Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Der ble dagen reddet!

Så noen trynet til ronaldo etter corneren der det var et basketak av et slag? Tror noen holdt på å få et gult kort... Verste grinetrynet jeg har sett. Minstemann på 9 griner ikke så jævlig en gang.

 

Edit: var det da han ble utvist kanskje? Fikk det ikke helt med meg. ser på stream. hopper ut og inn.

Link to comment
Share on other sites

Der ble dagen reddet!

Så noen trynet til ronaldo etter corneren der det var et basketak av et slag? Tror noen holdt på å få et gult kort... Verste grinetrynet jeg har sett. Minstemann på 9 griner ikke så jævlig en gang.

 

Edit: var det da han ble utvist kanskje? Fikk det ikke helt med meg. ser på stream. hopper ut og inn.

 

2dlsmfm.jpg

Link to comment
Share on other sites

Der ble dagen reddet!

Så noen trynet til ronaldo etter corneren der det var et basketak av et slag? Tror noen holdt på å få et gult kort... Verste grinetrynet jeg har sett. Minstemann på 9 griner ikke så jævlig en gang.

 

Edit: var det da han ble utvist kanskje? Fikk det ikke helt med meg. ser på stream. hopper ut og inn.

 

2dlsmfm.jpg

Haha :D

Link to comment
Share on other sites

Der ble dagen reddet!

Så noen trynet til ronaldo etter corneren der det var et basketak av et slag? Tror noen holdt på å få et gult kort... Verste grinetrynet jeg har sett. Minstemann på 9 griner ikke så jævlig en gang.

 

Edit: var det da han ble utvist kanskje? Fikk det ikke helt med meg. ser på stream. hopper ut og inn.

 

2dlsmfm.jpg

Haha :D

He he, det ser ut som han tror alt er over :P utrolig digg at han får litt motgang, det ser ut til å prege han :lol:

Link to comment
Share on other sites

hvorfor spilte ronaldo? fikk han ikke rødt kort i city-kampen? eller er det slutt på at man får én kamp uansett?

 

Ronaldo fikk en kamp utestengelse, og denne sonet han i midtuken, når United spillte Carling Cup

Link to comment
Share on other sites

hvorfor spilte ronaldo? fikk han ikke rødt kort i city-kampen? eller er det slutt på at man får én kamp uansett?

 

Ronaldo fikk en kamp utestengelse, og denne sonet han i midtuken, når United spillte Carling Cup

 

Hva? Er du sikker? Jeg trodde det var slik at det tok 1 uke før utestengelsen trådte i kraft og at det er neste kamp nå han skal sone. Tar jeg virkelig feil og at han var så heldig å sone i ligacupen?

Link to comment
Share on other sites

hvorfor spilte ronaldo? fikk han ikke rødt kort i city-kampen? eller er det slutt på at man får én kamp uansett?

 

Ronaldo fikk en kamp utestengelse, og denne sonet han i midtuken, når United spillte Carling Cup

 

Hva? Er du sikker? Jeg trodde det var slik at det tok 1 uke før utestengelsen trådte i kraft og at det er neste kamp nå han skal sone. Tar jeg virkelig feil og at han var så heldig å sone i ligacupen?

 

Jeg mener det er sånn at når man får 1 kamp grunnet to gule kort, så sones utestengelsen med en gang. Men er ikke 100% sikker.

 

Men hvis regelen er slik at det går 1 uke før utestengelsen trer i kraft, så trådte vel utestengelsen i kraft i går etter som kampen han ble utvist i ble spillt på en søndag. Da vil han isåfall måtte stå over kampen på lørdag som kommer.

Link to comment
Share on other sites

soningen begynner med umiddelbar virkning. Det er noen år siden man endret reglene, for tidligere var det slik at det gikk en uke for utestengelsen trådte i kraft. Så Ronaldo hadde sonet ferdig etter ligacupoppgjøret mot Blackburn. Robin van Persie sto jo over ligacupoppgjøret mot Wigan (en kamp han uansett ikke ville spilt) som en del av sin tre-kampskarantene etter utvisningen mot Stoke.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...