Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Hva er originalsangen til den chanten?

"The animals went in two by two" eller "When Johnny comes marching home".

 

Fant Terry-sangen når jeg googlet, så vet ikke om det er så mange som synger den. Fin er den uansett.

 

Det er forøvrig heftige diskusjoner rundt den melodien. Arsenal brukte den så tidlig som i 2004 (for Sol Campbell), hvor jeg selv har et "songsheet" fra Highbury som beviser dette. Dette etter at Liverpoolfansen beskylder Arsenal for stjeling(de har Torres, vi Eduardo). United brukte også denne for O'Shea, før Liverpool. Nå er den brukt i hele England, en magisk melodi! ;)

Link to comment
Share on other sites

Har du teksten til denne? Kan aldri huske at det har blitt sunget en sang om Sol Campbell med den melodien

Som jeg skrev i innlegget over trodde jeg at jeg hadde Campbell-sangen på et sanghefte fra Arsenal-City 03/04. Det stemmer ikke, det var melodien/sangen "I wanna go home", som Liverpool brukte på "Istanbul, we won it 5 times", som vi også har noenlunde førsterett på. Dette gjelder selvfølgelig Adebayor-sangen vår, som de også beskyldte oss for å stjele.

 

Denne sangen tok aldri helt av dog. Tekst: "Let me go home, I wanna go home, Well Its N5 Highbury, I wanna go home!"

 

 

Når det gjelder Campbell-sangen er dette alt jeg kunne finne:

http://www.redaction.org.uk/ChantOfTheMonthAugust2008.html

 

Jeg husker også å ha lest andre steder at den ble brukt, før jeg leste REDaction-artikkelen. Teksten husker jeg ikke, men den begynte med noe som "he left the scum at White Hart Lane, Campbell, Campbell". Skal se om jeg finner den igjen senere.

 

Ble litt avsporing her...

Link to comment
Share on other sites

He left the Scum at White Hart Lane! Hurrah! Hurrah!

He came to play for Arsenal! Hurrah! Hurrah!

We nicked their captain on a free!

And at The Lane he won the league!

And we're all going to Europe while Tottenham stay at home!

 

Selv om det ikke stemmer med årstallet til REDaction tenker jeg sangen kom i '04 like etter at vi vant serien på WHL.

 

 

Kan legge til noen sanger om Terry, og jeg håper og tror at bortefansen neste søndag slår til med noen skikkelige! Svært få fortjener det mer enn Terry.

 

Denne synges ofte om Terrys mor av Arsenalfansen:

 

Det er nå også kommet en versjon om Terrys "father". ;)

 

Og i tillegg til å ha fått

angående en viss straffemiss i Moskva, har også West Ham-fansen kommet med noen fine:

 

 

John Terry, your mum's a thief!

 

 

Ryktene går om at det var Wayne Bridge kone' Terry holdt på med... You can say what you want about John Terry, but he knows how to cross a Bridge. ;) Eller mer treffende "A Bridge Too Far".

Link to comment
Share on other sites

Nå er det så mange som har sagt ar hvis man sier at Chelsea kommer til å tape, så vinner de. Derfor prøvde jeg en ny variant i dag, og var "bombesikker" på Chelseatriumf. Det funket jo fint B)

 

Det samme tenkte jeg, så kampen og alt jeg fortalte meg selv var "dette er ikke noe poeng, Chelsea tar 3 poeng i dag UANSETT" og jaggu f... så klarte de ikke det! :)

Link to comment
Share on other sites

Nå er det så mange som har sagt ar hvis man sier at Chelsea kommer til å tape, så vinner de. Derfor prøvde jeg en ny variant i dag, og var "bombesikker" på Chelseatriumf. Det funket jo fint ;)

Som sagt, det man er HELT SIKKER PÅ at skal skje, det skjer ikke;)

Og motsatt:)

 

Kanskje det er noe i å unngå "jinxing" likevel? ;)

Link to comment
Share on other sites

Vel, hvis alle parter jinxer eller unngår å gjøre det eller whatever burde disse kreftene oppheve hverandre og alt blir nøytralt igjen. Det kan selvsagt vektes videnskaplig med antall jinxere osv....

 

Tror jeg holder meg til sunn fornuft. Det rekker langt her i verden. :-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...