Jump to content

2006.04.12 Portsmouth B - NY DATO


Andain

Recommended Posts

Portsmouth - Arsenal

Fratton Park, Onsdag 12 April, klokken 21:00

 

Lagoppstilling:

Portsmouth: Kiely, Priske, Primus, Stefanovic, Taylor, O'Neil, Davis, Mendes, D'Alessandro, Lua Lua, Mwaruwari. Innbyttere: Todorov, Routledge, Huges, O'Brien, Ashdown.

 

Arsenal: Lehmann, Djourou, Campbell, Toure, Flamini, Ljungberg, Song, Diaby, Reyes, Henry, Adebayor. Innbyttere: van Persie, Bergkamp, Hleb, Eboue, Poom

 

Dommer:

Mike Riley (Yorkshire)

 

TV kanaler:

Canal+ Sport (N/S/D/F)

SuperSport 6 SA

TV8 Turkey

PremPlus (ppv)

Prem Sport Portal

Sky Sport IT 1

Sky Calcio 3

TPS Foot

TV8 Turkey

Sport TV

 

TV / Radio streams:

Dragon TV : PPLive Synacast | PPLive Synacast | SoPCast

Caifu Sports (SIP Tv) : PCast

ESPN Asia

Fujian Sport

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Jose Antonio Reyes

Ashley Cole

Gael Clichy

Pascal Cygan

Lauren

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply
Guest Henry

har en god følelse før denne kampen, etter at vi har hvist i det siste at vi begynner og få det til på bortebane. så tror vi vinner kampen 0-2(henry,2) eller 0-3(henry,2 og fabregas)

Link to comment
Share on other sites

Kjempebra at Canal+ sender denne kampen, må innrømme at jeg ikke hadde trodd det. Dette blir sikkert enda en kamp der Arsenal tar føringen tidlig og det er særdeles viktig å få utelling for sjansene helst før pause. Den største trusselen er vel det utrolige skuddet til nyervervelsen Pedro Mendes, vi må være tett innpå han og ikke gi han en millimetermed plass gratis. Jeg tror atdette blir en 2-0 seier med Henry og vanPersie på scoringslisten da(hvis han spiller da).

Link to comment
Share on other sites

Nå vant Pompey nettopp 4 - 2 borte mot West ham, noe som er utrolig bra med tanke på West Hams form. Lua Lua kommer til å bli en stooor trussel med sin fart. D'allesandro tar vi ved å spille litt fysisk. Mendes har et bra skuddbein, men nå som gilberto er kommet i bedre form regner jeg med at han fikser den biffen. Hvis vi fortsetter formen vår og spiller som vi gjorde i førsteomgang på Highbury mot dem, kommer dette til å gå greit. Jeg har tro på en 2 - 0 til oss !

Link to comment
Share on other sites

Nå vant Pompey nettopp 4 - 2 borte mot West ham, noe som er utrolig bra med tanke på West Hams form. Lua Lua kommer til å bli en stooor trussel med sin fart. D'allesandro tar vi ved å spille litt fysisk. Mendes har et bra skuddbein, men nå som gilberto er kommet i bedre form regner jeg med at han fikser den biffen. Hvis vi fortsetter formen vår og spiller som vi gjorde i førsteomgang på Highbury mot dem, kommer dette til å gå greit. Jeg har tro på en 2 - 0 til oss !

Ja de fikk seg en imponerende seier denne helga . Portsmouth har ikke hatt til vane å vinne på borte bane , og faktisk kan jeg ikke huske at de har vunnet før på fremmed gress .

 

Tror at dette kan bli en kamp der gutta rundspiller Pompey . Tipper 3-4 mål til oss og kanskje et seinnt mål av Portsm ..

Link to comment
Share on other sites

Guest ChuckNorris

Etter hva arsenal har vist i det siste, vil jeg tro dette blir nok en overkjøring. Selv om the pompeys også er i ålreit form, så er forskjellen på lagene så enorm. Arsenal som enedelig har funnet formen, spiller fotball tatt rett fra øverste hylle.

