandale!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Song, Adebayor og Wenger var fullstendig elendige i dag. For øvrig en håpløs innsats av hele laget, med unntak av forsvarsfirern som gjorde en hederlig kamp. Det skulle bare mangle, for det laget vi møtte i dag må være det dårligste PL-laget jeg har sett på lang, lang tid. Portsmouth var ELENDIGE, og allikevel klarer de å få med seg ett poeng.

 

Hvorfor bytter ikke Wenger ut Song? Han er jo rett og slett ubrukelig! Kan ikke skjønne at han kan få sjansen til å spille en så viktig kamp som dette, når han så tydelig ikke er med på nivået for fem flate øre! Hleb skulle kommet inn for Song i pausen, utvilsomt.

 

Adebayor skal ikke bomme på sånne sjanser. Kampen skulle vært avgjort etter den første sjansen hans, i tillegg fikk han to sjanser til som det ikke skal gå an å bomme på. Han skulle utvilsomt avgjort den kampen her.

 

Wenger gjør noen elendige taktiske valg. Song og Diaby fra start på midten er fryktelig skummelt. Vi kan ikke spare BÅDE Gilberto og Fabregas samtidig! Ikke gjør han noe som helst for å endre på det heller.

 

4 poeng opp til Tottenham. Det gikk som mange fryktet; nå mistet vi fotfeste. En dårlig kamp mot United i form, og vi mister all selvtillit og viser null moral eller innsats når det blir kamp igjen. Ett poeng i den kampen her må være noe av det aller dårligste vi har prestert i år. Trist!

 

Adebayor bør score en del viktige mål framover for å rette opp dette ;)

 

Og for noen mottak på mannen. Helt skandale!!

 

Feil. Han bør ikke på banen igjen!

 

Han har bevist såpass at han bør få sjansen igjen. Men han var ubrukelig i dag, men han var langt i fra den eneste. Kollektiv svikt av en annen verden, der Adebayor var en av de som viste seg mest fram, med negativt fortegn.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Skal være enig Adebayor hadde en dårlig kamp i dag, men han har vært viktig for Arsenal i det siste å hjulpet med et par seiere...

SÅ dere trenger faen ikkje å slakte han så jævelii..

Link to comment
Share on other sites

Adebayor har fått mye (fortjent) pepper her i kveld men synes også at Henry melder seg ut av kampen etter sin egen scoring. Skuffende av kapteinen vår.

 

Igjen er det enkelte av dere som trekker fram savnet av spillere som Parlour og Keown. Dette synes jeg er uberettiget. Vi har flere spillere på dagens lag som kan måle seg med de nevnte herrer hva angår vilje og det å blø for laget. Toure og Flamini for å nevne to.

Vi tapte faktisk kamper med Parlour og Keown på laget også.

I dag var vi mest uheldige og i særdeleshet adebayor. På sluttet mistet vi mye av strukturen i laget. Det mener jeg har med rutine (gud vet hva gjennomsnittsalderen i dag var) og gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at denne kampen burde vi ha vunnet utifra sjansene vi hadde. Adebayor sover nok ikke godt i natt. MEN vi har på ingen måter tapt kampen om 4 plassen.

 

Neste serierunde, Lørdag:

 

Arsenal - West Bromwich Albion

Everton - Tottenham

Blackburn - Liverpool

 

Mitt tips etter lørdagens serierunde, er at vi ligger 1 poeng bak Tottenham. Kampen om 4 plass tror jeg blir en thriller uten like, som ikke avgjøres før siste serierunde.

Link to comment
Share on other sites

Huff.. Skuffende..

 

En kamp vi burde vunnet greit om vi hadde satt sjansene. Pompey hadde vel 1 stor sjanse i hele matchen. Arsenal på bortebane er så tannløst, ingen flyt i angrepsspillet og ingen tør å trå til. 4. plassen er alldeles ikke kjørt. Med litt hjelp av United så er alt opp til oss igjen.

