Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Jeg satser iallefall på en finale med Milan mot Liverpool/Chelsea, med Milan som vinner. Har lite til overs for italiensk fotball, men jeg unner ingen av de tre engelske lagene noe CL-trofe. Årsaken til dette, er at Liverpool som oftest spiller dødskjedelig fotball, og Chelsea og United misliker jeg for sterkt til jeg unner dem å vinne noe som helst.

 

Så håper jeg på at Blackburn vinner FA-cupen, og at Chelsea vinner ligaen, da jeg misliker United mer enn Chelsea, rett og slett fordi supporterne til United blir så jævla høye på pæra når de vinner noe

 

Støtter denne

 

BE

Ja denne summerte det opp veldig bra. Hater United mer en noen andre så de unner jeg ingenting. Godt poeng det med supporterene .. Fletcher en god kamp - verdens beste, Vidic en god kamp - verdens beste osv.

Jeg henger meg på denne jeg også. Sportslig er det vel egenlig mest rettferdig at Man U vinner siden de spiller best og score mest av de gjenstående lagene, MEN sosialt er det veldig ille når Man U gjør det bra. Supporterne er så lite ydmyke og så slipper jeg at de hakker så mye ned på Arsenal når de ikke vinner noe selv :angry:

 

Flott oppsummert Kim, jeg håper også på akkurat det samme!

Link to comment
Share on other sites

Jeg satser iallefall på en finale med Milan mot Liverpool/Chelsea, med Milan som vinner. Har lite til overs for italiensk fotball, men jeg unner ingen av de tre engelske lagene noe CL-trofe. Årsaken til dette, er at Liverpool som oftest spiller dødskjedelig fotball, og Chelsea og United misliker jeg for sterkt til jeg unner dem å vinne noe som helst.

 

Så håper jeg på at Blackburn vinner FA-cupen, og at Chelsea vinner ligaen, da jeg misliker United mer enn Chelsea, rett og slett fordi supporterne til United blir så jævla høye på pæra når de vinner noe

 

Støtter denne

 

BE

Ja denne summerte det opp veldig bra. Hater United mer en noen andre så de unner jeg ingenting. Godt poeng det med supporterene .. Fletcher en god kamp - verdens beste, Vidic en god kamp - verdens beste osv.

Jeg henger meg på denne jeg også. Sportslig er det vel egenlig mest rettferdig at Man U vinner siden de spiller best og score mest av de gjenstående lagene, MEN sosialt er det veldig ille når Man U gjør det bra. Supporterne er så lite ydmyke og så slipper jeg at de hakker så mye ned på Arsenal når de ikke vinner noe selv :blink:

 

Flott oppsummert Kim, jeg håper også på akkurat det samme!

Støtter Kim 110%!!!!! Chelsea vinner PL, Milan CL og B'burn FAC! :angry: Godt oppsummert!

Link to comment
Share on other sites

Tror nokk Manu eller Milan vinner CL... Chelsea tror jeg ikke vinner PL fordi de ligger vell 3 poeng bak Manu nå og de skal vell møtest neste helg .. Da vinner Chelsea å da ligger de likt så vinner Manu alle sine oppgjør, men det gjør ikke chelsea når de møter oss ! Så da vinner manu med 3 poeng eller 2 :angry: .. Og B'burn håper jeg vinner FA :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Chelsea 1-0 Liverpool

 

Kampen ble en grell kontrast til gårsdagens match. Ikke uventet. Dagens Chelsea-lag må være det mest usjarmerende fotball-laget verden noen gang har sett. Og med "verden" mener jeg selvfølgelig jeg. :P Men likefullt; Chelsea spiller ikke fotball. De utfører "maskin-ball". Konsekvent slås det langt mot etablert forsvar. Den kreative friheten er begrenset til et absolutt minimum. Og minimumet er selvfølgelig å finne i spillets siste tredel, der risikoen er lavest. Lampard sikter på motspillere når han tar frispark. Den tross alt begavede Joe Cole, løper rundt som en hjernevasket marinesoldat. Helt uten evne eller mulighet til å ta sine egne valg. Og Ashley Cole bruker mer tid på egen halvdel enn motstanderens! Og i godstolen sitter jeg. Og gleder meg til CL-fotball. Men som alltid, når jeg ser Chelsea, blir jeg skuffet. Så skuffet at jeg bare har lyst til å vrenge huden min "inside-out". Dette er ikke fotball. Ikke fotball slik den skal spilles. Og at Chelsea utfører "anti-ballen" med tidenes dyreste mannskap, gjør saken bare verre. What a waste of talent! Og av tid. Min tid. Jeg brukte halvannen time på å se Chelsea. Nå bruker jeg flerfoldige minutter på å forfatte dette innlegget. Og på toppen av det hele kommer angeren over nevnte tidssløseri til å følge meg i flere dager. Og dette er ikke første gangen...

