Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

De som har lastet ned målet i god kvalitet.. Se på Tottenham fansen.. Det står en fyr der med hvot/lyseblå jakke, nesten nede på første rad. Så fort ballen er i nota snur han seg og går. Måten han snur seg på sier mer enn 1000 ord. Om dere kan finne han, er det verdt å ta en titt. Jeg fikk latterkrampe.

 

Jeg har prøvd å sette meg inn i hans siste 2 minutter på Emirates Stadium. (Og som spurs-supporter?)

 

"Fuckin' hell Robbie.. FUCKIN' HELL! Are we ever going to beat Arsenal? Now who the fuck is this lanky wanker coming on for them? Bender? Never heard of him for sure.. He is tall tho.. (Bendtner stiger til værs...) FUCK! Thats it. I'm flushing my season ticket down the toilet. I'm fucking off to support Grimsby!"

Link to comment
Share on other sites

Og der fikk jaggu lille, snille Chaz en julehilsen fra TV forumet. HenriKS skriver på en virkelig bevinget og søt måte:

 

til deg chaz, som sikkert har denne tråden som bokmerke så fattig som du er.

 

eat shit you fucking wanker.

 

hadde noen sendt deg på sunnaas skulle jeg bedt mye folk på champagne og party.

 

En riktig god jul til deg også, sweety. Er det rart at kostnadene i det psykiatriske helsevesenet stiger i dette landet? It`s still only a game..... :D

 

Så får man jo se om moderatorene på TV forumet har vett nok til å slette disse pre-pubertale ytringene.

Link to comment
Share on other sites

Og der fikk jaggu lille, snille Chaz en julehilsen fra TV forumet. HenriKS skriver på en virkelig bevinget og søt måte:

 

til deg chaz, som sikkert har denne tråden som bokmerke så fattig som du er.

 

eat shit you fucking wanker.

 

hadde noen sendt deg på sunnaas skulle jeg bedt mye folk på champagne og party.

 

En riktig god jul til deg også, sweety. Er det rart at kostnadene i det psykiatriske helsevesenet stiger i dette landet? It`s still only a game..... :D

 

Så får man jo se om moderatorene på TV forumet har vett nok til å slette disse pre-pubertale ytringene.

 

Er det mulig? Rett nok kan man forstå at yidsen er rimelig fortvilet etter en ørkenvandring som nå har vart lenge (de begynner jo å nærme seg Moses, gikk ikke han og hans folk i ørkenen i rundt 40 år? :P ). Men det er jo noe med at reaksjonene må stå i et rimelig forhold til hva det dreier seg om. Håper jeg aldri får se en gooner legge seg på dette nivået nær sagt uansett hvor dårlig Arsenal måtte gjøre det. Og utrolig svakt hvis ikke moderatorene på TV-forumet ikke rydder i egne rekker her...

Link to comment
Share on other sites

De som har lastet ned målet i god kvalitet.. Se på Tottenham fansen.. Det står en fyr der med hvot/lyseblå jakke, nesten nede på første rad. Så fort ballen er i nota snur han seg og går. Måten han snur seg på sier mer enn 1000 ord. Om dere kan finne han, er det verdt å ta en titt. Jeg fikk latterkrampe.

 

Jeg har prøvd å sette meg inn i hans siste 2 minutter på Emirates Stadium. (Og som spurs-supporter?)

 

"Fuckin' hell Robbie.. FUCKIN' HELL! Are we ever going to beat Arsenal? Now who the fuck is this lanky wanker coming on for them? Bender? Never heard of him for sure.. He is tall tho.. (Bendtner stiger til værs...) FUCK! Thats it. I'm flushing my season ticket down the toilet. I'm fucking off to support Grimsby!"

Så han nå jeg og, rett bak Fabragas på andre rad.

 

Det er ikke lett å være Spurs supporter! ;)

Link to comment
Share on other sites

Og der fikk jaggu lille, snille Chaz en julehilsen fra TV forumet. HenriKS skriver på en virkelig bevinget og søt måte:

 

til deg chaz, som sikkert har denne tråden som bokmerke så fattig som du er.

 

eat shit you fucking wanker.

 

hadde noen sendt deg på sunnaas skulle jeg bedt mye folk på champagne og party.

 

En riktig god jul til deg også, sweety. Er det rart at kostnadene i det psykiatriske helsevesenet stiger i dette landet? It`s still only a game..... ;)

 

Så får man jo se om moderatorene på TV forumet har vett nok til å slette disse pre-pubertale ytringene.

