ashcole3 Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 hvem tror dere kommer til å slå igjennom for alvor denne sesongen? jeg tipper på at Quincy Owusu Abeyie og Justin Hoyte kommer til å slå igjennom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Øystein Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Jeg tror Gilberto kommer til a få sitt virkelige gjennombrud i årets sesong Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Lupolli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 DB10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Hoyte..v Persie vil for alvor slå gjennom!! og Hleb!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Reyes og Quincy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Reyes, quincy og Flamini. Fabragas blir årets spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Tipper Hleb, Gilberto, Fabregas og Flamini slår igjennom jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 HLEB!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomas Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Vil komme med et annet forslag: Sebastian Larsson, vår andre svenske. Jeg har ikke sett han så mye, men av de kamper og klipp jeg har sett, så virker det som han har veldig god grunnteknikk, god spilleforsåelse, smarte løp, gode pasninger og ikke minst, målfarlig. Han har også blitt gitt noe tillitt av Wenger i pre-season, og det virker som om han har klart seg bra. At han er en sentral midtbanespiller taler vel ikke i mot til at han kommer til å få sine sjanser utover denne jubileumssesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Det er med Arsenal som det er med Jediordenen i Star Wars-filmene. Dersom du skal bli en god Arsenalspiller/Jediridder må du oppdages tidlig. Se bare på Anakin Skywalker! Han var for gammel når han ble oppdaget, og ble dermed ond!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Har en følelse på Hleb og Flameni, mens Fagregas og Senderos fortsetter sin utvikling. Håper Van Persie slår igjennom siden han er den eneste spissen vi har som kan være komfortabel helt på topp og med erfaring.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Det er med Arsenal som det er med Jediordenen i Star Wars-filmene. Dersom du skal bli en god Arsenalspiller/Jediridder må du oppdages tidlig. Se bare på Anakin Skywalker! Han var for gammel når han ble oppdaget, og ble dermed ond!!! 17217[/snapback] Merkelig teori, men... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Hleb og Fabregas kommer til å ha sitt skikkelige gjennombrudd i år! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Det er med Arsenal som det er med Jediordenen i Star Wars-filmene. Dersom du skal bli en god Arsenalspiller/Jediridder må du oppdages tidlig. Se bare på Anakin Skywalker! Han var for gammel når han ble oppdaget, og ble dermed ond!!! 17217[/snapback] Forstår hvordan du tenker...men nei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted August 10, 2005 Author Report Share Posted August 10, 2005 Det er med Arsenal som det er med Jediordenen i Star Wars-filmene. Dersom du skal bli en god Arsenalspiller/Jediridder må du oppdages tidlig. Se bare på Anakin Skywalker! Han var for gammel når han ble oppdaget, og ble dermed ond!!! 17217[/snapback] ja da blir du manshit-spiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Det er med Arsenal som det er med Jediordenen i Star Wars-filmene. Dersom du skal bli en god Arsenalspiller/Jediridder må du oppdages tidlig. Se bare på Anakin Skywalker! Han var for gammel når han ble oppdaget, og ble dermed ond!!! 17217[/snapback] ja da blir du manshit-spiller 17258[/snapback] HAHA!! Ja det er det som skjer da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Se bare på Edu.. han flørtet jo med manshit.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Lehmann kom jo til Arsenal som en gammel gubbe. Lehmann kan vel sies å være relativt ond.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Quincy! Han kan bli stor allede denne sesongen. Begunnelse finner du her: http://www.arsenalweb.net/index.php?subact...at=5&side=index Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Hleb trur eg blir ein suksess! Av dei yngre håper eg Quincy tar steget. Hadde vore vannvittig moro viss Bentley slo til.. Det er jo moro med alle som slår til... Regner Fabregas, Reyes, Flamini, van Persie og Clichy som etablerte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Tror nok at enda en rekke vil slå igjennom denne sesongen, og jeg tror også Bentley vil overraske mange! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Hadde vært gøy om Quincy fikk sitt gjennombrudd, så kunne han dratt et par tunneler på enkesøster ga( r)y Neville. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 Hleb virker som en spennende spiller som kan ta PL med storm. Ellers har jeg uhyre stor tro på Reyes og Fabregas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 Drømmer om Hoyte og Bentley Tror på Van Persie og Reyes Sikker på Hleb, Fabregas og Senderos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.