Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

For de som synes Flamini ikke er Guds gave til fotballen så kan de være glad de ikke holder med bakgårdsklubben. Fortsetter Tottenham på denne måten så blir det en kamp for å beholde plassen :rolleyes: Makan til udugelig gjeng skal du lete lenge etter.

 

Kan fort bli stygge sifre mot Man U... Virker som gutta til Jol har mistet helt troen!!

Link to comment
Share on other sites

Haha, hadde jo strengt tatt håpa på Spudz-seier idag, men det er jo alltid morsomt når de går på slike stortap.

Utd tar nok kanskje ligagull, men Tottenham har virkelig kommet ned på jorda igjen og må kjempe virkelig hardt om de skal klare top 10. Det vanlige altså.

Link to comment
Share on other sites

Fy f*** så dårlige spudz er! Jolebukken must stay!!

 

Nettopp! Jeg blir stadig mer overbevist om at Jol er den rette mannen for Spudz. Tror til og med Glenn Hoddle skal slite med å leve opp til disse prestasjonene. :rolleyes:

 

Ellers fikk jeg nok en bekreftelse på at Spudz bruker vannvittig store summer på tvilsomme kjøp:

 

Spesielt ikke når vi har brukt £68 mill. siden november 2004. Bare Chelski har brukt mer penger.
Link to comment
Share on other sites

For min del stikk "hatet" mot United vesentlig djupare enn "hatet" mot Spurs, så idag heia eg faktisk på sistnevnte..

 

United fortjente seieren i kampen, uten tvil, men hadde vore interessant å visst korleis det hadde gått om idioten Ronaldo ikkje hadde lagt inn søknad om Oscar i forkant av 0-1 - målet... Den mannen fortjener ikkje noko anna enn eit nakkeskudd..

 

(Og United-fans meiner at RvP filmar... fei for eigen dørstokk først seier berre eg...)

Link to comment
Share on other sites

Jeg holdt også med Tottenham her. Det er vel ikke noen fasit på hvilke lag du skal hate/hate mer enn andre, bare fordi du er Arsenal-supporter? Dessuten kan det være andre ting (som f.eks. hvordan tabellen ser ut) som spiller inn.

 

Selvsagt er det en fasit. spudz er naboen. Nuff said.

Link to comment
Share on other sites

Her burde alle mann være programforpliktet til å gi sin stemme til Spudz! :blink:

 

Chaz har et godt poeng. Spudz er naboen og dermed er alt duket for rivaliseringen. Selvsagt kan man mislike Man U, men da tror jeg den sportslige suksessen har spilt sin rolle. Sportslig har vi ingen ting å frykte fra våre kjære naboer.

 

Ellers bør det vel være et must at alle fans opplever et London-derby live. Det burde gjøre susen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir stadig mer overbevist om at Jol er den rette mannen for Spudz. Tror til og med Glenn Hoddle skal slite med å leve opp til disse prestasjonene.

 

Jol & Spurs - the perfect match! :blink:

 

Rent sportslig burde vi naturligvis holdt med spurs i denne kampen, men siden kampen om ligagullet likevel ser ut til å være kjørt, ble det jo etterhvert en ganske fornøyelig aften på WHL. Det er vel ingen fryd som er større enn skadefryden? Og dette ble jo nesten komikveld. Sifrene var naturligvis flatterende for ManUs del, det er de jo alltid med den klubben, men kampens "beholdning" var spurs sin fullstendige hjelpeløshet. De oppfører seg som en gjeng med forvirrede smågutter fullstendig blottet for selvtillit. Dette reddet stumpene av fotballhelga etter Arsenals feilskjær oppe på Riverside. Og St.Totteringsday nærmer seg med stormskritt....! :blink:

 

36000 tilskuere på et stadion som ligner et lappverk av en fjølbu.

