Jump to content

Hvem burde være Arsenals kaptein?


Evju

Hvem blir vår nye kaptein etter Henry?  

94 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Henry kaptein....vel er det for å holde på juvelen?!

14211[/snapback]

 

Ja, det fungerte jo bra på Vieira... En stund.

Tror ikke det er "nødvendig" for å holde på TH14.

Da er det nok mye viktigere at Wenger blir!

Så lenge Wenger er manager har jeg vondt for å

se Henry forlate Arsenal, faktisk. Blir nok en god kaptein :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply
Den skygger ikke over noe. Etter 9 år med 110% innsats har man lov til å prøve noe nytt.

13957[/snapback]

 

 

Har ikke sjekket dette temaet siden jeg skrev selv! Jeg tror at skyggene over Pats prestajoner vil forsvinne med månedene, kanskje årene, da jeg kommer over det utrolig vonde tapet av vår midtbanegeneral gjennom ni år!

Jeg sliter med å være takknemlig da jeg er så inni h*****e bitter for at han valgte å ta på seg skjorta til den "gamle dame".

Link to comment
Share on other sites

Guest KR-henry-

Er Henry den mannen Arsenal bør ha som kaptein??

Eller bør noen andre på laget ta den rollen??

 

Jeg personlig mener at Henry er rette mann til jobben

Top Clas, Top Man, Top Goal, THIERRY HENRY

 

 

-----------------------------------

 

 

Take away the cash and manchester united and chelsea will fail. Not Arsenal.

ARSENAL 4EVA

Link to comment
Share on other sites

Ikke sikker, vi har nok spillere som er mer utpreget kapteins evne, f.eks Bergkamp. Men en kaptein burde være sikker på plass på laget og det er det kanskje bare Henry som er i dagens lag. Om det blir noen suksess vil nå vise seg, det er vel noe som heter Wenger knows...

Link to comment
Share on other sites

Henry er en fantastisk spiller , men skulle ønske vi hadde en

mer utpreget sjef som kunne vært kaptein.

Det har vi dessverre ikke i dagens stall gjerne med unntak

av Sol.

17388[/snapback]

Er Sol en utprega sjef. Eg syns han har verka litt for stille til det.

 

Uansett er det vanskelig for oss å sei kven som er sjef i garderoba, og på treningsfeltet - og det er nok det viktigaste arbeidsområdet til en kaptein.

Link to comment
Share on other sites

Ikke enig med deg Paddy. En kapteins viktigste rolle er og blir

på banen i kampens hete. Trenger vel ikke nevne Tony Adams som et eksempel?

Når sto Tony med hoftefeste og ser irritert på sine lagkamerater.

Kapteinen skal også være en motivator og forbilde i kampens hete.

Nei, sier ikke at Henry ikke kan bli en god kaptein, men han har en

lang vei å gå etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Ikke enig med deg Paddy. En kapteins viktigste rolle er og blir

på banen i kampens hete. Trenger vel ikke nevne Tony Adams som et eksempel?

Når sto Tony med hoftefeste og ser irritert på sine lagkamerater.

Kapteinen skal også være en motivator og forbilde i kampens hete.

Nei, sier ikke at Henry ikke kan bli en god kaptein, men han har en

lang vei å gå etter min mening.

17393[/snapback]

Enig. Spør du meg, er ikke Henry en ideell kaptein. Visst jobber han og tar ansvar og alt det der, men til tider står han bom stille når f eks Reyes har ballen og vi er i angrep, og det er det siste en kaptein skal gjøre.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest Van Persie
Syns Campbell burde være captain. Han er den eneste som skriker litt under kamper ihvertfall. Henry ble kaptein bare for å ikke forlate klubben ikke fordi han er god til å være kaptein.

32934[/snapback]

Jeg er helt enig. Campbell spiller med stor autoritet, og han er også en ledertype.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 9 months later...

Jeg vil begynne med det vi forbinder med en god kaptein: En god kaptein skal ha en fighter vilje og ståpåvilje av høy rang. Han skal også ha en god forhandlings evne. Og evnen til å roe ned medspillere i opphetede situasjoner.

 

Jeg vil gjøre ett forsøk på å sammenligne alternativene:

 

Jens Lehmann

Jeg starter med vår alles kjære Jens. Han er en kjempe god keeper til tider. Men han blir fort sur, og det gjør at han ikke er så god til å forhandle. Slik som mange andre. Han begynner også å bli litt gammel for å bli kaptein. Det er nok maks 2-3 år til han legger opp. Og 1-2 år av de sitter han enten på benken her i Arsenal eller så spiller han et annet sted i utlandet. Og defor vil ikke han bli kaptein.

Kolo Toure

Han er en fighter, kanskje den viktigste spilleren på dagens Arsenal. Han syr sammen forsvaret på en glimrende måte. Og samarbeidet med midtbanen er kjempe bra. Han har fighter viljen. Han blør for drakta og han elsker harde dueller. Det som gjør at jeg ikke vil ha han som kaptein er at han blir til tider ganske rotete i spillestilen. Og det er virker som han ikke alltis har så veldig god oversikt. Tror nok Kolo skal få konstrere seg om seg selv.

Francesc Fabregas

Vår unge spanier er en fabelaktig spiller på midten. Han jobber og gir alt. Han er nok mer ett kapteinsemne i fremtiden. Han har etter min meneing ikke nok erfaring, selv om det ser slik ut. I forhold til f.eks Gilberto så har han ikke halvparten så mye erfaring. Det gjør at han ikke vil bli en virklig god kaptein på noen år i hvertfall. Men ser for meg han i fremtiden som kaptein.

Gilberto

Dette er nok den besten kapteinen vi kan drømme om. Han er en fighter av verdensklasse, og han har vist at han ofrer alt. Og står på uansett om vi ligger under med 2. Han løper nesten hele kampen, og han har evenen til å roe ned våre unge stjerner når det er noe de hisser seg opp for. Han er som en far for dette laget. Men desverre det ser ut som Wenger prøve å binde Arsenal fast i Henry med så mange tråder som bare mulig. Og jeg tror Henry er litt for egoistisk til å gi fra seg det erverdige bindet.

Thierry Henry

Alle som leser dette innlegget skjønner vell hva jeg mener er det negatvie med Henry. Men jeg kan jo oppsumere. Han har en tendens til å gå sur i dårlige perioder. Vi er ser ett godt eksempel i begynnelsen av sesongen. Da han gikk sur med en gang vi fikk ett mål i mot. Og det smitter utover de andre spillerne. Men når Gilberto er kaptein så forsetter han å jobbe som en hest, og det smitter på laget i positv forsatnd.

 

Konklusjon

Det er nok Gilberto som er det beste kapteinemne i Arsenal today.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...