Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Glad han ikke kom hit jeg :P

 

Ifølge Skysports har Tottenham nå følere ute for Real Madrids Negredo, en spiller jeg knapt hadde hørt om før transfervinduet åpnet likevel anslås prisen å være mellom 15-20 millioner pund, (scoret 32 mål på 70 kamper for Almeria i løpet av 2 år) (Håper han erstatter Bale som ulykkesfuglen i laget B))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H Liverpool

B Hull

B West Ham

H Birmingham

H Man Utd

B Chelsea

 

Merkelig at ingen har kommentert den åpenbare muligheten for at Tottenham i år får en enda dårligere start enn i fjor. Hull følger kun 2 dager efter Liverpool, West Ham uten Teddy betyr knalltøff motstand, og Birmingham hjemme bruker bety borteseier og eks-gooners i hovedrollen, sist ved Sebastian Larsson.

 

Det lukter fortsatt null poeng og ekstremt høye skuldre når tottene tar imot Burnley 26.september, spør du meg!

 

Ser ut til at dine prognoser slår til Safe Hands. Nå er tre stykk midtstoppere ute med skade. Skal bli spennende å se Harry igangsetter plan B.

 

Link!

Link to comment
Share on other sites

Får håpe de kan få seg en liten opptur etter å ha tapt poeng i de 4 første kampene da, og kan ta poeng mot både Manure og Chelskij (not likely). Så står Burnley på motsatt banehalvdel i kampen etter der igjen. Kan fort bli et vendepunkt det :P

Link to comment
Share on other sites

Takk Darren Bent, du gir meg så mye latter og hygge

 

http://www.dagbladet.no/2009/07/31/sport/f...tenham/7453559/

 

For et tegneserielag

 

Dette er jo dårlige nyheter sett med våre øyne. Alle håper jo at Bent blir på WHL. Nå ser det jo mørkt ut for videre spill hos yidsa. :)

 

Men for all del, artig påfunn som får oss til le! ;)

Link to comment
Share on other sites

Luksus-yacht, privatjet og aksjer i Tottenham. Ikke rart de gikk konkurs ;)

 

Kaupthing har visstnok SIKKERHET i Tottenhamaksjer, som en gang visstnok var verdt 121,9 millioner pund. Utrolig at noen var villige til å betale så mye for aksjer hos Tottenham og jeg lurer virkelig på hvor mye de er verdt nå :-)

Hehe, glad eg ikke er i den posisjonen at Tottenham er klubben som skal redde meg økonomisk. Har store problemer med å se at dem kan gå i pluss. Med tanke på alle spillerne dem har hentet som ikke har slått til.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...