 

Neste sesong og et tettpakket Arsenal-program, med gladfotballens yppersteprester i full vigør, kan ikke komme fort nok.

 

God natt. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Chelsea 1-0 Liverpool

 

Kampen ble en grell kontrast til gårsdagens match. Ikke uventet. Dagens Chelsea-lag må være det mest usjarmerende fotball-laget verden noen gang har sett. Og med "verden" mener jeg selvfølgelig jeg. ;) Men likefullt; Chelsea spiller ikke fotball. De utfører "maskin-ball". Konsekvent slås det langt mot etablert forsvar. Den kreative friheten er begrenset til et absolutt minimum. Og minimumet er selvfølgelig å finne i spillets siste tredel, der risikoen er lavest. Lampard sikter på motspillere når han tar frispark. Den tross alt begavede Joe Cole, løper rundt som en hjernevasket marinesoldat. Helt uten evne eller mulighet til å ta sine egne valg. Og Ashley Cole bruker mer tid på egen halvdel enn motstanderens! Og i godstolen sitter jeg. Og gleder meg til CL-fotball. Men som alltid, når jeg ser Chelsea, blir jeg skuffet. Så skuffet at jeg bare har lyst til å vrenge huden min "inside-out". Dette er ikke fotball. Ikke fotball slik den skal spilles. Og at Chelsea utfører "anti-ballen" med tidenes dyreste mannskap, gjør saken bare verre. What a waste of talent! Og av tid. Min tid. Jeg brukte halvannen time på å se Chelsea. Nå bruker jeg flerfoldige minutter på å forfatte dette innlegget. Og på toppen av det hele kommer angeren over nevnte tidssløseri til å følge meg i flere dager. Og dette er ikke første gangen...

 

Neste sesong og et tettpakket Arsenal-program, med gladfotballens yppersteprester i full vigør, kan ikke komme fort nok.

 

God natt. B)

 

Ett av årets beste innlegg! ;)

 

Hiv Moaninho ut, og få inn en som også er glad i spillet, ikke bare i å vinne ;)

Link to comment
Share on other sites

Yes, herlig å se Liverpool tape over Chelsea! :lol:

 

Uenig!

Jeg håper klart at Liverpool vinner mot Chelsea. Rett og slett fordi jeg liker Liverpool bedre enn Chelsea, og at Liverpool har mindre sjanse videre mot Milan/ManU. Men hvis ManU slår ut Milan så vil jeg at Chelsea skal gå videre, for jeg orker ikke å se at ManU drar The Double her..det hadde rett og slett vært tragisk med tanke på alle wannabe-fotball-fans-så-de-heier-på-manu-folkene det er på skolen... <_<

Link to comment
Share on other sites

Yes, herlig å se Liverpool tape over Chelsea! :lol:

 

Uenig!

Jeg håper klart at Liverpool vinner mot Chelsea. Rett og slett fordi jeg liker Liverpool bedre enn Chelsea, og at Liverpool har mindre sjanse videre mot Milan/ManU. Men hvis ManU slår ut Milan så vil jeg at Chelsea skal gå videre, for jeg orker ikke å se at ManU drar The Double her..det hadde rett og slett vært tragisk med tanke på alle wannabe-fotball-fans-så-de-heier-på-manu-folkene det er på skolen... <_<

Akkurat Milan - Chelsea i finalen! Super, ingen er Chelseafan på skolen jeg går på! Da slepper jeg de lange trynene på Liverpool og ManUfans hvis de vinner CL!

Link to comment
Share on other sites

Yes, herlig å se Liverpool tape over Chelsea! <_<

 

Du kan ikke tape over noen. Du kan vinne over, men når du taper så taper du for. Er dessuten uenig med deg at det er herlig at Ch€£$ki vinner over noen som helst.

Link to comment
Share on other sites

Yes, herlig å se Liverpool tape over Chelsea! :D

 

Du kan ikke tape over noen. Du kan vinne over, men når du taper så taper du for. Er dessuten uenig med deg at det er herlig at Ch€£$ki vinner over noen som helst.

 

 

Ja, viss det er noen som skal vinne cl så er det liverpool, IKKE ch€£$ski !!!!

Link to comment
Share on other sites

Yes, herlig å se Liverpool tape over Chelsea! :D

 

Du kan ikke tape over noen. Du kan vinne over, men når du taper så taper du for. Er dessuten uenig med deg at det er herlig at Ch€£$ki vinner over noen som helst.

 

 

Ja, viss det er noen som skal vinne cl så er det liverpool, IKKE ch€£$ski !!!!

 

Ikke enig n1ck,håper Milan vinner.

Har drøssevis med Chelski,ManUU og Pool supportere på skolen.

