Jump to content

2019.11.02 Wolverhampton (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nok en frustrerende kamp. Det som nesten frustrerer meg enda mer enn det defensive er at vi ikke er i stand til å skape store farlige sjanser. Samma for meg om Wolves putter mot oss, sålenge vi scorer 3 mål, men vi skaper jo ingenting farlig! Det defensive er jo faktisk ganske bra i dag, bortsett fra at de selvfølgelig må sove på et innkast og dermed blir straffet. Ikke så veldig mye trua på prosjekt Emery nei

Link to comment
Share on other sites

Forrige sesong var veldig variabel - fra 22 ubeseirede kamper på høsten til en sesong avslutning som var en katastrofe . Hadde vi fått en seier på de siste kampene så hadde vi havnet i topp 4. Det klarte vi ikke.  Finalen mot Chelsea var en ny katastrofe. Sesong avslutningen samt kampene så langt  i inneværende sesong sier Emery out.  Han har hatt tid nok nå til å sette preg på dette , men det klarer han ikke. 

Det er ingen grunn til å vente. Foreta skiftet nå. Emery har ikke mer å komme med. Nok en kamp hvor byttene slo negativt ut for oss. Det samme skjedde på Anfield.

Link to comment
Share on other sites

Emery kom inn med entusiasme og vi spilte aggresivt og direct fotball når han kom. Nå spiller vi knapt fotball. Entusiasmen er helt borte og på Emirates var det 10k  tomme seter idag. Han har mista garderoben. Tap mot Leicester og styret må sparke han. Punktum

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

Det er ingen grunn til å være særlig optimistisk til bortekampen mot Leicester. De er stinn av selvtillit til langt over jekslene for tiden. Vi sliter i hver eneste kamp og går vel på nok et borte tap er jeg redd. Etter den kampen er det vel nok et landskamp avbrekk og det er et greit tidspunkt for en ny manager inn. Kan ikke se at Emery er mannen til å løfte oss ut av dette her nå.

Hadde troen på han og var villig til å gi ham tid. Han evner ikke en gang å finne en start ellver. Det har blitt for mange bommer med lag uttak , taktikk og uheldige bytter. Dette går ikke Arsenals vei og det er bare til å finne en ny mann som kan overta.

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...