 

Børs:

Lehmann - Lite å gjøre, kan ikke gjøre noe med målet 6

Djourou - God bakover, solid fremover også 7

Flamini - Slet litt med touchen i dag, somlet flere baller over linja 6

Campbell - Knallsterk, klarer seg bra og har lite å gjøre 7

Toure - Har et par viktige taklinger, har ellers lite å gjøre 7

Ljungberg - Jobber bra, men har skuddfot som en halvdød bever 6

Reyes - Usynlig 5

Diaby - Viser flotte takter innimellom, men er ikke god nok hjemover 6

Song - God teknikk, men dårlige pasninger og litt treg med ball. Godkjent allikevel 7

Henry - Gjør det han skal og serverer Ade som burde ha scort, vår beste 7

Adebayor - Fin assist. Er der han skal være, men førstetouch og avslutninger er elendige 6

Link to comment
Share on other sites

;) :P

 

Fy F###########N! Pompey hadde EN eneste sjanse og putta på den. Vi hadde xxxxx sjanser. Ade skulle putta 2! Han hadde i tilegg mange forferdelige førstetouch. FY!!!! Herlig mål av Henry: Vinner ballen, spiller vegg med ade og skyter stang inn. Ljungen og Reyes så man lite til i dag, men Reyes hadde i det minste mange gode pasninger. Ljungen var ubrukelig offensivt. Hleb prøvde i alle fall da han kom inn! Fotsvaret får godkjent av meg i dag, Diaby var meget god til tider, men hadde noen tabber. Song hadde noen få positive ingrep, men det ble med det. jeg er så forbanne over at vi ikke vant. Dette er en kamp som er et erkegodt eksempel på denne sesongen!

 

4. plassen er jeg fortsatt sikker på at vi tar. Spurs tar vel kanskje 4 poeng i resten av kampene, mens vi i verste fall bare får poengtap mot City borte. Svartbrennerne er bare heldige, så de er jeg ikke redde for engang. Hvis bellamy ikke har dagen er de helt ufarlige.

 

Nå skal WBA KNUSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Adebayor har nok eingong vist at han ikkje er flink nok under press på små flater foran mål.

Før denne kampen var eg ikkje veldig bekymra for å ikkje klare 4. plassen, men etter denne kampen merker eg presset. Anten det er fordi eg trudde vi ville vinne denne kampen og mot Tottenham, men no er ikkje lenger dette opp til oss, vi må slå Tottenham og dei må itillegg avgi poeng.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor bør score en del viktige mål framover for å rette opp dette :P

 

Og for noen mottak på mannen. Helt skandale!!

 

Feil. Han bør ikke på banen igjen!

 

Tull og tøys. ;) En dårlig kamp retferdigjør ikke forsvinn for Ade.

Fy f... jeg skal sitte på nakken din når Adebayor scorer vinnermålet mot Tåttene. ;)

Link to comment
Share on other sites

Adebayor har fått mye (fortjent) pepper her i kveld men synes også at Henry melder seg ut av kampen etter sin egen scoring. Skuffende av kapteinen vår.

 

Igjen er det enkelte av dere som trekker fram savnet av spillere som Parlour og Keown. Dette synes jeg er uberettiget. Vi har flere spillere på dagens lag som kan måle seg med de nevnte herrer hva angår vilje og det å blø for laget. Toure og Flamini for å nevne to.

Vi tapte faktisk kamper med Parlour og Keown på laget også.

I dag var vi mest uheldige og i særdeleshet adebayor. På sluttet mistet vi mye av strukturen i laget. Det mener jeg har med rutine (gud vet hva gjennomsnittsalderen i dag var) og gjøre.

 

Selvsagt tapte vi med Parlour & co. Men i dag er det summen av mange faktorer som ødelegger. Blant annet innsats, f.eks. Henry.

Link to comment
Share on other sites

Du som skriver PISS, Imers....

La meg faen ikke se deg hylle Wenger om vi skulle greie noen av delene.

 

Vi er nå 4 poeng bak Tottenham.

Tottenham spiller borte mot Everton i helga om jeg ikke tar feil.

Der kan de fort tape. Så er det borte mot manu. Der kan de fort tape.

Vinner vi mot West Brumbrum, slår Tottenham selv hjemme (jeg mener at vi faktisk kan greie oss med uavgjort der), Vinner mot Sunderland borte, Og tar Wigan hjemme. Det gjenstår i mine øyne kun en VIRKELIG vanskelig kamp. Og den er borte mot City.

