Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Dette er flaut for den engelske dommerstaben , og hadde jeg vært Man Utd tilhenger ville jeg også vært flau over måten dete endte på. Det er vell bare på OT slikt kan skje, og det er vell bare Man Utd som ikke blir straffet for slike utrolige personlige feil som det ble gjort i dag.

Link to comment
Share on other sites

Synes vel egentlig at det verste var at det ble lagt til 4 minutter i utgangspunktet. Hvorfor i all verden?

 

O'Shea skulle heller aldri hatt frispark i duellen med Tevez i forkant og Richards er latterlig oppskrytt. Posisjoneringen i forkant av 4-3-målet er noe av det pinligste jeg har sett i en sånn situasjon...

Link to comment
Share on other sites

Trodde jeg ikke kom til å si det her, men jeg syntes det er bra at fotballen vinner og ikke pengene og det uetiske. Man utd kan vinne denne kampen resten vil jeg de skal tape, men heller fotball enn økonomisk doping og da er det samme hvordan de vinner. Det skal sies at de fortjente seieren og det var en seier for fotballen. Slakt meg!

Link to comment
Share on other sites

Trodde jeg ikke kom til å si det her, men jeg syntes det er bra at fotballen vinner og ikke pengene og det uetiske. Man utd kan vinne denne kampen resten vil jeg de skal tape, men heller fotball enn økonomisk doping og da er det samme hvordan de vinner. Det skal sies at de fortjente seieren og det var en seier for fotballen. Slakt meg!

 

Amen.

 

For første gang noen sinne holdt jeg med Man Utd i dag. Gjorde meg ingenting som helst at de avgjorde 5-6 minutter på overtid.

Link to comment
Share on other sites

Tilleggstiden var, som vanlig, Old-Trafford-ish: Vi spiller til United leder. Juks og fanteri, men egentlig ganske passende at det er noe slikt som senker økonomisk ned-dopete City. Og den største skuffelsen i dag er uansett at kampen ender elleve mot elleve!

tolv mot elleve...

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at United vinner, men 6 minutter? Give me a break. Forøvrig; det var godt at det var Silvestre vi "fikk" fra United, og ikke Rio! :P

Hehe ja var stygg den når han skulle prøve og lobbe der. Men har han mistet litt av farten? Klarte ikke ta igjen Bellamy med ball i bena.

Fryder meg og se Ben Foster stå i mål også;)

Link to comment
Share on other sites

typisk dette.. scorer vinnermålet på overtid av overtid IGJEN!

 

var vel overhodet ingen grunn til å legge til så mye utover de 4min som var satt. Men igjen det var jo på Old Trafford.. der har man jo egne regler.

Katastrofe, såg kampen med en manure fan. Han var forbannet når det var lagt til 4 min. Mente at 2-3 var nok. Helt til det ble 3-3 da. Men nesten sånn at dem kan holde opp tavla og la det stå "til man u skårer vinnermålet" dem blåser jo aldri før det har skjedd.

Link to comment
Share on other sites

Kom over en artig liten chant i dag: Park, Park, you ugly fuck. Your face looks like a crispy duck. But it could be worse, you could be gay, sharing a room with John O'Shea ;)

Ikke verst, både rasisme og homodiskriminering i en og samme sang!

Link to comment
Share on other sites

Fergie bruker også å stille med et svært redusert lag i Ligacupen. Noen som derimot ikke tør det, er Rafael Benitez.

Var langt ifra noe første 11 som startet for Liverpool igår. Men dem måtte ha stjernene med, for det er tydlig at dem reservene ikke innehar nok kvaliteter.

Link to comment
Share on other sites

Var langt ifra noe første 11 som startet for Liverpool igår. Men dem måtte ha stjernene med, for det er tydlig at dem reservene ikke innehar nok kvaliteter.

Langt i fra noen førsteellever, men når spillere som Carragher, Aurelio, Mascherano, Riera og Babel startet kampen sier det seg selv at Benitez er varsom med å bruke unge spillere, yngste spiller var vel Spearing på 20! :)

Link to comment
Share on other sites

Langt i fra noen førsteellever, men når spillere som Carragher, Aurelio, Mascherano, Riera og Babel startet kampen sier det seg selv at Benitez er varsom med å bruke unge spillere, yngste spiller var vel Spearing på 20! :)

Ja, dem stilte med et strekt lag, sikkert i frykt av og bli slått av den gamle rivalen. Men det er nok ikke så mange unge som banker på døra i Liverpool for tiden. Og i første 11ern så er det vel kun Gerrard og Carrageher som er liverpool gutter?

Ikke det av vi har så mange fullblods Arsenal spillere i startelveren vår heller. Nærmeste må vel være Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...