Jump to content

Hvem burde være Arsenals kaptein?


Evju

Hvem blir vår nye kaptein etter Henry?  

94 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gilberto er ikke det "Naturlige" valget. Han er soleklart en meget sterk kandidat, men Toure er ingen mindre kandidat. Han spiller med en autoritet, og har kanskje den sterkeste posisjonen av de to i spillergruppa - samtidig som han har en mye lenger fremtid i klubben. En klubb burde ikke bytte kaptein så ofte, og jeg ser ærlig talt ikke at Gilberto blir i klubben i mer enn 2-3 sesonger til.

 

Jeg stemmer Toure! Men alt i alt - Wenger knows :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Jeg stemte Gallas uten å tvile egentlig. Gilberto er dessverre ikke god nok spiller til å være kaptein, Toure for uortodoks(Gjør mye rart(Mesteparten veldig god altså) og har nok mer enn nok med å passe på seg selv). Jeg tror en Gallas som har vært negativ til mye av satsingen på talenter and so on kan vokse med oppgaven å være kaptein. Han er ikke redd for å si det han mener, og en sånn kaptein er viktig for laget. Ingen tvil om at Gilberto er veldig flink til å sette et godt eksempel men for å få de 10andre til å presterer er og det muntlige veldig viktig.

Link to comment
Share on other sites

. Ingen tvil om at Gilberto er veldig flink til å sette et godt eksempel men for å få de 10andre til å presterer er og det muntlige veldig viktig.

 

Er nok ikke så sikker på det nei. Vieira gikk foran som et godt eksempel på banen og

brukte lite det muntlige. Enten har du lederegenskaper eller ikke.

Vi så tydelig under Gilberto som kaptein at ting gikk lettere for mange enn under Henry.

Toure er jeg usikker på. Gilberto har rutine er respektert og at han er Brasils kaptein også

viser at han er det naturlige valget.

Link to comment
Share on other sites

. Ingen tvil om at Gilberto er veldig flink til å sette et godt eksempel men for å få de 10andre til å presterer er og det muntlige veldig viktig.

 

Er nok ikke så sikker på det nei. Vieira gikk foran som et godt eksempel på banen og

brukte lite det muntlige. Enten har du lederegenskaper eller ikke.

Vi så tydelig under Gilberto som kaptein at ting gikk lettere for mange enn under Henry.

Toure er jeg usikker på. Gilberto har rutine er respektert og at han er Brasils kaptein også

viser at han er det naturlige valget.

 

Ja greit nok at Gilberto som kaptein i stedet for Henry gjorde det lettere for unguttene å prestere, men jeg tviler fortsatt sterkt på om Gilberto er god nok til å være fast kaptein, og om han har stor nok autoritæt til ¨å være det. Er Gilberto Brasils fatse kaptein? Sist VM var han jo langt fra 1elveren, er ikke lurt å ha en kaptein som sliter benken. Jeg kan iaf ikke skjønne hvordan Dunga kan finne en fast plass til Gilberto i det laget, om ikke Ze Roberto eller noen andre har gitt seg da. I VM var han vel nr 4-5 til to ryddegutt-jobber bak de fire fantastiske angriperne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg setter Kolo og Fabregas som mine alternativer. Cesc kan bli en fantastisk kaptein for oss.

 

men på den andre siden så har jo kapteinene vår forlatt skuta etter ett par år som nettopp kaptein, så derfor er det kanskje tryggest og gi bindet til Senderos, med Flamini som visekaptein? :D

Link to comment
Share on other sites

. Ingen tvil om at Gilberto er veldig flink til å sette et godt eksempel men for å få de 10andre til å presterer er og det muntlige veldig viktig.

 

Er nok ikke så sikker på det nei. Vieira gikk foran som et godt eksempel på banen og

brukte lite det muntlige. Enten har du lederegenskaper eller ikke.

Vi så tydelig under Gilberto som kaptein at ting gikk lettere for mange enn under Henry.

Toure er jeg usikker på. Gilberto har rutine er respektert og at han er Brasils kaptein også

viser at han er det naturlige valget.

