Jump to content

Årets gjennombrudd 2005/06?


ashcole3

Recommended Posts

Jeg drømte en natt for ikke så lenge siden at jeg hadde på meg en Vinrød-Arsenal-Hettegenser med Quincy i gullskrift bakpå. Jeg tror jeg er synsk men vet ikke hva det betyr, men håper at det betyr Quincy-gjennombrudd! B)

 

Edit: Finnes det en drømmetolker her inne?

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Det STORE gjennombruddet kommer nok ganske sikkert fra Song.

Deretter tror jeg at van Persie kommer til å etablere seg som en storspiller (hvis han holder seg ut av fengselet).

Derimot frykter jeg at Fabregas får for mye oppmerksomhet og press på sine unge skuldre i år, slik at den berømte andresesongen kan bli en nedtur.

Han kommer nok imidlertid knallhardt tilbake etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Å kalle Van Persie den nye Van Basten synes jeg virker litt rart.

 

Var en stor fan av Van Basten da han herjet som værst. Men kan ikke si at likhetene er altfor store rent spillemessig.

 

Farten var jo en av Van Basten's største styrker, dette kan knappest sies å være Van Persies sterkeste side!

Link to comment
Share on other sites

Drømmer om Hoyte og Bentley

 

Tror på Van Persie og Reyes

 

Sikker på Hleb, Fabregas og Senderos

17467[/snapback]

 

 

Å tro kan man gjøre i Kirken som Tom Norlid sier, her er vi sikker på alle vi slå gjennom!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hleb kommer nok ikkje til å spille så mye i starten, men utover i sesongenkommer han til å herje med alle's lag forsvar. Du så bare mot Newcastle hva slags teknikk det er i denne spilleren, storkoste meg da han tok overstegs finta på S.Taylor!!

 

 

Reyes har endelig fått livet til å fungere i London nå! Å viss man trives hvor man bor og ikkje våkner å tenker:" Å nei er det dag allerede, håper denne dagen går fort" så kommer det bare til å gå bedre og bedre på fotballbanen!

Etter alt han har sagt om Chelsea og Man U og undertegnet en ny konrtrakt så er han en ekte Arsenal gutt!!

Å jeg elsker å se når han gir alt for klubben å lølper som en helt bakover bare for å stoppe et angrep.......sånn gjør ikke Pires!!

 

 

Fabregas har nok allerede fått litt for mye press over skuldrene forann denne sesongen, men jeg tror han er den rette til å legge presset på!

Han virker som en selvsikker gutt og han vet at han kan klarer......så jeg tror at Cesc kommer til å være en av de viktigste spillerene i laget vårt denne sesongen.......kommer til å bli årets unge spiller!!

 

 

Senderos kommer bare til å bli bedre utover denne sesongen.

Men når Campbell kommer tilbake vill jeg nok sette han inn i stede for Senderos.

Senderos og Campbell er litt for like til å spillel med siden av verandre...syntes jeg!

For å være helt ærlig tror jeg at Big Phil er en av de mest dårligste tekniske spillerene i Premier League!! Men det er jo ikkje deet som er jobben hans.

Kommer til å stråle i Sol sitt fravær(som i fjor)

 

 

Van Persie tror jeg virkelig kommer til å slå igjennom denne sesongen.

Tror han kommer til å bli vår "nr 2scorer" denne sesongen,med ca 15 målø i Premier League. Du så bare mot Newcastle at han har blitt en mye MYE bedre avslutter en hva han var sist sesong!! Han er nok ikkje i den beste formen akurat nå, ,men bare vent om en månde, da kommer han spille fantastisk!!

Han må bare holde seg ute av Fengselet då!! hehe

 

 

Quincy, mange som tipper han til å bli årets gjennombrudd.

Jeg tror også han kommer til å slå igjennom i år, men jeg tror ikkje han kommer til å bli "årets"gjennombrudd. For all del han kan bli det men jeg tror det ikkje.....tror nok det tar en stund før han får spille i Premier League( akkurat som Pennant i fjor) men når han får sjansen tror e han tar den!! Siden han har fått draktnumer 26, så har nok Wenger planer for han i år!!

 

Den jeg tror kommer til å bli årets gjennombrudd er : Van Persie...........Reyes og Fabregas like bak

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
van Persie ER rask. Veldig rask.

18079[/snapback]

Seff!

Har stor tro på at Robin og Reyes får sine virkelige gjennombrudd denne sesongen. Begge kommer til å score masse mål.

Cesc kommer til å utvikle seg enda mer, og forbedre de svake sidene sine.

Lupoli kommer til å få sjansen på A-laget snart. Ganske snart.

 

Og selvfølgelig kommer Hleb til å storspille ;) .

Link to comment
Share on other sites

Strengt tatt har vel de fleste som nevnes her "slått igjennom" ;)

 

Om det måtte være noen som det mangler litt på med en slik påstand er det vel Quincy, Song, Eboue og kanskje(?) Clichy/Hoyte. Bentley drar nok (dessverre), og Aliadiere er jeg redd ikke blir noen supersuksess i Celtic - men det er lov å håpe. Jeg syns dog det er litt på kanten å si at Senderos, Reyes, Van Persie, Fabregas og Flamini ikke har slått igjennom... de er praktisk talt i første-15 på Arsenal. Det borger for gjennomslag i min bok!

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel Aliadiere gått til Hammers? tror han fort kan få sitt gjennombrudd der, i tospann med Sheringham

18900[/snapback]

 

Troen På Ali minsker fra år til år. Nye kommer til og slår til.

Tror aldri vi vil se Ali i førsteelleveren i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel Aliadiere gått til Hammers? tror han fort kan få sitt gjennombrudd der, i tospann med Sheringham

18900[/snapback]

 

Troen På Ali minsker fra år til år. Nye kommer til og slår til.

Tror aldri vi vil se Ali i førsteelleveren i Arsenal.

18920[/snapback]

 

Wenger virker iallefall å fortsatt ha troen på ham. Og lille Ali har jo fått seg muskler også, så det blir spennende å se ham sammen med Teddy. Kanskje etter denne sesongen har Ali vokst seg stor nok til større oppgaver for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Er vel egentlig litt skeptisk til at det er noen nye gjennombrudd på gang denne sesongen. Sesongen vil blir brukt til å videreforedle de spillerene som allerede er introdusert, Cesc, Flamini, Reyes, van Persie, Clichy og Senderos (som nok må i kjelleren og ta sats igjen). 2-3 av disse spillerene vi om et par år utgjøre stammen i det nye Arsenallaget som bygges opp i disse dager. Må vel også ta med Toure i denne sammenhengen. Selv om han har fått en hel del rutine på baken nå er han langt fra utlært. For en forsvarspiller er forståelse helt essensielt, og her er ikke Toure alltid helt på høyden (plasseringsmessig etc).

 

Når vi kommer så langt som til ligacupen (og muligens benken i CL) er Quincy kanskje spilleren som kan ta et lite steg til. Han viser så langt under Wenger den ydmykheten for egen fortreffelighet som må til, og talentet er utvilsomt. Bentley tror jeg er på vei ut, desverre. Det siste året har han vært adskillig større i sitt eget hode enn på banen. Det er ikke forenlig med å bli en absolutt toppspiller. Medium premier league (toppen) som alle andre som har tatt repern - og det er ikke godt nok. Akkurat som med Pennant (som fortsattt føler behov for å argumentere for at Wenger er anti engelsk). Store balltalent, men det alene er ikke nok.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...