 

Forventer seier her!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Kjempebra at Canal+ sender denne kampen, må innrømme at jeg ikke hadde trodd det. Dette blir sikkert enda en kamp der Arsenal tar føringen tidlig og det er særdeles viktig å få utelling for sjansene helst før pause. Den største trusselen er vel det utrolige skuddet til nyervervelsen Pedro Mendes, vi må være tett innpå han og ikke gi han en millimetermed plass gratis. Jeg tror atdette blir en 2-0 seier med Henry og vanPersie på scoringslisten da(hvis han spiller da).

 

Tror det har noe med at kampen begynner klokken 18:15.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Tipper på 1-3! Jeg tror Henry skorer 2 i første omgang! Adebayor et i andre! Og Pompy et i sluttminuttet!

 

Dette blir nok en utrolig viktig kamp for "the gunners". Vi har 4 bortekamper igjen denne sesongen i Premier league; Pompey, manu, man city og sunderland. Tar vi 8 poeng på disse kampene og vinner de 4 siste hjemmekampene er jeg rimelig sikker på at 4. plassen er vår med grei margin. Jeg tror at også 18-19 poeng på de siste 8 kampene vil være nok. Men dette kan man selfølgelig ikke vite......

 

Håper på dette laget mot Pompey:

 

Jensemann

 

Eboue Toure Senderos Flamini

 

Hleb Fabregas Gilberto Pires

 

Adebayor Henry

 

Alminia, Sol, Diaby, Reyes og Persie

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som teller nå, er prestasjonene ut på matta. Det hjelper ikke å fokusere på poeng og de andre lagene. Vi må spille opp mot vårt beste i hver kamp, så får vi heller ta resultatene som de kommer. Jeg er fornøyd med hva vi ser om dagen, og håper at vi kan være stabile på prestasjonene våre ut sesongen.

 

Håper inderlig at vi tar Portsmouth til helgen. De har begynt å få gang på spill og resultater, så det blir ikke enkelt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Det eneste som teller nå, er prestasjonene ut på matta. Det hjelper ikke å fokusere på poeng og de andre lagene. Vi må spille opp mot vårt beste i hver kamp, så får vi heller ta resultatene som de kommer. Jeg er fornøyd med hva vi ser om dagen, og håper at vi kan være stabile på prestasjonene våre ut sesongen.

 

Håper inderlig at vi tar Portsmouth til helgen. De har begynt å få gang på spill og resultater, så det blir ikke enkelt.

 

Spillergruppen og Wenger må nok nøye seg med å konsentrere seg om seg selv og ikke de andre lagene, men om vi som suportere bruker litt energi på det skader nok ingen.

Link to comment
Share on other sites

Er morro å sjå på Arsenal no for tida, spesielt ettersom eit par av spelerane virkeleg har begynt å blomstre (Hleb, Flamini,Eboue),samt att fleire held på å prikke inn formen (Gilberto, Senderos, Henry..).

 

Dette er nok ein av kampane vi BØR vinne med tanke på vår form, men kampen skal spelast først , så eg tar ingenting på forskudd, sjølv om eg sitt med ein god følelse. Lagoppstillinga seie seg sjølv:

 

Lehman

Eboue-Toure-Senderos-Flamini

Hleb-Fabregas-Gilberto-Pires

Henry-Adebayor

 

Sub:Almunia,Song, Campbell, Persie,Bergkamp,Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Alle kampene på dette tidspunktet av sesongen er viktig! Vi må ha 3 poeng i denne kampen! Det må vi nok ha i de fleste gjenstående kampene. Man U borte blir vrien, og ett poeng der er vel godkjent, men spudz MÅ slås på highbury!!!! Med den siste formutviklingen er ikke dette umulig!! Det er den fotballen Arsenal spiller nå for tiden som gjør det så fantastisk å heie på dette utrolige laget!!!

 

4-1 mot pompey. (Pires, Henry 2 og van Persie)

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstillinga seie seg sjølv:

 

Lehman

Eboue-Toure-Senderos-Flamini

Hleb-Fabregas-Gilberto-Pires

Henry-Adebayor

 

Sub:Almunia,Song, Campbell, Persie,Bergkamp,Reyes.

