Jump to content

Hvem burde være Arsenals kaptein?


Evju

Hvem blir vår nye kaptein etter Henry?  

94 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Beelzebot
hvorfor? vieria "glemte" da ikke sine oppgaver da han var kaptein; heller ikke bergkamp eller henry da de vikarierte. hvorfor skulle henry glemme arbeidsoppgavene sine på banen? mener du at henry er en virrete høne uten evne til å fokusere på de faktiske oppgavene han har på banen...?

Herregud!! Henry e ingen høne!! Men ven tog se!! D hadde vert klokere å gi Campbell kapteinsbindet! Du synes vel at Lehman skulle fått d du ;)

13992[/snapback]

 

jeg håper, som jeg påpekte tidligere i denne tråden, at lauren eller campbell tar over som kaptein.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Lauren som kaptein tror jeg faktisk kunne vært ok når jeg tenker meg om. Han har noe av den fandeinvoldske "gi alt"-holdningen, gir aldri ved dørene i dueller og er faktisk en utrolig lojal og viktig figur i Arsenal. Kompromissløs, og en type som går langt i å forsvare lagkamerater og alltid gir 100%. Ok, jeg vet han hadde en bust up med Vieira, men man må jo ikke glemme at Vieira selv var kaptein på det tidspunktet. To engasjerte menn. Og jeg tror faktisk Lauren har mye respekt i spillergruppa. Ingen kødder med ham.

 

Er det av dagens spillere jeg ville hatt med ut i krigen for å forsvare Arsenal, så tror jeg nesten det ville blitt Lauren. Han tar gjerne et strupetak for klubben om nødvendig, ikke rent ulikt måten Roy Keane kunne finne på å gjøre det.

 

Når det er sagt, så har jeg selv gitt Henry min stemme, rett og slett fordi jeg tror han er Wengers valg.

 

Men Lauren som visekaptein; ja takk.

Link to comment
Share on other sites

Guest eXilAz

Lauren for President ;) Tror Mayer hadde gjort det utmerket som kaptein. Autoritær, sterk, erfaren. I tillegg nesten aldri skadet, noe som er en fordel da det er viktig å ha en kaptein som spiller så mye som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Tusen takk Vieira, kommer til å savne han masse!! Håper og tror Henry bli den nye kapteinen! Bergkamp blir det ikke, blir en spiller som selvfølgelig er i første 11`rn, og Henry har vært det når ikke Bergkamp har vært det, og det blir nok enda mindre spilling på bergkamp i år, så la sjefen selv bli det :D

Blir rart å se arsenal uten Vieira, blir et tomrom uten tvil! Håper Wenger går ut og virkelig forsterker laget nå!!

 

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
jeg er nybegynner her.. hehe.. så jeg lurte på om dere "rutinerte" kan si meg hvordan man får sånn greier som står under d man skriver.. og dere kan kanskje gi meg noen råd?? :D

13962[/snapback]

 

 

Hei, hvis du går på "my conrtols" linken du ser ovenfor også velger du "edit signature" og til slutt velger du hva som skal stå. Håper det hjelper da, og velkommen til gunners forumet :D

 

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Lauren tror jeg ikke kommer til å bli kaptein. Henry heller. Men mest lyst at Cole skal få den rollen. Hadde bare Senderos vært 2-3 år eldre og spilt fast i ellver'n noen sesonger. :ph34r:

Bergkamp vil vel ikke spille så mye i år....så han er utelukket.

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalman

:o Ashley Cole er et veldig godt alternativ om det ikke blir henry som blir valgt. Cole har vært lenge i klubben, er en veldig viktig spiller som også kan gå foran når det butter.. :D :D

 

Kan bli et for stort ansvar på skuldrene til Henry ;) , men han vil nok helt klart fikse dt om han får tillit av wenger.. :D :D :ph34r: :P

Link to comment
Share on other sites

Guest tommmy

Jeg oppfordrer alle til og laste ned den filmen som heter Bergkamp tribute, etter dere har sett den er de ikke mye tvil om hvem som skal bli den nye el capitan.

Jeg var på gråten når den "andre delen" starta :ph34r:

fotball flimer

Link to comment
Share on other sites

Absolutt en bra film, men for mye "korning" av filmen for min del. Og det målet mot Newcastle kunne godt ha blitt vist 10 ganger til. Har aldri sett makan til vending. Ikke bare vender han bort mannen, men han løper BAK han!! Må jo være toppen på ydmykelse :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius

Personlig synes jeg en kaptein bør spille stopper eller sentral midtbane. Dette er selvsagt ikke noe absolutt krav. Bedre overblikk over det som skjer på banen, og kommunisering med lagkamerater/dommer lar seg lettere gjennomføre.

 

Skulle gjerne hatt Lauren ved siden av meg i skyttergraven, men usikker på om jeg ønsker han som kaptein.

Cole? Litt dårlig smak i munnen etter episoden i vår.

 

Valget mitt falt på Henry. Ingen ideell løsning, og langt fra noe godt kapteinsemne etter min mening. Men den beste i mangel på bedre alternativer.

 

Chaz: Henry har hatt en tendens til å klage spesielt på Reyes. Demonstrative blikk og kroppsspråk som til tider har vært veldig upassende. Hvilket ikke er en kaptein verdig. Ønsker man kvalitetsheving fra lagkamerat er dette ikke måten å gjøre det på.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Thierry Henry, who was confirmed on Saturday as the new skipper at Highbury following the departure of Patrick Vieira, scored the second from the penalty spot after Jose Antonio Reyes was brought down.

Link to comment
Share on other sites

Synes dette er et riktig valg. Shearer har fungert bra som kaptein selv om han er spiss.

 

Henry er vel den som har mest innflytelse på Arsenal-spillet nå når Vieira har dratt.

Han har en enorm fotballforståelse og er i tillegg veldig flink til å gjøre lagkamerater gode i kampene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Gratulere Titi med tillitserklæringen :D Du kommer garantert til å føre vårt kjære Arsenal med verdighet.

 

Tror dette var ett riktig valg av Wenger. Henry har definitvt alles respekt og er alltid en gentleman både på og utenfor banen. Ett meget klokt valg :D

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Er så glad for dette!! Har faktisk ved tidligere anledninger syntes han har vært en utrolig og naturlig god kaptein når Vieira har vært borte! Hvis dere har lagt merke til under perioden når arsenal var uslåelig, så var det Henry som pratet når gutta sto sammen og holdt hverandre før og etter kampen, små ting som det der + at han er ikke redd for å si ifra når det gjelder media relative temaer. Go Henry!! Blir en av tidenes beste kapteiner tror jeg! B)

 

 

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Ærlig talt, det var vel aldri noen tvil om hvem som skulle være kaptein vel??

Who`s the daddy???

Bare tullprat at en kaptein skal være midtstopper eller midtbanespiller, det finnes utallige eksempler på at en spiss kan være en ypperlig kaptein.

Poenget er hvordan spilleren fungerer i spillergruppen og ikke minst i garderoben før kampene og der tror jeg Titi er helmaks.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...