 

Riv hele skiten! De kan like gjerne spille fotball på et potetjorde. Det vil i såfall stå i stil med prestasjonene! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hater Tottenham

 

White Hart Lane er ikke noe særlig bra stadio azz mindre enn Highbury og MYE MYE styggere

 

Aner jeg at du ikke var særlig imponert over Highbury? Selv om vi nå har balløyas fineste stadion, så vil fremdeles Highbury huskes som noe helt ekstraordinært. Highbury med sin unike arkitektur gjorde denne banen til noe spesielt. Her oser det tradisjon, suksess og sjarm lang vei! Det samme kan neppe sies om White Hart Lane.

Link to comment
Share on other sites

Haha herlig...!

 

Fra TV:

Blir spennende å lese "The Jol Verdict" nå. De fleste bortforklaringer er vel brukt opp der nå...

Haha

I fjor var vi konge, vi er konger.... Hallo begynne med se kampene!!!! Vi spiller ræva, vi har spilt ræva, vi kommer til å spille ræva!! Jeg står på mitt ut med Jol!!!

Enig, bare at de ikke var god ifjord...! :P

Å komme inn her er søren meg vere en å sjå kampen. Makan til negativ gjeng skal man leite lenge etter.

Enn som syntes de er positivt å tape.. ;D

Link to comment
Share on other sites

Hater Tottenham

 

White Hart Lane er ikke noe særlig bra stadio azz mindre enn Highbury og MYE MYE styggere

 

Aner jeg at du ikke var særlig imponert over Highbury? Selv om vi nå har balløyas fineste stadion, så vil fremdeles Highbury huskes som noe helt ekstraordinært. Highbury med sin unike arkitektur gjorde denne banen til noe spesielt. Her oser det tradisjon, suksess og sjarm lang vei! Det samme kan neppe sies om White Hart Lane.

Highbury > Ashburton

 

Highbury var noe for seg selv, og jeg er enormt glad for at jeg fikk tatt meg en tur over mens den ennå var i bruk. At det attpåtil var siste derby mot Tottenham på Highbury gjorde det fantastisk, på tross av spurvenes enorme mangel på fair play.

Link to comment
Share on other sites

Tyvleser inne på tv nå, og nye gullkorn spretter opp:

 

Optimismen er som vanlig rådende i begynnelsen(akkurat som når det gjelder sesongen)

 

Da leder Wigan borte mot arse etter 36 min! Smile

 

Det varer selvfølgelig ikke lenge:

 

Noen som fikk med seg Henry når Wigan scorte selvmål.

 

Fy faen for en jævla cunt. Wigan skulle hatt straffespark 2 minutter før og på målet var det en offside.

 

Arse*** står fram med juks og oppførsel igjen. Forbanna idioter.

 

En skam for Engelsk fotball!

 

Stemningen treffer taket etter at vi har tatt ledelsen:

 

SE LEHMANN A!!!!!!! Shocked

 

Fy faen for en idiotisk møkkagjeng. En virkelig skam! Hele forbanna drittlaget. Satan for en møkkagjeng.

 

Sitat:

Highbury var noe for seg selv, og jeg er enormt glad for at jeg fikk tatt meg en tur over mens den ennå var i bruk. At det attpåtil var siste derby mot Tottenham på Highbury gjorde det fantastisk, på tross av spurvenes enorme mangel på fair play.

 

 

En eller annen ATALD på gunners kom med en fantastisk en her. Snakk om å drite i eget reir a. At disse ubrukelige møkkasupporterene engang klarer å klage på andre lags fair-play sier vel ALT om dem. Latterlige fjortiser som ikke vet hva det handler om.Jeg blir så oppgitt.

 

...og de bare fortsetter og komme:

 

Lavmålet i kampen kom når Lehmann ikke klarer å få kastet ballen over reklameskiltet bak mål og pådrar seg et velfortjent gult kort for å sløse tid. Dette etter at Arse*** gjennom hele omgangen syter til dommeren ved hver eneste antydning til at Wigan drøyer litt.

 

Wenger uttalte forøvrig at han ikke så straffesituasjonen. Shocked Shocked

 

Burde strengt tatt hive innpå alle innlegga, men les selv dere. Det er absolutt verdt det: http://tottenhamsvenner.no/modules.php?nam...5741&start=1770

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...