Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

15 minutes ago, elx said:

Tror ikke vi skal "skrinlegge" tittelen helt.

Om vi vinner våre 2 kamper, og City får 1 uavgjort, så har vi vel vunnet ligaen ?:) Om de ikke scorer jævlig mye mål i den ene de vinner da.

Jeg er enig i at det ser mørkt ut, men det er fullt mulig, vi bør iallefall gi jernet i de 2 siste kampene, så har vi kjempa til siste slutt og kan avslutte sesongen med hodet hevet. 

Og om vi taper tittelen i år, så tapte vi den i Desember i mine øyner. 1-0 borte mot Aston Villa og 2-1 borte mot Fulham og ikke minst Hjemme mot Westham - Dette er totalt 9 poeng tapt. :( Som jeg mener vi absolutt burde fått minimum 7 poeng utav.

 

Absolutt, mest bittert er vel at vi leia mot Fulham og gav det vekk. 
vi vart vel og til tider dømd vekk mot Villa, eg såg kampen med noko påverknad i Myrkdalen så ikkje arrester meg heilt på det. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Tapapa said:

Jeg merker at jeg har gitt opp og at jeg hater City.

Kan Spurs være i stand til å levere en skikkelig kamp for å nå CL. Vet det er mye å be om 😁

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners68 said:

Kan Spurs være i stand til å levere en skikkelig kamp for å nå CL. Vet det er mye å be om 😁

Spurs vil heller komme utenfor topp 4 enn å hjelpe oss til ligatittel. Det er ambisjoner i den klubben. Får ihvertfall håpe at Liverpool slår Villa så det er et snev av håp. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Kan Spurs være i stand til å levere en skikkelig kamp for å nå CL. Vet det er mye å be om 😁

Det vesle håpet jeg har, er at WHU skal stjele ett poeng fra City. Forventer null fra Tottenham. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Bekkern said:

Spurs vil heller komme utenfor topp 4 enn å hjelpe oss til ligatittel. Det er ambisjoner i den klubben. Får ihvertfall håpe at Liverpool slår Villa så det er et snev av håp. 

Jeg tror ikke det er realiteten til klubben og spillere som spiller der, jeg tror de vil gi ALT for å komme til CL - Fansen derimot..

Det er rett og slett snakk om altfor mye tapte inntekter ved å "unngå" CL for de.(Og alle andre forsåvidt)

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Tony said:

I morgen har jeg bursdag. Jeg har bare et ønske på bursdagen min, og det er at tottenham møter opp mot shitty og tar poeng mot di.🔴👍

Og alle på forumet møter opp hos deg for å feire det  🍻🍹🍺

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Gunners68 said:

Og alle på forumet møter opp hos deg for å feire det  🍻🍹🍺

Er Tony like spandabel som Bekkern?

Tony og Bekkern for presidentens. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Gunners68 said:

Og alle på forumet møter opp hos deg for å feire det  🍻🍹🍺

Eg har bursdag idag og en kompis av meg er Liverpool -fan og eg ynskjer at Villa taper og han ynskjer at Liverpool vinn så da kan dette bli to meget interessante dager 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ulfagrafr said:

Eg har bursdag idag og en kompis av meg er Liverpool -fan og eg ynskjer at Villa taper og han ynskjer at Liverpool vinn så da kan dette bli to meget interessante dager 

Gratulerer med dagen! 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Ulfagrafr said:

Eg har bursdag idag og en kompis av meg er Liverpool -fan og eg ynskjer at Villa taper og han ynskjer at Liverpool vinn så da kan dette bli to meget interessante dager 

Gratulerer med dagen 🍻🎂🥳

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Ulfagrafr said:

Eg har bursdag idag og en kompis av meg er Liverpool -fan og eg ynskjer at Villa taper og han ynskjer at Liverpool vinn så da kan dette bli to meget interessante dager 

Gratulerer med dagen 🍹🍻🇧🇻

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Tony said:

I morgen har jeg bursdag. Jeg har bare et ønske på bursdagen min, og det er at tottenham møter opp mot shitty og tar poeng mot di.🔴👍

Jeg glemmer sikkert å skrive det i morgen, så gratulerer med dagen på forskudd 

Link to comment
Share on other sites

Nesten uavhengig av hva som skjer denne uka har dette vært en veldig god sesong av oss. Det vil åpenbart være skuffende å ikke klare å vinne ligaen med tanke på at vi allerede har vunnet flere kamper(27) enn Invincibles(26) med én kamp igjen å spille, men vi har gitt det et skikkelig forsøk i år, og vi tar det hele veien til siste serierunde. I tillegg har vi slått en del rekorder på veien. 

