Jump to content

2006.04.12 Portsmouth B - NY DATO


Andain

Recommended Posts

Guest Diaby

Strengt tatt bør vel to dagar med full restitusjon vere meir enn nok for profesjonelle fotballspelarar til å hente seg inn igjen? Faktisk er det tre døgn mellom kampslutt Pompey, og kampstart Juve.

 

Ser i alle fall ikkje problemet med dei to timane seinare kampen blir ferdig i forhold til vanlig lørdagstid.

 

Fredagskampar vil eg i alle fall ikkje ha.

 

Spørsmålet er om det hadde vært en fordel med et døgn til for å forbrede seg maksimalt?Hvis kampen i morgen blir en hard og tøff kamp, der vi må slite i 90 minutter, tror jeg det kan påvirke løpskapasiteten de siste 10 minuttene på tirsdagen. Men når det er sagt så spiller Juve mot Roma med kampstart 20.30 på lørdagen.

Tja, all ekstra tid blir vel ein fordel. Slikt sett kunne vi vel tenkt oss ei veke pause mellom kvar kamp?

 

Poenget mitt er at FA burde gjøre en de engelske lagene en tjeneste ang CL, spesielt når det begynner å dra seg til finalerundene. Det samme gjelder England med tanke på VM og EM sluttspill, det er lov å gjøre sine egne en tjeneste.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply
Guest fabregas

Eg trur dette blir laget:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Senderos - Flamini

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Pires

 

Henry - Adebayor

 

Benken: Almunia, Campbell, Song, van Persie, Bergkamp

 

Eg ville hatt Campbell og van Persie inn for Senderos og Adebayor, men heldigvis er det ikkje opp til meg å ta ut laget :P

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Hadde virkelig håpet på at reyes var klar for denne kampen slik at han fikk kamptrening før juve kampen!!

Men nå er det sæ sånn at han ikkje er klar enda, å da er han meget tvilsom mot Juve!!

Det er synd, men la oss håpe at han spiller godt i returkampen mot de da!

 

 

Så om kampen i morra.

Tror nok det blir de samme elleve i morra som det var sist.

Det blir nok ein vanskelig kamp mot portsmouth, de har jo virkelig vært i form i det siste.

Men det har vell vi også, så e tror vi vinner....men vi skal faen ikkje gjør det vanskelig for oss selv...som henry sa:" vi må sentre bedre"....eller noe sånt!! For får vi flyten i angrepene som i første omgang mot charlton..ja då vinner vi lett!!

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvordan gressmatta til Pompey er. Håper den ikke er altfor humpete og fæl. Har sett noen tendenser til det tidligere og vi er avhengig av godt underlag for å få flyt i spillet og spille på vårt aller beste. Det blir en tøff kamp, men jeg håper på at vi får en god start med et tidlig ledermål og at vi drar i land en ny seier. Viktig med 3 poeng og Pompey skal vi normalt slå!

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp jeg har tro på at vi vinner. Selv om Reyes fortsatt er ute, har vi Hleb i storform. Det hadde vært morsomt å se en kamp der både Hleb og Reyes er i storform ;) VI får satse på at den kampen blir på returmøtet mot Juventus :) Men tilbake til kampen:

 

Jeg tror Wenger stiller med et uendret mannskap fra sist kamp med unntak av RvP inn for Ade. Grunnen er at RvP trenger kamptrening til kampen mot Juve siden Ade ikke kan spille CL. Det kan også hende at Ade starter kampen, men RVP kommer inn etter pause.

 

Det er viktig at vi roer ned og slapper av hvis vi leder stort til pause slik at vi ikke sliter oss ut til Juve kampen. Juve spiller seinere enn oss i dag - og de spiller mot Roma som er meget ahrd motstand, noe som vil føre til at de sliter seg ut til kampen mot oss :P :D:D

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvordan gressmatta til Pompey er. Håper den ikke er altfor humpete og fæl. Har sett noen tendenser til det tidligere og vi er avhengig av godt underlag for å få flyt i spillet og spille på vårt aller beste. Det blir en tøff kamp, men jeg håper på at vi får en god start med et tidlig ledermål og at vi drar i land en ny seier. Viktig med 3 poeng og Pompey skal vi normalt slå!

Gressmatta ser ikke så alt for dårlig ut:

report_portsmouth.jpg

 

Men uansett: Denne kampen skal og må vinnes, alt annet er uakseptabelt.

 

Tipper på følgende lag:

 

Lehmann

 

Eboue--Toure--Senderos--Flamini

 

Hleb--Fabregas--Gilberto--Pires

 

Adebayor--Henry

Link to comment
Share on other sites

Nå som Shit in the Pool vant mot Everton, er vi nødt til å vinne for å fortsatte ha et håp om å ta 3. plassen. Heldigvis ble Gerrard utvist, noe som fører til at de vil SLITE stort neste kamp borte mot WBA. Men såklart er WBA uten Kirkland når de møter Spurs i morra, og Pool neste uke. TYPISK ;) :)!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nå som Shit in the Pool vant mot Everton, er vi nødt til å vinne for å fortsatte ha et håp om å ta 3. plassen. Heldigvis ble Gerrard utvist, noe som fører til at de vil SLITE stort neste kamp borte mot WBA. Men såklart er WBA uten Camara og Kirkland når de møter Spurs i morra, og Pool neste uke. TYPISK ;) :)!!!!!

 

Du må innse facts, Vi må prøve å komme på 4 plass, 3 plassen er forlengst glemt.. Lfc er i form, uansett om gerrard er borte eller ikke..

Nå konsentrerer vi oss om 4 plassen og kvalik til cl!

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

Vi kan ikke bare tenke at vi garantert kommer til å kapre 4. plassen. Det er andre lag like i hæla på oss, som også satser på 4.plassen i år. Lagene som kjemper er Blackburn, Wigan og Bolton, i tilleg til Arsenal og Tottenham. Det ville vært surt og havne på en 6.plass f.eks. pga. siste kamp.

 

Vi har ikke 4.plassen enda gutter husk det!

Link to comment
Share on other sites

Synd. Jeg tror vi hadde trengt denne kampen. Ser ikke noe fordel med at denne skvises inn senere i sesongen.

ok, spillerne får hvile, men hadde også vært greit å teste formen før Juve-kampen.

 

Men hva kan man gjøre når flere klubber har udugelige banemestere... :blink: De skulle lært litt av Burgess!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...