Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Da har vi stammen i det engelske landslaget. Tror det er et smart trekk. At Walcott signerer er viktig. Ikke bare for at han er god, men signaleffekten er like viktig. Vi er en attrakttiv klubb.

Og Theo - velger oss - noe mange andre ikke har gjort - det gir status det.

Link to comment
Share on other sites

Mon tru om Walcott og agenten "sonderte terrenget" før han signerte. Naturligvis gjorde de nok det, men i hvilken grad.. Mulig det ikke var så mange interesserte klubber som de håpet på..? Jeg har en liten følelse av det. Han sier han helst ville bli i Arsenal, men se ikke bort ifra at høyere

lønning fra Chelsea eller United hadde fristet han dit. Uansett, gla` du blei` !

Link to comment
Share on other sites

Regner med alle spillere "sonderer" terrenger før de signerer en kontrakt.

 

Det gjør de. Det jeg mente i dette tilfellet var om Arsenal (tiltross for hva Walcott sier til media) muligens var

andrevalget. Bare spekulasjoner selvfølgelig, men det er vell ikke helt uten grunn at det drøyde såpass lenge...

Som sagt bare en tanke og det spiller jo ingen rolle nå :) Theo kommer til å krutte på

Link to comment
Share on other sites

Walcott er hverken Messi eller Henry, men symbolvedien av denne kontrakten er kanskje like verdifull som det "fotballistiske" (som Wenger kaller det). Jeg er glad det kom til en avklaring. La oss håpe at dette kan bli stående som selve symbolet på at Arsenal igjen ble drevet fremover av de høyeste sportslige ambisjoner.

Link to comment
Share on other sites

Walcott er hverken Messi eller Henry, men symbolvedien av denne kontrakten er kanskje like verdifull som det "fotballistiske" (som Wenger kaller det). Jeg er glad det kom til en avklaring. La oss håpe at dette kan bli stående som selve symbolet på at Arsenal igjen ble drevet fremover av de høyeste sportslige ambisjoner.

 

Topp oppsummering det her.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har nå kommet i den verste formduppen jeg har sett fra han på en god stund. Er nå oppe i 8 kamper uten et mål og egentlig uten å komme seg til en spesielt stor målsjanse. Erketypisk etter at han har signert ny kontrakt?

 

Lite vilje, innsats og iver fra Theo om dagen. Greit nok at vi ikke spiller noe særlig på styrkene hans om dagen, men han må virkelig kunne bidra med mer enn hva han har gjort pdd.

Link to comment
Share on other sites

Har nå kommet i den verste formduppen jeg har sett fra han på en god stund. Er nå oppe i 8 kamper uten et mål og egentlig uten å komme seg til en spesielt stor målsjanse. Erketypisk etter at han har signert ny kontrakt?

 

Lite vilje, innsats og iver fra Theo om dagen. Greit nok at vi ikke spiller noe særlig på styrkene hans om dagen, men han må virkelig kunne bidra med mer enn hva han har gjort pdd.

Agreed. Som jeg nettopp skrev i kamptråden.

Link to comment
Share on other sites

Kan han være demotivert av å havne på kanten igjen etter gode kamper på topp?

 

Uansett er det snart benken hvis han ikke skjerper seg

 

Kan så være det, men han hadde vel 2 svake kamper av 4 på topp. Dog syntes jeg vi som oftest spilte langt mer spennende og artig fotball med Theo på topp enn med Giroud, men måten å komme seg tilbake igjen til spissplass er ikke ved hjelp av å gi fullstendig faen på kanten som han gjør nå om dagen. Meget skuffet over det Walcott har prestert i det siste. Lå ann til å score 30 mål i alle turneringer blant annet, men har jo dabbet fullstendig av.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vært lenge siden Walcott har vist noe tegn på form nå. Innsatsen og iveren fra tidligere i sesongen er helt borte.

 

Når han spilte for en ny kontrakt så viste han hva som bodde i han. Nå når han har fått lønnsøkningen er han tilbake til å ikke gi 100%. Trist..

Link to comment
Share on other sites

Vært lenge siden Walcott har vist noe tegn på form nå. Innsatsen og iveren fra tidligere i sesongen er helt borte.

 

Når han spilte for en ny kontrakt så viste han hva som bodde i han. Nå når han har fått lønnsøkningen er han tilbake til å ikke gi 100%. Trist..

Helt enig. Er så nitrist å se han verken bidra framover eller bakover. Spesielt de "bevegelsene" hvor han trekker innover, konsekvent med ryggen mot ball, som gjør han umulig å spille på. Er et mysterium at man ikke enver å få mer ut av en spiller som er så eksplosiv. Kanskje et begredelig bevegelsesmønster har blitt kamuflert av geniale spillere som vP, Cesc og tidevis Arshavin og Nasri? Ikke vet jeg. Er på vei til å bli en spiller man må lese statistikken til for å fatte hva han faktisk bidrar med, og det er sjelden et godt tegn.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...