Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Nå er ikke de andre sannsynlige førsteplasskandidatene (ikke det at Tottenham er en sannsynlig førsteplasskandidat) noe å hoppe i taket over de heller, så jeg hadde valgt kvalifiseringsplass for CL på Arsenal og PL-gull til Tottenham med god samvittighet og i god gooner-ånd.

 

De fleste ser ut til å være enig. :)

Link to comment
Share on other sites

Tottenham fortsetter å vinne fotballkamper...

 

Nånå, ikke si det du. 1-2 nå, og Fulham presser på med mye folk. Spennende og åpen kamp dette!

 

EDIT: Og der var årets største ran et faktum. Helt utrolig sjansesløseri fra Fulhams side. Har nesten ikke sett maken tidligere. Ble nok også snytt for et straffespark på overtid, da Walker handset 6-7 ganger i eget felt på under 2 sekunder.

Edited by Hedly
Link to comment
Share on other sites

Syns synd på Fulham som ikke får satt sjansene sine i dag. De er klart best over hele banen med unntak av å putte sjansene sine. Så spørs det da om de ikke skulle hatt straffe mot slutten når Kyle Walker handser minst en, kanskje to ganger i samme situasjon inne i feltet...

Link to comment
Share on other sites

Faen! Når skal dette tullet ende? Hvor lenge skal King holdes kunstig i live? Hvor lenge skal den ufyselige klubben fortsette å overprestere? Når møter Tottenham solid motstand neste gang? Må huke av datoen i kalenderen.

De er mer stabile enn på lenge, kanskje enn noen gang.

Men dette er et svakere lag enn vårt. Og Wenger viser igjen sin klasse, vi har et kjempelag på gang.

Da blir ikke Tottenham særlig motstand.

Link to comment
Share on other sites

Faen! Når skal dette tullet ende? Hvor lenge skal King holdes kunstig i live? Hvor lenge skal den ufyselige klubben fortsette å overprestere? Når møter Tottenham solid motstand neste gang? Må huke av datoen i kalenderen.

Blir vell ikke skikkelig motstand før de møter Stoke på Britannia 11. desember, og etter det Chelsea 22. desember. Har hatt en veldig fin terminliste etter oppgjørene mot Manchester lagene, men får tøffe kamper i februar/mars med Manchester City borte, Wigan hjemme (enkel), Liverpool borte, Newcastle hjemme, Arsenal borte, Manchester United hjemme, Everton borte, Stoke hjemme og Chelsea borte. Kan bli mye poengtap i denne perioden!

Link to comment
Share on other sites

Blir vell ikke skikkelig motstand før de møter Stoke på Britannia 11. desember, og etter det Chelsea 22. desember. Har hatt en veldig fin terminliste etter oppgjørene mot Manchester lagene, men får tøffe kamper i februar/mars med Manchester City borte, Wigan hjemme (enkel), Liverpool borte, Newcastle hjemme, Arsenal borte, Manchester United hjemme, Everton borte, Stoke hjemme og Chelsea borte. Kan bli mye poengtap i denne perioden!

Takk for fyldig svar! Det er på tide at Spurs blir brakt ned på jorda igjen. Jeg syns de svever kunstig høyt for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Hvem bryr seg om de hadde flaks? Faktum er at de nå har en fin rekke med kamper i PL og er ubeseiret der siden august der de møtte Moan, som slaktet oss 8-2, og laget som for litt siden slaktet Moan igjen. Blant annet har de vunnet 'drittkamper' borte mot lag som Wolves, Wigan og Fulham. Poengfangsten deres er imponerende, og for å være helt ærlig; litt skremmende. Det er ingen garantier for at de kommer til å sprekke heller, det er tross alt ikke mange år siden de faktisk greide fjerdeplassen i Premier League.

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Visste dere at Harry Redknapp er den manageren som har tapt klart flest kamper i Premier League? Eller at det bare er tre spillere som har scoret fler mål med høyrebeinet enn vår kaptein? Dette og annen merkelig kunnskap finner dere her

Edited by Tapapa
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

-Jose Mourinho was in his time at Chelsea offered Martin Jol's job at Light Weight Lane, but turned it down claiming "I'm not that fucking special"!

 

 

-“I met this really kinky girl last night. ‘Humiliate me,’ she said … So I bought her a Tottenham shirt!”

 

 

-Many moons ago when I was at school, two of my mates were Spurs supporters. They would go to White Hart Lane and wait for about ten minutes after kick off and climb over the wall. One Saturday a policeman caught them and he made them go back in and watch the rest of the game!

Link to comment
Share on other sites

Noen andre som ser kampen mot Aston Villa nå? Vennligst forklar meg hva kampplanen til Aston Villa er idag, for å sette Heskey på kan mot Walker og Lennon kan ikke være særlig gjennomtenkt? Ellers kan jeg ikke si annet enn at Tottene fremstår veldig godt organiserte og som et lag som jobber for hverandre. Godt sammensatt med hurtige backer og vinger, rivjern på midten i Parker og teknikk i Modric og Van der Vaart med Adebayor på topp som fortsatt gidder å gjøre jobben sin. Men med skadehistorikken deres og Redknapps ønske om å spille samme laget hver runde må det vell komme noen skader snart og da får vi se om de opprettholder det samme nivået.

 

Men sålangt, hvis jeg holder meg nøytral, så er det morsomt å se Tottenham spille for tiden. *fysj dette var mye positivt om pesten på andre siden av "gaten".

Link to comment
Share on other sites

Adebayor kunne hatt hat-trick for lengst. Vi må nok være tålmodige når det gjelder å ta igjen Tottenham i år. Nå er det forsåvidt heller ikke sikkert at vi blir avhengige av å ta igjen Tottenham for å få CL(kvalifiserings)-plass. Jeg tipper uansett at de havner rett bak Manchester-lagene, Chelsea og oss. Jeg kan godta at de kommer til CL på bekostning av et av de andre "drittlagene", men over Arsenal? Næh. Helst ikke.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke ufortjent at Tottenham ligger så høyt som de gjør, men for en begredelig kamp av Aston Villa.

 

Minner sterkt om hvordan Newcastle fremsto i 09/10 sesongen når de rykket ned. Ingen vilje og innsats i selve laget og en temmelig dårlig manager i Alex McLeish som kun lykkes når han trener lag med en røffere spillestil som Birmingham.

 

Flau på Villa's vegne egentlig for dette var ufattelig svakt..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...