 

Ja greit nok at Gilberto som kaptein i stedet for Henry gjorde det lettere for unguttene å prestere, men jeg tviler fortsatt sterkt på om Gilberto er god nok til å være fast kaptein, og om han har stor nok autoritæt til ¨å være det. Er Gilberto Brasils fatse kaptein? Sist VM var han jo langt fra 1elveren, er ikke lurt å ha en kaptein som sliter benken. Jeg kan iaf ikke skjønne hvordan Dunga kan finne en fast plass til Gilberto i det laget, om ikke Ze Roberto eller noen andre har gitt seg da. I VM var han vel nr 4-5 til to ryddegutt-jobber bak de fire fantastiske angriperne.

 

Da er vi uenige der. Gilberto har en høy status i Arsenal og tydeligvis i Brasil også.

Og må ærlig innrømme at det er ikke så mange ledertyper i Arsenal uten Gilberto og

Ljungberg som er kapteinsemner nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

. Ingen tvil om at Gilberto er veldig flink til å sette et godt eksempel men for å få de 10andre til å presterer er og det muntlige veldig viktig.

 

Er nok ikke så sikker på det nei. Vieira gikk foran som et godt eksempel på banen og

brukte lite det muntlige. Enten har du lederegenskaper eller ikke.

Vi så tydelig under Gilberto som kaptein at ting gikk lettere for mange enn under Henry.

Toure er jeg usikker på. Gilberto har rutine er respektert og at han er Brasils kaptein også

viser at han er det naturlige valget.

 

 

Vell, har sett Vieiras lederegenskaper .... da han gikk løs på Lauren i Trondheim i spillerbussen etter 1-1 kampen.....

Link to comment
Share on other sites

. Ingen tvil om at Gilberto er veldig flink til å sette et godt eksempel men for å få de 10andre til å presterer er og det muntlige veldig viktig.

 

Er nok ikke så sikker på det nei. Vieira gikk foran som et godt eksempel på banen og

brukte lite det muntlige. Enten har du lederegenskaper eller ikke.

Vi så tydelig under Gilberto som kaptein at ting gikk lettere for mange enn under Henry.

Toure er jeg usikker på. Gilberto har rutine er respektert og at han er Brasils kaptein også

viser at han er det naturlige valget.

 

 

Vell, har sett Vieiras lederegenskaper .... da han gikk løs på Lauren i Trondheim i spillerbussen etter 1-1 kampen.....

 

Da må du være en av ytterst få som mener Vieira ikke var en dyktig kaptein. En one off i øyeblikket kan skje alle. Engasjement hadde Vieira og var en dyktig leder og kaptein.

Og en ledertype alla Vieira er vel det vi har savnet mest siden han forlot oss.

Link to comment
Share on other sites

sa jeg at Vieira var en dårlig kaptein? Jeg savner veldig en sterk lederskikkelse i Arsenal. Ingen tvil om det.

 

Men jeg sa også det at Henry ikke passet som kaptein for Arsenal. Fikk mye pepper for det. Min begrunnelse da, var at han hadde mere enn nok med å konsentrere seg om å skore mål, og passe på sitt eget spill. Og hans veldig tydelige kroppsspråk når han ikke er fonøyd med noe... Noe jeg tror jeg fikk ganske så rett i.

 

Foreløpig så er jeg for at Gilberto overtar kapteins bindet. Min personlige mening er at han gjorde den jobben veldig mye bedre enn Henry. Og på nåværende tidspunkt, så ser jeg ingen andre som kan ta den jobben i laget.

 

Kansje Fabregas om et par år.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Etter hva jeg har fått med meg blir Gilberto kaptein og Fabregas visekaptein.