Arsenal<3

Link to comment
Share on other sites

Leste VG i går, sport bladet. Da kom jeg over en artikkel som heter "En uke i Josès liv"

 

Det er til å spy av, alle de tåpelige kommentarene fra Josè Mourinho. Siterer her:

 

1. "Det er kommet nye fotballregler. En regel er at det ikke er tillatt med strafffespark mot Manchester United. En annen regel er at det ikke er tillatt med straffespark til Chelsea."

 

Etter 0-0 mot Newcastle tippet det tydeligvis over...

 

2. "Hvis noen straffer meg for å fortelle sannheten, er det slutten på demokratiet"

 

Sedvanlig nøktern i etterkant av dommeruttalelsene.

 

3. "Jeg forstår ikke - ingen straffer. Detv skjer og skjer og skjer. Det er ikke fair."

 

Selv da Arbeloa handset langt UTENFOR 16-meteren, var han på farten.

 

4. "Jeg håper at vi etter returkampen ikke gråter og tenker tilbake på den viktige avgjørelsen. Vi gjorde det for to år siden"

 

Om handsen utenfor 16-meteren - og selvsagt samtidig en påminnelse om Luis Garcias omstride mål

 

5. "Liverpool er favoritter fordi i 2007, på disse tre eller fire månedene, har vi spilt 27 kamper og Liverpool fire."

 

Anklager Liverpool kun å ha konsentrert seg om Champions League. Ellers er de riktige tallene 24 for Chelsea.

 

6. "De siste årene kan du se at de bare har spilt èn turnering."

 

Anklager Benitez for å ha gjort en monsterklubb som Liverpool til en klubb som kun bryr seg om en turnering pr. sesong.

 

7. "Ronaldo er en strålende spiller, kanskje den beste i verden. Men han må bli moden nok til å akseptere at han ikke kan argumentere mot fakta."

 

Ronadlo svarte Mourinho om straffepåstandene - og svaret kom lynkjapt.

 

8. "Hvis du lyver, så kan det hende du aldri når det nivået som du har kapasitet til som fotballspiller"

 

Klar melding til samme Ronaldo.

 

9. "Det overrasker meg ikke om de jager Drogba i 90 minutter og forsøker å få ham suspendert til den andre kampen."

 

På pressekonferansen dagen FØR Liverpool-kampen.

 

10. "Hva driver han med nå?"

 

Konfrontert med kritikk fra nå TV-ekspert Graeme Souness, tenkte han seg litt om, før han serverte punchlinen.

 

Kan ikke si Mourinho er den skarpeste kniven i skuffen!

Link to comment
Share on other sites

Ingenting ville vært bedre enn å knuse Chelsea til helga. United har spilt feiende flott fotball i år, de har ledet siden 1.serierunde og har ikke hatt noen down perioder. Alt i alt fortjent seriegull.

 

Jeg har så lyst til å se tryne til Murinho hvis vi skulle slå Chelsea, høre han forklare seg på TV. Jeg håper at han ikke har noenting å klage på i etterkant(straffer,kort,offside,annulert mål osv.). Da vil 9.mai kampen bli verdiløs..

Link to comment
Share on other sites

Kan vi nå ha vært vitne til Chelskis fall. "The grat one" må vel få sparken nå. dDt vil gjøre spillerene urolige, Lampard til barca? Sheva ut, Robben tar ikke en sesong til på benken. Hvor lenge gidder Roman å spytte ut milliarder per år på en klubb som ikke gir han det han vil ha. Dette er kanskje litt hypotetisk, men gud hvor deilig det hadde vært å se det laget tilbake på nivå med Hottentottene, der de hører hjemme :D

Link to comment
Share on other sites

Hvis Chelsea ikke klarer å vinne serien og skulle gå på et tap mot Man Utd i FA cupen, så kan jeg liksom ikke helt se for meg at Mourinho får bli i klubben. Bare tapet i går er vel nok for at han havner på tynn is.

Link to comment
Share on other sites

:D Ahh, herlig lesning. Og særdeles godt å se at den kritikken jeg har rettet mot spillestilen deres, jf. side 37, også har fått rotfeste blandt Chelseas egne:

 

Blir spennende å se hva som skjer med JM nå. Hvis han skal fortsette med den sykt feige/kjedelige spillestilen, så må han gjerne gå for min del...

 

For en møkkadefensivtenkendemøkkatrener vi har.

 

Vi klarer å spille 120 minutter fotball uten å skape en skikkelig målsjans! Det er faktisk en bragd selv ikke Watford klarer å slå i bordet med. Vi spiller så mye på tvers og bakover vi at forsvaret til Liverpool må ha fått latterkrampe etterhvert. Når vi først slår fremover så er det 100 meters baller mot Drogba.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...