 

Voksent! Utskudd finnes over alt, bare litt hyppigere hos Yidsa. HenriKS burde forøvrig ta seg en tur til Sunnaas for å se hva de driver med, mye flott arbeid som gjøres der. Sannsynligvis et navn han har hørt hos de voksne og regnet med at det var et godt gammelt asyl og ikke en opptreningsinstitusjon for folk med fysiske skader/skavanker

Link to comment
Share on other sites

De som har lastet ned målet i god kvalitet.. Se på Tottenham fansen.. Det står en fyr der med hvot/lyseblå jakke, nesten nede på første rad. Så fort ballen er i nota snur han seg og går. Måten han snur seg på sier mer enn 1000 ord. Om dere kan finne han, er det verdt å ta en titt. Jeg fikk latterkrampe.

 

Jeg har prøvd å sette meg inn i hans siste 2 minutter på Emirates Stadium. (Og som spurs-supporter?)

 

"Fuckin' hell Robbie.. FUCKIN' HELL! Are we ever going to beat Arsenal? Now who the fuck is this lanky wanker coming on for them? Bender? Never heard of him for sure.. He is tall tho.. (Bendtner stiger til værs...) FUCK! Thats it. I'm flushing my season ticket down the toilet. I'm fucking off to support Grimsby!"

Så han nå jeg og, rett bak Fabragas på andre rad.

 

Det er ikke lett å være Spurs supporter! ;)

 

Hvilket mål? Der ja, PRICELESS!!! Jeg og bruttern min står og griner av latter

Link to comment
Share on other sites

Må bare få videreformidle hva som skjedde på Three Lions i Trondheim, da Yidsa hadde julebord lørdag 15.12.07.

 

Da var det en del av de som var på julebordet som hadde tatt med seg ett Arsenalskjerf som de tok med utenfor og satte fyr på.

 

Dette er i mine øyne rett og slett patetisk, og til de grader lavmål. Det skal dog nevnes at det faktisk fantes noen oppegående unntak som tok avstand fra det som foregikk utenfor puben.

 

Men det positive i alt dette, er at kokken på puben som forøvrig er Arsenalsupporter har fått tillatelse til å bruke ett Tottenhamflagg som dørmatte ved inngangsdøren ;)

Link to comment
Share on other sites

Må bare få videreformidle hva som skjedde på Three Lions i Trondheim, da Yidsa hadde julebord lørdag 15.12.07.

 

Da var det en del av de som var på julebordet som hadde tatt med seg ett Arsenalskjerf som de tok med utenfor og satte fyr på.

 

Dette er i mine øyne rett og slett patetisk, og til de grader lavmål. Det skal dog nevnes at det faktisk fantes noen oppegående unntak som tok avstand fra det som foregikk utenfor puben.

 

Men det positive i alt dette, er at kokken på puben som forøvrig er Arsenalsupporter har fått tillatelse til å bruke ett Tottenhamflagg som dørmatte ved inngangsdøren ;D

 

Hehe, det er nok ikke det eneste positive hvis kokken er gooner. Ingen som så hva han gjorde med maten i forkant, og hvertfall ikke hvis han så at de brente skjerfene ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Må bare få videreformidle hva som skjedde på Three Lions i Trondheim, da Yidsa hadde julebord lørdag 15.12.07.

 

Da var det en del av de som var på julebordet som hadde tatt med seg ett Arsenalskjerf som de tok med utenfor og satte fyr på.

 

Dette er i mine øyne rett og slett patetisk, og til de grader lavmål. Det skal dog nevnes at det faktisk fantes noen oppegående unntak som tok avstand fra det som foregikk utenfor puben.

 

Men det positive i alt dette, er at kokken på puben som forøvrig er Arsenalsupporter har fått tillatelse til å bruke ett Tottenhamflagg som dørmatte ved inngangsdøren ;)

 

Hehe, det er nok ikke det eneste positive hvis kokken er gooner. Ingen som så hva han gjorde med maten i forkant, og hvertfall ikke hvis han så at de brente skjerfene :D :D

 

he he, ja Tottenham har jo blandede erfaringer med restaurantmat, særlig lasagne! :D

For øvrig må yidsen gjerne brenne Arsenal-effekter, og vise omverdenen hvilket nivå de befinner seg på. Det er jo egentlig verst for dem... så dette klarer jeg ikke å hisse meg opp over. En Tottenham-dørmatte der man kan tørke av seg skiten på føttene er det jo tross alt en viss humor over. Som Kim skriver, å brenne effekter er bare patetisk og dumt.

Link to comment
Share on other sites

Må bare få videreformidle hva som skjedde på Three Lions i Trondheim, da Yidsa hadde julebord lørdag 15.12.07.