 

Vi har et tett kampprogram, men det er mye mye lettere enn Tottenham sitt, og alt er fremdeles mulig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Henry ville vinne, det så du på han, hjalp til defensivt og prøvde

 

i dag taper vi pga en mann: Adebayor

 

all min kritikk går til han i kveld, og han er nok klar over det

 

en veldig bra squadplayer å ha, men ikke 1.ellever pr dags dato er min mening

 

van Persie og Henry som spisspar fremover

 

Diaby er forresten litt av en diamant, uslepen enda, men han kommer til å gå Vieira en høy gang, herlig driv, steg,teknikk m.m.

Potensiale i dette laget er enormt, det er det isåfall ingen tvil om

 

Song imponerte meg ikke

Link to comment
Share on other sites

Huff.. Skuffende..

 

En kamp vi burde vunnet greit om vi hadde satt sjansene. Pompey hadde vel 1 stor sjanse i hele matchen. Arsenal på bortebane er så tannløst, ingen flyt i angrepsspillet og ingen tør å trå til. 4. plassen er alldeles ikke kjørt. Med litt hjelp av United så er alt opp til oss igjen.

 

Børs:

Lehmann - Lite å gjøre, kan ikke gjøre noe med målet 6

Djourou - God bakover, solid fremover også 7

Flamini - Slet litt med touchen i dag, somlet flere baller over linja 6

Campbell - Knallsterk, klarer seg bra og har lite å gjøre 7

Toure - Har et par viktige taklinger, har ellers lite å gjøre 7

Ljungberg - Jobber bra, men har skuddfot som en halvdød bever 6

Reyes - Usynlig 5

Diaby - Viser flotte takter innimellom, men er ikke god nok hjemover 6

Song - God teknikk, men dårlige pasninger og litt treg med ball. Godkjent allikevel 7

Henry - Gjør det han skal og serverer Ade som burde ha scort, vår beste 7

Adebayor - Fin assist. Er der han skal være, men førstetouch og avslutninger er elendige 6

 

Hvis du tekker poeng fra Song og Adebayor så er jeg helt enig ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå syns jeg dere rakker voldsomt ned på Adebayor her. Særdeles usaklig til tider ;)

 

Helt enig i at han sløser veldig i dag, men å kritisere så voldsomt er jo bare tullete.

Han spilte en ok kamp og hadde assist på målet. Alle kan ikke ha dagen bestandig!

Syns vel ikke f.eks. Reyes og Freddie spilte noe bedre. De hverken kommer til eller skaper mye sjanser lenger.

Det blir mye Henry, som delvis var i grinete humør i dag, men også i perioder veldig god.

Virker til tider at Arsenal er veldig lett å vippe av selvtillitspinnen etter et tap. Det var bra i 70 min. i dag, men så stopper det helt..

Ellers stusser jeg også over å starte med to ferskinger sentralt på midtbanen.

Begge spiller bra, men å skape noe offensivt klarer de jo ikke. Det blir noen få driv og løp, men så mister de ballen.

 

En annen ting som irriterer er denne "lammelsen" hele laget får når det blir et mål i mot. Dette har skjedd mange ganger denne sesongen.

Ja, det er faktisk mulig å slippe inn mål i fotball, men det å nærmest gi opp etterpå er utilgivelig. Samme skjedde mot Manure også. Spesielt på 2-0 med 15-20 min igjen.

 

Til slutt vil jeg si at det er ganske så uforståelig at Arsenal må rokkere mye på laget nå og virker sliten i kampene, mens andre lag spiller 30-40 kamper med nesten samme 11'er og peiser på videre.. :P

 

UFlaks for Sol i dag. Så ut som han brakk nesen, men vi får håpe han kan spille neste kamp. Han spilte bra i dag.

 

Spudz og Blackburn har forholdsvis tøft kampprogram igjen så 4. plassen er helt klart aktuell enda.

Link to comment
Share on other sites

regelrett flaut

 

hvis vi ønsker å spille cl neste sesong så må fan blø litt for drakta som sol idag

 

henry du er en kanon spiller, men kaptein aldri i verden,

 

savner parlour, ja til og med hillier og keown. som blør for klubben

 

elendi 2 omgang , og merkelige valg med song på midten, alt for fersk, gjør en del bra med ballen med blir for omstendelig og litt for pussy.

