Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Om mann liker det eller ikke. Seriegullet er fortjent. De siste månedene har det stått frem som verdige mestere.

 

Det som dog gleder mest, er at Arsenal bare har gitt djevlene et fattig poeng. Det kan jeg fint leve med. :P

Pluss en finale plass i CL :D

Ja det var det beste laget som vant tilslutt iår også.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gøy å se på dette. Etter scoringen har ikke United hatt noe å by på og roter bort ballen hele tida. Blir veldig spennende å se hvordan andre omgang blir, United bør heve seg mange hakk om de vil vinne den pokalen!

Link to comment
Share on other sites

Barcelona har dominert førsteomgangen, dog etter en liten usikker start. Fantastisk å se på Barca spillerne sånn de spiller for øyeblikket. Utrolig ballkontroll og pasningsferdigheter gjør at United bare blir løpende i mellom. Satser på en lignende andre omgangen og at Barca går ut som vinner!

Link to comment
Share on other sites

Frykter desverre at United kommer sterkere tilbake i andre omgang

 

Å så var det det med Henry og finaler da. Den setter han 10 av 10 ganger i en vanlig kamp

Link to comment
Share on other sites

en småkvalm og underpresterende ronaldo jogger på siden av en sykt mye bedre xavi, som løfter ballen inn i united sin 16 meter. der hopper en dverg med navn messi så høyt at en pensjonert van der sar må klatre opp på gåstolen sin for å nå opp til ballen. det eneste som har fungert for united i kveld, er sur alex fargusons kjever;-)

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

 

Ingen tvil om hvem som er best av Ronaldo og Messi :)

Nei, nå kan vi vel legge den ballen og diskusjonen død, vertfall for ikveld.

Deilig at manure ikke fikk den bøtta.

Link to comment
Share on other sites

TAKK Barcelona!!!

Link to comment
Share on other sites

I dag var det ingen tvil om hvem som var best av Man U og Barca, og ikke minst hvem som var best av Ronaldo og Messi. Men som den fotballelskeren jeg er så ble jeg skuffet over Manchester United mot slutten, og spesielt av Ronaldo og Scholes. Ronaldo, som stupet inn i takling mot Puyol med toppfart og med knottene først, for så å riste på hodet å se latterlig ut, når han selv ser ut til å dø hver gang han mottar slike taklinger. Minutter senere er Ronaldo igjen usportslig, og planter en albue i Puyol i en løpeduell nede på kanten, når ballen spretter langt fremfor dem begge. Først da fikk han GULT kort, feigt av dommeren mener jeg ettersom begge tilfellende tilsvarer gult. Senere kommer Scholes inn i en hodeløs takling, mannen som alle Man U fansen skryter så av er et så stort forbilde for alle unge spillere, bullshit! Burde fått marsjordre han også, kunne knekkt litt av hvert på stakkars Sergio.

 

Manchester United - er og vil alltid være en MØKKAklubb

Link to comment
Share on other sites

I dag var det ingen tvil om hvem som var best av Man U og Barca, og ikke minst hvem som var best av Ronaldo og Messi. Men som den fotballelskeren jeg er så ble jeg skuffet over Manchester United mot slutten, og spesielt av Ronaldo og Scholes. Ronaldo, som stupet inn i takling mot Puyol med toppfart og med knottene først, for så å riste på hodet å se latterlig ut, når han selv ser ut til å dø hver gang han mottar slike taklinger. Minutter senere er Ronaldo igjen usportslig, og planter en albue i Puyol i en løpeduell nede på kanten, når ballen spretter langt fremfor dem begge. Først da fikk han GULT kort, feigt av dommeren mener jeg ettersom begge tilfellende tilsvarer gult. Senere kommer Scholes inn i en hodeløs takling, mannen som alle Man U fansen skryter så av er et så stort forbilde for alle unge spillere, bullshit! Burde fått marsjordre han også, kunne knekkt litt av hvert på stakkars Sergio.

 

Manchester United - er og vil alltid være en MØKKAklubb

Så enig så enig. Ronaldo viste seg som den store klysa og sutrebøtta han er. Mens Messi lar ballen gjøre jobben, og ikke krangler eller syter på noen. Det som Scholes kommer inn og gjør fortener bare en ting, og det er kort som står i stil med håret på toppen! Horribel takling! Men han er over the hills and far away, og kommer aldri være i spissen for et lag som vinner noe sim helst!

Link to comment
Share on other sites

United mottok i dag fotballistisk analvoldtekt av Barcelona.

Tror jeg aldri har sett et lag bli så rævkjørt noensinne. Everton, Boro og Slavia Praha hadde større sjans til å slå oss i 7-0 kampene, enn det United hadde i dag.

 

Ronaldo viser at han ser på seg selv som større enn klubben. Med innsatsen og holdningene hans på banen i dag, er jeg 90% sikker på at han enten bestemmer seg for å reise selv, om ikke Ferguson kaster han av flyet over Madrid på vei hjem. Det hadde jeg gjort i allefall.

 

Jeg har alltid visst at Messi var spesiell, men at han var SÅ god? Klasseforskjell på han og Ronaldo.

 

Banens beste?

 

Sergio Busquets.

Link to comment
Share on other sites

Dette hadde lite med Messi eller Ronaldo å gjøre. United ble rævkjørt fordi Iniesta/Xavi er rått parti mot Carrick/Giggs. Unitedmidtbanen ble totalt avkledd og latterliggjort. Godt var det.

 

På jobben her var det en som gikk i Barcadrakt i hele går for å demonstrere mot United gutta. Tipper han har den i dag også. Nei, han er ikke Barca fan, han er bare anti-United.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo viste seg som den store klysa og sutrebøtta han er. Mens Messi lar ballen gjøre jobben

 

Ja, begge er jo ekstremt dyktige, men det er himmelvid forskjell på innstilling og personlighet. Man kunne jo lagt til at Ronaldo er en juksemaker og diver, og at hans sutring stort sett er helt ubegrunnet...! :) Messi på sin side oser jo av positivitet!

Link to comment
Share on other sites

Dette hadde lite med Messi eller Ronaldo å gjøre. United ble rævkjørt fordi Iniesta/Xavi er rått parti mot Carrick/Giggs. Unitedmidtbanen ble totalt avkledd og latterliggjort. Godt var det.

 

 

 

Her er nøkkelen, ja. Jeg satt og så etter midtbanen til Utd hele kvelden, men fant ingen som gjorde en hederlig jobb der i alle fall. Var der kampen ble avgjort. Tror nesten aldri jeg har sett midtbanespillere som har har så god ballkontroll som de to der + Messi og Henry. Det så ut som det bare var å jogge oppover banen og skli forbi hver eneste Utd-spiller som prøvde å takle. Nei, det var en imponerende kamp av de to. Skulle gjerne sett en av dem i Arsenal-drakt!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...