 

Da var det en del av de som var på julebordet som hadde tatt med seg ett Arsenalskjerf som de tok med utenfor og satte fyr på.

 

Dette er i mine øyne rett og slett patetisk, og til de grader lavmål. Det skal dog nevnes at det faktisk fantes noen oppegående unntak som tok avstand fra det som foregikk utenfor puben.

 

Men det positive i alt dette, er at kokken på puben som forøvrig er Arsenalsupporter har fått tillatelse til å bruke ett Tottenhamflagg som dørmatte ved inngangsdøren ;)

 

Hehe, det er nok ikke det eneste positive hvis kokken er gooner. Ingen som så hva han gjorde med maten i forkant, og hvertfall ikke hvis han så at de brente skjerfene :D :D

 

he he, ja Tottenham har jo blandede erfaringer med restaurantmat, særlig lasagne! :D

For øvrig må yidsen gjerne brenne Arsenal-effekter, og vise omverdenen hvilket nivå de befinner seg på. Det er jo egentlig verst for dem... så dette klarer jeg ikke å hisse meg opp over. En Tottenham-dørmatte der man kan tørke av seg skiten på føttene er det jo tross alt en viss humor over. Som Kim skriver, å brenne effekter er bare patetisk og dumt.

Jepp, spesielt når de må betale penger, som går til AFC, for å kunne brenne dette skjerfet...

Link to comment
Share on other sites

Ingen gjorde det direkte, men det virker bestandig som om "det er like greit at Spurs vinner en kamp, fordi de kommer til å tape de 10 neste kampene etter det uansett." Fint å se noe positivt i det negative, men Spurs er virkelig ikke så dårlig som mange her skal ha det til (selv om jeg vet det er mye ironi ute og går). ;)

Link to comment
Share on other sites

Ingen gjorde det direkte, men det virker bestandig som om "det er like greit at Spurs vinner en kamp, fordi de kommer til å tape de 10 neste kampene etter det uansett." Fint å se noe positivt i det negative, men Spurs er virkelig ikke så dårlig som mange her skal ha det til (selv om jeg vet det er mye ironi ute og går). ;)

det er iallefall ingen tvil om at de virkelig har underprestert i år, med tanke på at de faktisk er et lag som burde ligge blant topp 6. Og de var jo så sikre på at de skulle slå oss i år B)

Link to comment
Share on other sites

Ingen gjorde det direkte, men det virker bestandig som om "det er like greit at Spurs vinner en kamp, fordi de kommer til å tape de 10 neste kampene etter det uansett." Fint å se noe positivt i det negative, men Spurs er virkelig ikke så dårlig som mange her skal ha det til (selv om jeg vet det er mye ironi ute og går). :D

 

Ironi? Her snakker vi kun dødsens sannheter. spudz er rævva, og vil for alltid forbli rævva. Eentuelle seiere inni mellom er bare "vendepunkt". Hvis du ikke forstår dette kan vi ta en intensiv kurs over PM.

 

1961 & 1999 and never again.

Link to comment
Share on other sites

Ingen gjorde det direkte, men det virker bestandig som om "det er like greit at Spurs vinner en kamp, fordi de kommer til å tape de 10 neste kampene etter det uansett." Fint å se noe positivt i det negative, men Spurs er virkelig ikke så dårlig som mange her skal ha det til (selv om jeg vet det er mye ironi ute og går). :P

 

Ironi? Her snakker vi kun dødsens sannheter. spudz er rævva, og vil for alltid forbli rævva. Eentuelle seiere inni mellom er bare "vendepunkt". Hvis du ikke forstår dette kan vi ta en intensiv kurs over PM.

 

1961 & 1999 and never again.

 

Hvor melder man seg på dette kurset? ;)

Link to comment
Share on other sites

I natt jag drømde nogot som jag aldri drømt førut. Jag drømde at Tottenham spilte mot Arsenal på whl, og resultatet ble 16-12. Jeg var akkurat i ferd med å se highlights på tv, når jeg våknet. Stillingen var da 3-0 etter en kjempebrøler av Almunia på 3-0. Alle de tre første målene kom fra Huddlestone, og jeg var dobbelt irritert, først siden Arsenal tapte, og second fordi når det først var så galt kunne godt Keane scoret da jeg har han på fantasy premier league.

 

Det var et mareritt, og har heldigvis lite med virkeligheten å gjøre.

 

Var forresten i kaffeslabberas i går. En tottemann snakket lenge og vel med innlevelse om hvor nær de var å signere Riquelme. Budet var godtatt, men spilleren fikk ikke med seg familien til London. Hihihi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...