Jump to content

Hvem burde være Arsenals kaptein?


Evju

Hvem blir vår nye kaptein etter Henry?  

94 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Neivel...ikke Bergkamp, men hadde ikke Phillipe vært så ung så hadde han vært en perfekt kaptein! Men nå som han ikke kan så kunne det vel vært lille Cole, han er vel være en ledertype, god fremover, bakover og på midten. Så Cole er en god kandidat, men så kommer jo Henry da, som mange her iallefall vil ha, men jeg synes ikke han passer som kaptein, fordi f.eks Brasil, i Confederations Cup så brukte de Ronaldinho som kaptein, og det syntes jeg var litt merkelig, det samme blir det med Henry, han passer er ingen ledertype, jeg synes at Henry er en utelukket kandidat. Men så har du Campbell da, han er jo en sånn type, kraftik, organiserer laget når det trenges. Så Capbell er også en av de jeg setter høyest som kandidater. Pires og Ljungberg blir, synes jeg, like som utelukket som Henry på kaptein-rollen. Toure og Lauren er også kandidater her synes jeg, fordi de kan styre laget, og de er jo litt kjappe og. Men alt i alt så synes ikke at Lauren skal ha kaptens-bindet, men kanskje Toure...?

 

Og til slutt vil jeg si at jeg tror at CAMPBELL kommer til å være kaptein 05/06 sesongen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Vi får vel kanskje en indikasjon, når oppkjøringen starter mot Barnet lørdag.

 

Men siden det muligens kan komme flere "avganger", f.eks. ryktet om at Campbell kan gå til Newcastle ved kjøp av Jenas, så tror jeg Henry eller DB har bindet i den kampen.

 

Hvis Campbell blir når sesongen starter, så ser jeg han som en sterk kanditat til kapteinsvervet. Men som flere har nevnt så ser jeg på Senderos som en fremtidig kaptein, men ikke denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok at Henry blir kaptein, selv om løsningen kanskje ikke er optimal? Ellers ville det ikke vært ueffent å gi oppgaven til Cole, både fordi jeg tror han vil bli en god kaptein, og for å få Cole på bedre tanker, og faktisk vise ham at han er ønsket i klubben. Lehmann er heller ingen dårlig kandidat, men hvor lenge blir han i klubben. Bergkamp er vel bare stand-in. Senderos er et fremtidig kapteinsemne, men er for uferdig til å få vervet allerede nå.

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger will attempt to retain continuity at Arsenal by naming Thierry Henry as club captain in place of Patrick Vieira.

As Vieira today completed his move to Juventus, Highbury was trying to come to terms with the loss of their most influential player of the past few years.

 

Henry is the natural choice to be skipper, given his reputation and seniority at the club - especially as the sale of Vieira is a bold indication by the manager that he intends to inject youthful vigour into a side who looked tired last season.

 

Kilde:http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1779

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger will attempt to retain continuity at Arsenal by naming Thierry Henry as club captain in place of Patrick Vieira.

As Vieira today completed his move to Juventus, Highbury was trying to come to terms with the loss of their most influential player of the past few years.

 

Henry is the natural choice to be skipper, given his reputation and seniority at the club - especially as the sale of Vieira is a bold indication by the manager that he intends to inject youthful vigour into a side who looked tired last season.

 

Kilde:http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1779

13919[/snapback]

Jaja. Men håper på Gilberto eller Lauren.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har kommet med følgende kommentar vedrørende hvem som blir vår neste kaptein:

 

"Now we have to find another captain to lead the troops. I have not yet made up my mind and I have to do that in the next few weeks.

 

"I have many options among the experienced players but we have to stick together and work more as a unit and compensate for the massive departure of Patrick."

 

Kilde : Arsene guarantees investment

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

Eg har hørt om to store talenter fra Arna-Bjørnar!! To sentrale midtbanespillere!! De skal visst vere framtiden for Norge!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Vieira-sagaen er over, og vi trenger igjen en ny kaptein. Min mening er at Titi burde være vår nye kaptein. Han er ikke en typisk kapteins-type, men det beste alternativet.

 

Ikke Ashley Cole etter Cole-sagaen i vår. Han er nok litt for tydelig glad i penger til å representere fotballklubben Arsenal, og han har jo dessuten mistet masse respekt blant mange etter hendelsen i januar. Man vet jo heller aldri når han vil forsvinne.

