Jump to content

Gunners Post 09/10


jule3

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...

Da er nok et nummer med TGP kommet fram til postkassa her hjemme. Har bare lest fram til Eduardo-artikkelen, men jeg vet hva jeg har å glede meg til. ;)

 

Regningen skal betales med glede. Det er ingen andre en oss medlemmer som kan le hele veien til (nett)banken.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ja, herlig å få den i posten igjen, men eg stusset litt da det sto på forsiden: Sol Campbell - The comeback kid, han er vel ikke akkurat en kid anymore.. :)

 

Men et flott blad ellers som alltid!

Link to comment
Share on other sites

Da er store deler av Gunnerspost lest i helgen, og det er som vanlig topp topp kvalitet.

 

Må bare få fremheve Stein Eriksen sin faste spalte, som jeg synes er en høydare hver gang.

 

Det er bare en ting jeg lurer på, og det er i artikkelen "gammel helt" med Steve Williams så står det at han under Glenn Hoddle sin ledelse ikke fikk de landskampene de mente han fortjente. Hoddle var vel ikke engelsk landslagstrener på den tiden??

Link to comment
Share on other sites

Kjempefint blad igjen :)

 

Likte spessielt godt artilkkelen "Har 'the wenger babes' blitt voksne?"

Men når skribenten er så "langt inne" i Arsenal som kvaliteten artikkelen tilsier så burde han greie stave navnene til Ramsey og Wilshere ikke Ramsay og Wilshire. Skribenten bør også lære seg forskjellen på enda og ennå ... Men ellers kjempebra artikkel og kjempeflott blad :D KUTGW!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...