Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

stjal denne fra dagbladet, kommentar på om city vil selge Micha richards:

 

Mourinho: "faen heller Terry har diarre igjen..... vi må slutte med den vodkaen... hvem skal vi bruke som midtstopper nå?"

 

Drogba:"jeg vil, jeg vil...."

 

Mourinho:"pøh.... vi kan ikke ha filming på begge sider av banen... dessuten å være midtstopper krever litt mer spilleforståelse... skjønner du?"

 

Drogba:"eehhhhh... nei"

 

Mourinho:"tenkte meg det.. du er nesten helt ubrukelig......Roman, har du med gullkortet eller?"

 

Roaman:"Da"

 

Mourinho:"la oss se hvem kan vi betale enorme summer for og setter på benken så snart forstoppelse-medisinen til Terry kikker inn."

 

-----

 

Noen måneder senere,,,,,,,,

 

Mourinho:" Micah, vi trenger deg ikke lenger... det har vært en glede å fylle lommene dine med cash i noen måneder. håper du ikke har noe imot vi selger deg for mindre enn hva vi betalte...... han russeren kan ikke telle likevel."

 

du kan bare bytte ut noen av navnene ellers er resten nokså riktig i forhold til chelsea`s spillerkjøp taktikk.

Hehe :ph34r: :-|

 

Jeg synes det ser ut som en korrekt beskrivelse av kjøps/salgs teknikken til che£$ki jeg :P

Link to comment
Share on other sites

På bakgrunn av Chelsea's porøse forsvar i Terry's skade fravær spekuleres det vilt i britisk presse om dagen.

 

Her er siste rykte: http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1805754,00.html

 

Dette er ett rykte jeg ikke er spesielt begeistret for. Håper Campbell holder seg for god for dette hvis det er noe i rykte. I så fall pengene han går for å 5 kamper i Terry's skade fravær. Han er IKKE god nok for fast plass i dagens Chelsea lag. Men penger har vel vært en grei motivasjon for denne mannen tidligere...

Link to comment
Share on other sites

På bakgrunn av Chelsea's porøse forsvar i Terry's skade fravær spekuleres det vilt i britisk presse om dagen.

 

Her er siste rykte: http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1805754,00.html

 

Dette er ett rykte jeg ikke er spesielt begeistret for. Håper Campbell holder seg for god for dette hvis det er noe i rykte. I så fall pengene han går for å 5 kamper i Terry's skade fravær. Han er IKKE god nok for fast plass i dagens Chelsea lag. Men penger har vel vært en grei motivasjon for denne mannen tidligere...

 

Haha...om Sol går til Chelsea, så vil det bli alt annet enn et scoop for både Chelsea og Campbell! Haha!

 

Håper han går jeg.. så får han råtne på reservelaget til Chel$ea, og angre på at han beit på rublene til Abramovich

Link to comment
Share on other sites

Haha :P Han hakke skjønt det før nå.. ! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146894

 

Flere her inne har vært inne på at skal man bygge et stort fotballag må man gjøre det på historie og røttene som er der fra før. Og man trenger en hjemmestadion som står i stil, slik vi nå har.

Med kun penger får man gjerne en rask suksess, men den kan fort bli kortvarig.

Kanskje er det begynnelsen på et fall.

 

Her er en viktig forskjell: De har en mann de er avhengig av. En mann fra Russland. Trekker han seg har de et kjempeproblem, Hvis vi bytter ut tyve sentrale personer vil vi fremdeles være svært levedyktig. Vi har en organisasjon som er rustet til å tåle de utfordringene som ligger i det å være et topplag.

 

Vår historie er en garanti for vår fremtid.

Link to comment
Share on other sites

og en poeng bak Liverpule :rolleyes: Håper at vi klarer å ta andre plass. Vinn resten av sesongen og seirer over Barca i CL-final *drømme*

 

Andre plass?! :) Vi er jo bare 15 poeng bak United og det tar vi inn. Champions 06/07 here we come! :)

Link to comment
Share on other sites

Uavgjort borte mot Villa i dag. "Bare" 9 poeng opp til dem nå.....

 

Herlig. Kan tenke meg Mourinho er furten nå. HEHE :rolleyes:

Faktisk Mourinho var ikke så sur i dag :) Klemte faktisk både fjerdedommer og Martin O'Neil :)

 

Jeg syns nå Murinho er en klyse og drittsekk til tider, men du verden for en fargeklatt han er! Han skaper mye liv og røre ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/03/487660.html

 

Ganske utrolig at han ikke innser at de har satt seg selv i denne situasjonen ved å betale overpris på alt de har handlet de 3 siste årene.. :)

 

Hilsen Nilsen

 

Vel... Nå venter vi å ser til overgangsvinduet stenger.. da eier Chel$ea både Cannavaro, Lùcio og Puyol! :D

 

Men jeg er jo enig med deg da.. det er jo Abrakadabrovich [som en fyr på Dagbladet.no så fint sa det] som har skapt dette problemet, og det "problemet" vet Maurinho at de lett kommer ut av med å bare kjøpe en verdensklassestopper, hvilket de heelt enkelt kan gjøre på et blunk.

Link to comment
Share on other sites

Saken er jo den, at de 11 spillerne Chelsea til enhver tid har, hadde de ikke hatt midler til å hente uten russeren..

2949[/snapback]

Uten russseren kunne Chelsea faktisk vært konkurs. De hadde jo en voldsom gjeld da han kjøpte klubben.

 

Jammen så er det utrolig dumt at det er folk som kjøper opp lag :P som Chelsea har opplevd, det må du nesten være enig i ;) eller?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Despite spending nearly £200million on new players during two - and-a-half years in charge, the Chelsea boss is furious that his attempts to strengthen his squad in January have been blocked by Roman Abramovich.

 

Det er jaggu ikke greit å være Chelski-manager nei. Mon tro om Wenger hadde klagd hvis han fikk £200 millioner å bruke de neste to årene?!?

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir mer og mer imponert over hvordan de driver butikk nede på brua. Virker som det hele er i ferd med å gå til h........

 

Må innrømme at jeg blir satt ut når jeg leser at russer'n nå har spyttet inn fem milliarder på dette sirkuset.

 

Link NA24

Fy søren jeg blir irritert når jeg leser dette, Mourinho kan ikke gå og seie at han er missfornøyd med alt, håper han forsviner for Premia League sin skjyld!

Bortskjemt Portugiser ass!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...