 

 

Er dette noe du har sett fra offisielt hold eller noe du tipper? Hvis så hvor har du lest det? link? Jeg tror nemlig ikke at Fabregas ville blitt tatt med på visekaptein allerede i år på bekostning av Gallas eller toure som har mer erfaring og er mere autoritære typer.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Til dere som mener Gilberto bør være kaptein så har jeg et spørsmål. Gilberto blir 31 år nå i oktober, hvor lenge er det dere ser for dere at Gilbeto skal være kaptein? Jeg har problemer med å se for meg Gilberto fast på laget så veldig lenge. Han viste for meg en mengde problemer han har på banen sist sesong. En kaptein burde være på banen i stort sett 90 min hver kamp. Dette i de gjeveste cuper og ligaen. Og bør også være veldig synlig på banen, en autoritet med andre ord. Så å velge Gilberto som kaptein vil nok ikke holde veldig lenge, og før vi vet ordet av det så er vi i samme situasjon igjen, og må velge oss en ny kaptein nok en gang på relativt kort tid. Som sagt så er mitt valg Toure uten tvil! Og Adams ble kaptein ung og vil ikke ha noe problem skulle Fabregas bli valgt.. Valget faller nok på Gilberto, men for meg så blir det et kortsiktig valg.

Link to comment
Share on other sites

Til dere som mener Gilberto bør være kaptein så har jeg et spørsmål. Gilberto blir 31 år nå i oktober, hvor lenge er det dere ser for dere at Gilbeto skal være kaptein? Jeg har problemer med å se for meg Gilberto fast på laget så veldig lenge. Han viste for meg en mengde problemer han har på banen sist sesong. En kaptein burde være på banen i stort sett 90 min hver kamp. Dette i de gjeveste cuper og ligaen. Og bør også være veldig synlig på banen, en autoritet med andre ord. Så å velge Gilberto som kaptein vil nok ikke holde veldig lenge, og før vi vet ordet av det så er vi i samme situasjon igjen, og må velge oss en ny kaptein nok en gang på relativt kort tid. Som sagt så er mitt valg Toure uten tvil! Og Adams ble kaptein ung og vil ikke ha noe problem skulle Fabregas bli valgt.. Valget faller nok på Gilberto, men for meg så blir det et kortsiktig valg.

 

 

Gilberto kan minst spille 3 år til på topp nivå, og derfor ville eg ha valgt han, men både Cesc og Toure kunne godt ha vært vise kaptein og kaptein i kampene ikke Gilberto spiller synes nå eg. Toure tror eg heller ikke hadde vært et dumt alternativ hvis man skulle ha valgt kaptein her, men vi får bare vente å se hva godeste Wenger gjør..

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Til dere som mener Gilberto bør være kaptein så har jeg et spørsmål. Gilberto blir 31 år nå i oktober, hvor lenge er det dere ser for dere at Gilbeto skal være kaptein? Jeg har problemer med å se for meg Gilberto fast på laget så veldig lenge. Han viste for meg en mengde problemer han har på banen sist sesong. En kaptein burde være på banen i stort sett 90 min hver kamp. Dette i de gjeveste cuper og ligaen. Og bør også være veldig synlig på banen, en autoritet med andre ord. Så å velge Gilberto som kaptein vil nok ikke holde veldig lenge, og før vi vet ordet av det så er vi i samme situasjon igjen, og må velge oss en ny kaptein nok en gang på relativt kort tid. Som sagt så er mitt valg Toure uten tvil! Og Adams ble kaptein ung og vil ikke ha noe problem skulle Fabregas bli valgt.. Valget faller nok på Gilberto, men for meg så blir det et kortsiktig valg.

 

 

Gilberto kan minst spille 3 år til på topp nivå, og derfor ville eg ha valgt han, men både Cesc og Toure kunne godt ha vært vise kaptein og kaptein i kampene ikke Gilberto spiller synes nå eg. Toure tror eg heller ikke hadde vært et dumt alternativ hvis man skulle ha valgt kaptein her, men vi får bare vente å se hva godeste Wenger gjør..

 

Ja vi får se hvor lenge Gilberto holder seg på topp nivå. Jeg tipper 1 kanskje 2 år..

Link to comment
Share on other sites

Hvilke to galne personer har stemt på Gallas?

 

 

Wenger + 1 annen fyr ;)

 

Fra spøk til alvor,så mener jeg gilberto bør være kaptein.

Toure skulle kunne gjøre en god jobb vist gilberto er ute,og fabregas får nok kapteinsbindet vist han ennå er her om 2 års tid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...