Jump to content

2006.04.12 Portsmouth B - NY DATO


Andain

Recommended Posts

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Vist banen var så dårlig at kampen ble avlyst så er jeg glad at det beslutningen ble tatt..

Tror det vill vært en stor fordel for portsmouth å spille på en slik bane.

Di kjemper for livet å ville gitt alt idag,mens arsenal hadde fått store problemer med å spille sitt vandte spill,med andre ord så er jeg kjempeglad at kampen ble avlyst!

Link to comment
Share on other sites

Nå som Shit in the Pool vant mot Everton, er vi nødt til å vinne for å fortsatte ha et håp om å ta 3. plassen. Heldigvis ble Gerrard utvist, noe som fører til at de vil SLITE stort neste kamp borte mot WBA. Men såklart er WBA uten Kirkland når de møter Spurs i morra, og Pool neste uke. TYPISK :blink: :ph34r:!!!!!

 

Du kan ikke følge mye med andre lag enn arsneal. For Thomas Kuckak har hatt et solid tak om keeper plassen i WBA. Kirkland har blitt utspilt av laget!!.

 

Jeg sier FØLG MED. Thomas er en meget god og lovende keeper.

Link to comment
Share on other sites

Skjer dette neste helg, så tror jeg at jeg kommer med drapstrusler mot værgudene!

Da skal jeg se kamp på Highbury, og ikkeno regn burde stoppe det !

 

Tenk hvor kjipt det hadde vært da. man reiser bort dagen før så oppdager man et par timer før kampstart at kampen er avlyst. Ville man da få hele pakketuren refundert?

Link to comment
Share on other sites

Skjer dette neste helg, så tror jeg at jeg kommer med drapstrusler mot værgudene!

Da skal jeg se kamp på Highbury, og ikkeno regn burde stoppe det !

 

Tenk hvor kjipt det hadde vært da. man reiser bort dagen før så oppdager man et par timer før kampstart at kampen er avlyst. Ville man da få hele pakketuren refundert?

Tviler på det, for de fleste resterende Higburykampene er vel nogenlunde utsolgt, og tviler på at det er plass til "et par" tusen stk som vil ha billettene til en annen kamp....

Link to comment
Share on other sites

det er onsdag eller tirsdag

Ikke for å leke en moderator nå, men jeg skjønner faktisk talt ikke hva du mener med dette. Du har verken sitert noe og du skriver bare "det er onsdag eller tirsdag" uten punktum eller spm-tegn. Da vet jeg ikke hvordan jeg skal tolke innlegget ditt.

 

Hva mener du egentlig?

Link to comment
Share on other sites

Etter en rimelig sløv lørdag, litt shopping, litt skiskyting, var planene å endelig klare å dra seg ut på en pub i hovedstaden og se fotballkamp, en perfekt oppladning til tur på byen. Sløv som man er, kom man selvfølgelig et kvarter ut i kampen, dvs. kampen mellom Wigan og West Ham - i reprise. Ikke hadde jeg fått med meg noe om noen "waterlogged pitch", så undringen var stor og nedturen likeså da jeg etterhvert faktisk skjønte hva som foregikk.

 

Nei, det ble å trøstedrikke som best man kunne, skuffelsen var stor. Imidlertid går det mot lysere tider nå, bokstavelig talt. Så får vi håpe det stemmer til tirsdagen også.

 

Klokken nærmer seg 05, sommertid. Signing out. God natt!

Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk at denne utsettingen kan gjøre en vending i den gode perioden vår.

Gutta kommer nok ikke til å være like fokuserte til Juvè-kampen på onsdag(?) nå, tipper jeg.. :)

 

Ja, så utrolig feil kan man ta :D

Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk at denne utsettingen kan gjøre en vending i den gode perioden vår.

Gutta kommer nok ikke til å være like fokuserte til Juvè-kampen på onsdag(?) nå, tipper jeg.. :(

 

Ja, så utrolig feil kan man ta :D

 

Heldigvis! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...