Jump to content

Hvem burde være Arsenals kaptein?


Evju

Hvem blir vår nye kaptein etter Henry?  

94 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Gilberto

Han er rutinert, bestemt og tar kontroll på midtbanen. Har motiverer spillerne, og er en sikring. Han har vist større talent enn Henry, så Gilberto er det klare valget.

Henry kan være erstatning!

Så enig, så det går an å bli.

Gilberto har mye bedre kapteinserfaringer og sutrer ikke hvis det ikke går som det skal!

Så smiler han ALLTID (nesten)

Link to comment
Share on other sites

GILBERTO

Ikke no å si om. Han har heva seg veldig spille messig (vist vi ser bort ifra Sheffield kampen) i mens han har vært kaptein. Henry sine dager som kaptein nå syns jeg er borte... Kanskje litt senere. Men første valget nå må være Gilberto

!

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg vært en smule kritisk til Henry,men syns han har

vist kapteinsemne både på sidelinja og ikke minst igår.

Som Henry var igår vil jeg se han mer,applauderende til medspillere og

utstråler positivitet.

 

Uansett er det bra å se at Gilberto og Henry går foran

som et godt eksempel.Måten Henry har vært på sidelinja og ut til Wenger og Ade igår virker positivt inn på klubben.

Han viste vel også at evt ivennskap med VP er bullshit.

 

Så håper jeg Henry kan vise samme trenden når det butter mot,som Gilberto så enestående har vist.

Link to comment
Share on other sites

Thierry og Gilberto er de heiteste som arsenal kapteiner.. Begge to tenker på det beste for laget og utstråler seg både positivt utenfor-og på banen! Egentlig syntes jeg at Gilberto burde være kaptein siden han har en rolle på midtbanen og er oppe-og nede på banen hele tiden.. jeg syntes ikke at en spiss burde ha oppgaven som kaptein..

Link to comment
Share on other sites

Thierry og Gilberto er de heiteste som arsenal kapteiner.. Begge to tenker på det beste for laget og utstråler seg både positivt utenfor-og på banen! Egentlig syntes jeg at Gilberto burde være kaptein siden han har en rolle på midtbanen og er oppe-og nede på banen hele tiden.. jeg syntes ikke at en spiss burde ha oppgaven som kaptein..

 

Er mange tilfeller i verden der en keeper har vært kaptein. Funka fett det...

Jeg tror Wenger bruker Henry fordi laget har så stor tillitt til han. Han smiler hele tida, kjefter ikke på lagkamerater hvis de bommer, han klarer og oppmuntre og beholde den positive moralen i laget. Detter klarer også Gilberto, men tror lagkamerratene ser mer opp til Henry! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Thierry og Gilberto er de heiteste som arsenal kapteiner.. Begge to tenker på det beste for laget og utstråler seg både positivt utenfor-og på banen! Egentlig syntes jeg at Gilberto burde være kaptein siden han har en rolle på midtbanen og er oppe-og nede på banen hele tiden.. jeg syntes ikke at en spiss burde ha oppgaven som kaptein..

 

Er mange tilfeller i verden der en keeper har vært kaptein. Funka fett det...

Jeg tror Wenger bruker Henry fordi laget har så stor tillitt til han. Han smiler hele tida, kjefter ikke på lagkamerater hvis de bommer, han klarer og oppmuntre og beholde den positive moralen i laget. Detter klarer også Gilberto, men tror lagkamerratene ser mer opp til Henry! :blink:

 

Thierry er ikke en som smiler hele tiden, og jo han kjefter på lagkamerater.. som når Rvp ikke gir han ballen, da blir han sur og grinete.. Spillere ser opp til han ja, men syntes fortsatt Thierry burde tenke på å score;) Og la Gilberto ha kaptein rollen;)

Link to comment
Share on other sites

Hvem som faktisk bærer bindet er vel av mindre betydning, så lenge noen står fram på banen. Med Toure, Gilberto og Henry har vi tre kapteinsemner som bør kunne styre laget ute på banen. Kapteinsbindet er ikke SÅ viktig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Thierry Henry eller bergkamp( siden det er hans siste år i Arsenal) Begge er jo veldig gode å da :P

Nja, jeg syns da at Tony Adams er den beste, er du ikke enig arsenalerik? B) ;) ;)

NEEEI:o david Seaman er nok den rette kapteinen for oss, hvertfall denne sesongen.. så fr vi se hvordan han utvikler seg:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Thierry Henry eller bergkamp( siden det er hans siste år i Arsenal) Begge er jo veldig gode å da :P

Nja, jeg syns da at Tony Adams er den beste, er du ikke enig arsenalerik? B) ;) ;)

NEEEI:o david Seaman er nok den rette kapteinen for oss, hvertfall denne sesongen.. så fr vi se hvordan han utvikler seg:)

Nei, vi går nok for Vieira! Rykter sies at han forlater oss i sommer ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Thierry Henry eller bergkamp( siden det er hans siste år i Arsenal) Begge er jo veldig gode å da ;)

Nja, jeg syns da at Tony Adams er den beste, er du ikke enig arsenalerik? ;) :P ;)

NEEEI:o david Seaman er nok den rette kapteinen for oss, hvertfall denne sesongen.. så fr vi se hvordan han utvikler seg:)

Nei, vi går nok for Vieira! Rykter sies at han forlater oss i sommer ;)

HAHA that's a good One B)

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil hvem som er den beste kapteinen i laget akkurat nå.

Det er Gilberto!!

Når han får kapteinsbinde hever han spillet sitt og går forann som et godt eksempel.

 

Ellers tror jeg nok Fabregas også kommer til å bli en bra kaptein i løpet av årene, og så må jeg jo ikkje glømme king kolo!!

 

Men akkurat nå er Titi som er, og han kommer nok til å være kaptein så lenge han er i arsenal nå så tror vi bare kan glømme å få en ny kaptein neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Må være en som virkelig jobber hardt, og som er et forbilde for de andre både på banen, utenfor, på treningsfeltet osv. Han må ha notoriske lederegenskaper og ha respekt fra spillergruppen. I tillegg må han fungere som Wengers høyere hånd. Jeg mener Gilberto er en slik mann!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ha stemt på den store ukuleletrubaduren! Blir det for trist til pause i en kamp så kan han jo dra igang en allsang for å få opp moralen. :D

 

Då håper inderlig han tar med resten av bandet og :lol: !

 

Ja det er godt å se de har flere STRENGER å spille på...HA-HA-HA!

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...