 

Ikke Sol Campbell. Han er heller ingen typisk kapteins-type, selv om han kan virke ganske dominerende. Han er vel ikke av typen som prater mye (noe ikke Vieira heller var), men jeg mener han er for mye skadet til å kunne fungere som kaptein for Arsenal. Alderen er også i høyeste laget.

 

Ikke Dennis Bergkamp. For gammel, rett og slett. Dessuten varierer han såpass mye i prestasjonene, og han er ikke fast på laget.

 

Ikke Jens Lehmann. Kun vært i Arsenal noen få år, og ikke spesielt verdsatt av supporterne. Altfor gammel. I en yngre versjon, og Arsenal through and through, muligens et godt valg, men ikke nå.

 

Finnes det andre kapteinemner?

 

 

 

 

 

Det blir vell thierry som får kaptein bindet i år,han var jo vise kaptein i fjor

Thierry Henry har spilt i klubben vår i 5 år nå, og er kanskje verdens beste fotballspillere. Han er det aldri noe tull med, han presterer, han er lojal og han er respektert og elsket. Dessuten er den innsatsen han noen ganger viser på banen, ved å løpe ned i forsvaret for å rydde opp, akkurat slik en kaptein skal ta ansvar og gå foran med et godt eksempel.

 

THIERRY HENRY FOR CAPTAIN!  ;)

13749[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Dennis Bergkamp er pr. dags dato den eneste spilleren jeg stoler 100% på men som flere har vært inne på så er han for gammel og spiller for sjelden!

Henry er derfor den jeg ser på som den rette typen, han ser ut til å være Arsenal trough and trough og går alltid foran med et godt eksempel!

 

Til Vingle-Pat: Takk for alt du har gjort for oss! Selv om denne overgangen skygger over mye av ditt arbeid for AFC!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

Hvis Henry blir ny kaptein er jeg redd at han ikke blir dn goalgeateren han har vert ;) han mister nok litt målteft...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Hvis Henry blir ny kaptein er jeg redd at han ikke blir dn goalgeateren han har vert ;) han mister nok litt målteft...

13960[/snapback]

 

ja vel og logikken bak dette er hva...?

 

forresten synes jeg enten lauren eller campbell bør bli arsenals nye kaptein.

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

jeg er nybegynner her.. hehe.. så jeg lurte på om dere "rutinerte" kan si meg hvordan man får sånn greier som står under d man skriver.. og dere kan kanskje gi meg noen råd?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

ja vel og logikken bak dette er hva...? logikken er at ha kommer til å konsentrere seg om alt ant og tar alt for mye ansvar at han glemmer hva oppgaven han egentlig er...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
ja vel og logikken bak dette er hva...?  logikken er at ha kommer til å konsentrere seg om alt ant og tar alt for mye ansvar at han glemmer hva oppgaven han egentlig er...

13964[/snapback]

 

hvorfor? vieria "glemte" da ikke sine oppgaver da han var kaptein; heller ikke bergkamp eller henry da de vikarierte. hvorfor skulle henry glemme arbeidsoppgavene sine på banen? mener du at henry er en virrete høne uten evne til å fokusere på de faktiske oppgavene han har på banen...?

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Hva med Cole? Tror faktisk han kan være en god løsning. Engelsk mentalitet/fighter-vilje...og en som står frem når alt bøtter imot. Hvor mange ganger har vi sett Ashley storme frem på kanten når andre ser veldig slitne ut??? Tror han kan være en god motivator også. Ikke av den mest autoritære typen, men mer diplomatisk kanskje. Liten, men tøff som f... i hver duell.

Noen som husker alle yards'ene Rooney fløy i FA-cup finalen? ho ho ho ho.... ;)

 

...en engelskmann til å krangle med dommeren er også en fordel.

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

hvorfor? vieria "glemte" da ikke sine oppgaver da han var kaptein; heller ikke bergkamp eller henry da de vikarierte. hvorfor skulle henry glemme arbeidsoppgavene sine på banen? mener du at henry er en virrete høne uten evne til å fokusere på de faktiske oppgavene han har på banen...?

Herregud!! Henry e ingen høne!! Men ven tog se!! D hadde vert klokere å gi Campbell kapteinsbindet! Du synes vel at Lehman skulle fått d du ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...