Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Tror Wenger har hatt i Walcott i kortene lenge med tanke på formasjonskifte til 4-3-3/4-5-1. Theo har ennå ikke de avslutteregenskapene det skal til for å bøtte inn mål i Premier League, men jeg har alltid sett på han som bakromspiss, og i 4-3-3 tror jeg han vil blomstre for fullt. I 4-4-2 får ikke vingene like offensive tøyler som i 4-3-3, og nå som han har fått jobbet med det defensive i 4-4-2 tror jeg han er som skapt for 4-3-3, selvsagt som ving.

 

Jeg gleder meg til å se Theo på banen igjen, og jeg tror denne sesongen blir hans absolutte gjennombrudd som Arsenalspiller. Vi så glimtene forrige sesong!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Walcott skal være klar til søndag. Det er positivt. Begynner å få bra med spillere tilbake igjen nå :D Får tro det fortsetter sånn.

 

Herlig. Får håpe han får spille i den kampen, da jeg skal se kampen live

Link to comment
Share on other sites

Walcott skal være klar til søndag. Det er positivt. Begynner å få bra med spillere tilbake igjen nå :D Får tro det fortsetter sånn.

 

Ja det er positivt, både fordi det er viktig å ha en mest mulig skadefri tropp, men også fordi Arsenal trenger spisskompetansen til Walcott, farten, som kan bidra til å skape kaos i motstandernes forsvar. Dette vil jo kunne gi rom for de andre om ikke annet.

Link to comment
Share on other sites

Ja det er positivt, både fordi det er viktig å ha en mest mulig skadefri tropp, men også fordi Arsenal trenger spisskompetansen til Walcott, farten, som kan bidra til å skape kaos i motstandernes forsvar. Dette vil jo kunne gi rom for de andre om ikke annet.

 

Helt enig. Walcotts fart er noe jeg har savna i enkelte kamper. Spesielt når spillet går for mye i midten.

Gode nyheter dette.

Link to comment
Share on other sites

Nå synes jeg noen bør sette foten ned. Han er 20 år gammel, å spille for 2 landslag i tillegg til å være med å kjempe om førstelagsplass i en av de beste klubbene i England er veldig stor belastning for en allerede skadeplaget ung spiller.

 

Helt på tryne at det skal være lov.

Link to comment
Share on other sites

Er vel det vi kjenner som lårhøne! Høres ikke alvorlig ut, heldigvis!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Var ingen som var mer glad en meg når kjære Walcott kom til klubben, jeg var sikker på vi skulle få en kanon god engelsk mann i troppen..

 

men fy faen for en skuff han e, eier jo ikke ballkontroll, alt han har er fart og det blir brukt på en idiotisk måte!!

 

se youtube videoe fra souhthamton tiden, for et talent han så ut som då!!

 

trodde han skulle bli mote i år, men skuffer nok en gang.

 

EDIT: skadet igjen no

Link to comment
Share on other sites

Er det virkelig mulig? Theo er søren meg i ferd med å bli en gedigen FLOPP!

Han tåler jo ikke mer enn 2-3 kamper før han er ute igjen, og han rekker aldri spille seg i form. Gutten passer kanskje bedre som sprinter, fysisk engelsk fotball er nok ikke noe for Theo.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har sagt det lenge. Jeg tviler enda mer på at Theo klarer å ta en plass på laget vårt. Det mangler en del på teknikken. Mitt håp er at han kan trives bedre som spiss. Da kan han komme rett på mål og fart er kanskje det eneste han trenger. Vi får se...

 

Det er ikke teknikken som er Walcotts store svakhet. Teknikken hans er helt ok den. Problemet til Walcott er at han koker i veldig mange situasjoner, samme hvor han befinner seg på banen. Får han en målsjanse så vet han knapt hvor han skal gjøre av seg.

 

Når han har gjort noen feil (og det tar dessverre ikke så lang tid) så har han en tendens til å "gjemme" seg bort. Sammenlign han gjerne med en annen ung spiller. Ramsey gjør til tider mye rart på banen han også, han har mye å lære før han blir en stabil toppspiller. Til tross for at han gjør mye rart så søker han ball hele tiden, noe som gjør at jeg har store forventninger til han, Walcott har jeg gitt opp for lenge siden, dessverre.

 

For meg er Walcott vår dårligste spiller, verre enn Almunia (som jeg anser for å være vår nest dårligste spiller).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...