 

Nja, jeg ville nok prioritert Reyes på venstrekanten. Og Van Persie er heller ikke langt borte fra en plass i startelleveren.

 

Hleb har virkelig festet grepet. Morsomt!

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstillinga seie seg sjølv:

 

Lehman

Eboue-Toure-Senderos-Flamini

Hleb-Fabregas-Gilberto-Pires

Henry-Adebayor

 

Sub:Almunia,Song, Campbell, Persie,Bergkamp,Reyes.

 

Nja, jeg ville nok prioritert Reyes på venstrekanten. Og Van Persie er heller ikke langt borte fra en plass i startelleveren.

 

Hleb har virkelig festet grepet. Morsomt!

 

Sant nok, Gikk litt fort i svingane her :) Men var ikkje sikker på om Reyes var klar til denne kampen, og Persie trenger jo matching til champ.lge så in med han i hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Arsenla vinner simpelt 4-0 og er en fin oppkjøring til Juve kampen..

 

1 hleb

2 Henry

1 Pires

 

Håper du får rett, men jeg har sett nok premier league kamper til å forstå at dette blir en vanskelig kamp.

Pompey er i siget og kommer til å gi oss kamp til døren.......

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Jeg synes det er merkelig at denne kampen er satt opp med kampstart såpass sent på lørdag, etter som vi har CL-kamp allerede på tirsdag

 

Kjøper poenget, men så lenge pengene styrer fotballen er det lite vi kan gjøre. Denne kampen var satt til senkamp lenge før trekningen i Champions Legaue. Men i den perfekte verden burde vi spilt kampen i kveld. Har dette vært diskutert i England? Når Engelske lag spiller CL på tirsdagen, burde lagene få muligheten til å flytte helgakampen til fredagen før. Det er til Englands og FAs fordel at de engelske lagene gjør det bra i europa.

Link to comment
Share on other sites

Strengt tatt bør vel to dagar med full restitusjon vere meir enn nok for profesjonelle fotballspelarar til å hente seg inn igjen? Faktisk er det tre døgn mellom kampslutt Pompey, og kampstart Juve.

 

Ser i alle fall ikkje problemet med dei to timane seinare kampen blir ferdig i forhold til vanlig lørdagstid.

 

Fredagskampar vil eg i alle fall ikkje ha.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Strengt tatt bør vel to dagar med full restitusjon vere meir enn nok for profesjonelle fotballspelarar til å hente seg inn igjen? Faktisk er det tre døgn mellom kampslutt Pompey, og kampstart Juve.

 

Ser i alle fall ikkje problemet med dei to timane seinare kampen blir ferdig i forhold til vanlig lørdagstid.

 

Fredagskampar vil eg i alle fall ikkje ha.

 

Spørsmålet er om det hadde vært en fordel med et døgn til for å forbrede seg maksimalt?Hvis kampen i morgen blir en hard og tøff kamp, der vi må slite i 90 minutter, tror jeg det kan påvirke løpskapasiteten de siste 10 minuttene på tirsdagen. Men når det er sagt så spiller Juve mot Roma med kampstart 20.30 på lørdagen.

Link to comment
Share on other sites

Strengt tatt bør vel to dagar med full restitusjon vere meir enn nok for profesjonelle fotballspelarar til å hente seg inn igjen? Faktisk er det tre døgn mellom kampslutt Pompey, og kampstart Juve.

 

Ser i alle fall ikkje problemet med dei to timane seinare kampen blir ferdig i forhold til vanlig lørdagstid.

 

Fredagskampar vil eg i alle fall ikkje ha.

 

Spørsmålet er om det hadde vært en fordel med et døgn til for å forbrede seg maksimalt?Hvis kampen i morgen blir en hard og tøff kamp, der vi må slite i 90 minutter, tror jeg det kan påvirke løpskapasiteten de siste 10 minuttene på tirsdagen. Men når det er sagt så spiller Juve mot Roma med kampstart 20.30 på lørdagen.

Tja, all ekstra tid blir vel ein fordel. Slikt sett kunne vi vel tenkt oss ei veke pause mellom kvar kamp?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...