 

 

eneste godkjent var vel diaby og forsvaret , men ellers så var det vel crap

 

fordel bottenham og god natt for fan

 

enig, savner litt engelsk fighter vilje når vi jakter vinner målet eller ligger under..

 

cambell blødde noe jævlig

 

vill ikke vi skal hente denne song permanent heller..

 

finnes bedre talenter..

 

var kritisk når vi hentet ade, så trodde jeg faen med han skulle bli bra, men nå vil jeg bare selge han til tottene, for det siste vi trenger er en som trenger hundre sjanser for og score

 

 

Huff.. Skuffende..

 

En kamp vi burde vunnet greit om vi hadde satt sjansene. Pompey hadde vel 1 stor sjanse i hele matchen. Arsenal på bortebane er så tannløst, ingen flyt i angrepsspillet og ingen tør å trå til. 4. plassen er alldeles ikke kjørt. Med litt hjelp av United så er alt opp til oss igjen.

 

Børs:

Lehmann - Lite å gjøre, kan ikke gjøre noe med målet 6

Djourou - God bakover, solid fremover også 7

Flamini - Slet litt med touchen i dag, somlet flere baller over linja 6

Campbell - Knallsterk, klarer seg bra og har lite å gjøre 7

Toure - Har et par viktige taklinger, har ellers lite å gjøre 7

Ljungberg - Jobber bra, men har skuddfot som en halvdød bever 6

Reyes - Usynlig 5

Diaby - Viser flotte takter innimellom, men er ikke god nok hjemover 6

Song - God teknikk, men dårlige pasninger og litt treg med ball. Godkjent allikevel 7

Henry - Gjør det han skal og serverer Ade som burde ha scort, vår beste 7

Adebayor - Fin assist. Er der han skal være, men førstetouch og avslutninger er elendige 6

 

du kan ikke mene at song var bedre en diaby..

 

enig med 6 på diaby men song får 4, og ljungberg max 5, ade 3

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

SKjønner ikkje hvorfor folk sier at Henry var i grinete humør??

Han var jo over alt i dag, defensivt å offensivt...

Han fikk kansje ikkje så mye til, men det var fordi det var en hard å tett kamp og at lagkamerater ikkje var så flinke til å vise seg.

 

Han gikk rundt å klappet å roste spilleren store deler av kampen, å det er det ein kaptein skal gjøre!!

Link to comment
Share on other sites

Adebayor bør score en del viktige mål framover for å rette opp dette ;)

 

Og for noen mottak på mannen. Helt skandale!!

 

Feil. Han bør ikke på banen igjen!

 

Eller han hadde en dårlig dag på jobben.Har fremdeles tro på Ade,men

ikke med flere slike opptredener.Ade kostet oss 3 poeng ida.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke skjønne annet enn at Wenger var fornøyd med ett poeng idag, han kalkulerte med 0 på OT og ett idag, tre på lørdag og tre mot Spurs.

 

Jeg tror at Spurs taper lørdag og at Arsenal vil være ett poeng bak når Gunners tar imot spurs neste helg.

 

Wenger fikk spart noen spillere idag, fikk et poeng og er sikkert fornøyd med det.

 

Vi andre har fått nok en bekreftelse på at Henry ikke er noe kaptein og at Arsenal nok en gang presterer pinlig svakt på bortebane.

 

good luck and goodnight.

Link to comment
Share on other sites

SKjønner ikkje hvorfor folk sier at Henry var i grinete humør??

Han var jo over alt i dag, defensivt å offensivt...

Han fikk kansje ikkje så mye til, men det var fordi det var en hard å tett kamp og at lagkamerater ikkje var så flinke til å vise seg.

 

Han gikk rundt å klappet å roste spilleren store deler av kampen, å det er det ein kaptein skal gjøre!!

Nå er ikke jeg en av dem som sier at Thierry var i grinete humør idag, men Reyes fikk "gjennomgå" i første omgang ved et par annledninger fra kapteinen vår.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...