Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Mon tro om A-laget hadde greid det samme. :P

 

Å vinne supportercupen i Norge? spudz sitt A-lag? I wouldn`t bank on it! :P :D

 

skeptisk jeg assa :P Kanskje om de hadde fått Torres, Moutinho, Ronaldinho, Henry osv... :P og med en GOD porsjon flaks

Link to comment
Share on other sites

haha, dette må være noe av det dummeste eg har hørt i år?? der tror eg Murinho har tatt grundigt feil..

 

Lurer på om denne Mourinho har fått solstikk, eller kanskje han bare har spist noe bedervet frukt? I går klassefiserte han Arsenal som "big spender". I dag utroper han Tottenham som tittelutfordrer. Og på toppen av det hele, mener han bestemt det løper flere meloner(!) rundt på Chelseas treningsfelt...

 

Makalaust... ;):D

Link to comment
Share on other sites

I følge BBC Sport topper Arsenal tabellen, mens Tottenham i nedrykstrid, sånn det skal være :D:

 

P GD PTS

1 Arsenal 0 0 0

2 Aston Villa 0 0 0

3 Birmingham 0 0 0

4 Blackburn 0 0 0

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

5 Bolton 0 0 0

6 Chelsea 0 0 0

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

7 Derby 0 0 0

8 Everton 0 0 0

9 Fulham 0 0 0

10 Liverpool 0 0 0

11 Man City 0 0 0

12 Man Utd 0 0 0

13 Middlesbro' 0 0 0

14 Newcastle 0 0 0

15 Portsmouth 0 0 0

16 Reading 0 0 0

17 Sunderland 0 0 0

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

18 Tottenham 0 0 0

19 West Ham 0 0 0

20 Wigan 0 0 0

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Darren Bent til spudz for rekordhøye 195mill..

 

Grunnen var visstnok alle unguttene spudz har :o

Hvorfor la ikke Wenger inn et bud der? ;)

 

Kanskje pga den enorme prisen for en spiller som neppe er god nok, om man skal være sterk nok til å kjempe for alvor om pokaler?????

Synes prisen er latterlig høy for en slik spiller, og tipper at dette blir årets bomkjøp i PL sesongen 2007/08.

Link to comment
Share on other sites

Darren Bent til spudz for rekordhøye 195mill..

 

Grunnen var visstnok alle unguttene spudz har :o

Hvorfor la ikke Wenger inn et bud der? ;)

 

Kanskje pga den enorme prisen for en spiller som neppe er god nok, om man skal være sterk nok til å kjempe for alvor om pokaler?????

Synes prisen er latterlig høy for en slik spiller, og tipper at dette blir årets bomkjøp i PL sesongen 2007/08.

 

Er vel egentlig ikke veldig bekymret med tanke på dette kjøpet. Svinaktig mye penger for denne spilleren, men nå skal det nevnes at Spudz har til vane å svi mange penger, dog uten nevneverdig sportslig suksess. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

er det noen som besitter anti spudz effekter? i form av ting man kan ha på msn, bilder whatever. en god kompis av meg er yid, generelt en veldig grei mann, men når det kommer til fotball, så er han som dere skjønner ufyselig!

 

så jeg trenger hjelp med å finne anti yid/spudz effekter!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...