Kun to ganger har vi vunnet flere kamper i ligaen. I 1930/31(28/42) og i 1970/71(29/42).

Raya er den første Arsenalkeeperen siden David Seaman i 1992/93 til å holde nullen borte mot både Manchester United og Manchester City.

Vi er ubeseiret på bortebane i 2024, 9 bortekamper spilt, 8 seire, 1 uavgjort. 7 clean sheets, 28 mål scoret og 3 mål innsluppet.

Vi har holdt nullen i 11 bortekamper for første gang siden 1990/91(13).

Saliba er visstnok den første spilleren i PLs historie til å vinne MoTM på Anfield, Etihad og Old Trafford i samme sesong.

Saka den første engelskmannen siden Ian Wright(1993/94) til å score både hjemme og borte mot Tottenham. 

Saka er den yngste spilleren siden Martin Hayes(1986/87) (21 år og 30 dager) til å score 20 mål i alle turneringer i en sesong. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Simbad said:

Jeg glemmer sikkert å skrive det i morgen, så gratulerer med dagen på forskudd 

Takker på forhånd. Er sikkert ikke i stand til det i morgen. 

27 minutes ago, Simbad said:

Nesten uavhengig av hva som skjer denne uka har dette vært en veldig god sesong av oss. Det vil åpenbart være skuffende å ikke klare å vinne ligaen med tanke på at vi allerede har vunnet flere kamper(27) enn Invincibles(26) med én kamp igjen å spille, men vi har gitt det et skikkelig forsøk i år, og vi tar det hele veien til siste serierunde. I tillegg har vi slått en del rekorder på veien. 

Kun to ganger har vi vunnet flere kamper i ligaen. I 1930/31(28/42) og i 1970/71(29/42).

Raya er den første Arsenalkeeperen siden David Seaman i 1992/93 til å holde nullen borte mot både Manchester United og Manchester City.

Vi er ubeseiret på bortebane i 2024, 9 bortekamper spilt, 8 seire, 1 uavgjort. 7 clean sheets, 28 mål scoret og 3 mål innsluppet.

Vi har holdt nullen i 11 bortekamper for første gang siden 1990/91(13).

Saliba er visstnok den første spilleren i PLs historie til å vinne MoTM på Anfield, Etihad og Old Trafford i samme sesong.

Saka den første engelskmannen siden Ian Wright(1993/94) til å score både hjemme og borte mot Tottenham. 

Saka er den yngste spilleren siden Martin Hayes(1986/87) (21 år og 30 dager) til å score 20 mål i alle turneringer i en sesong. 

Vi har også bare slept inn 1 mål på bortebane utenfor London i 2024.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med dagen på forhånd Tony ;)

Ellers helt enig med deg @Simbad. Uansett hvordan sesongen ender så har det vært en vellykket sesong. Vi har hatt fremgang nok et år (flere mål scoret, færre innsluppet og mer poeng), og konkurrer om ligatittelen helt til siste kamp. Det er imponerende - flere eksperter trodde ikke engang vi ville være tittelutfordrere engang. I tillegg kom vi også til kvartfinalen i Champions League.

Vi har ikke vært feilfrie, langt derifra - men vi har helt klart tatt steg videre, og vi ser at Arteta og klubben har en plan og mål for hva de forsøker å oppnå med laget og klubben.

Vi må bare vinne vår kamp mot Everton, så får vi se hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Gratulerer med dagen på forhånd Tony ;)

Ellers helt enig med deg @Simbad. Uansett hvordan sesongen ender så har det vært en vellykket sesong. Vi har hatt fremgang nok et år (flere mål scoret, færre innsluppet og mer poeng), og konkurrer om ligatittelen helt til siste kamp. Det er imponerende - flere eksperter trodde ikke engang vi ville være tittelutfordrere engang. I tillegg kom vi også til kvartfinalen i Champions League.

Vi har ikke vært feilfrie, langt derifra - men vi har helt klart tatt steg videre, og vi ser at Arteta og klubben har en plan og mål for hva de forsøker å oppnå med laget og klubben.

Vi må bare vinne vår kamp mot Everton, så får vi se hva som skjer.

Takker🔴

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...