Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Noen som har link til Possebon sin skade?

Det er irriterende å se at den type tacklinger ikke blir straffet med direkte rødt. Dommerne og forbundet har etter min mening et stort ansvar for de teknisk gode spillerne. trist at man blir kvestet midt på banen etter hasardiøse tacklinger. Minnet noe om overfallet på Eduardo.

Vi ønsker Possebon god bedring og håper han snart er tilbake på banen.

Link to comment
Share on other sites

 

Takker. Ikke den beste vinkelen, og kvaliteten, men en UTROLIG håpløs takling.

Sånne taklinger bør bli belønnet med stor bot, og opp til 10 kamper utestengelse!

Skjønner ikke hvorfor et lite klaps på kinnet, og en hodeløs takling som dette her belønnes likt! :lol:

 

Og selfølgelig, ønsker han tilbake til banen fortest mulig! God bedring

Link to comment
Share on other sites

Noen som har link til Possebon sin skade?

Det er irriterende å se at den type tacklinger ikke blir straffet med direkte rødt. Dommerne og forbundet har etter min mening et stort ansvar for de teknisk gode spillerne. trist at man blir kvestet midt på banen etter hasardiøse tacklinger. Minnet noe om overfallet på Eduardo.

Vi ønsker Possebon god bedring og håper han snart er tilbake på banen.

 

Hvis du sikter til Possebon sin skade, så fikk Boro spilleren direkte rødt kort.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 24 2008, 11:42 PM) 142543[/snapback]

Noen som har link til Possebon sin skade?

Det er irriterende å se at den type tacklinger ikke blir straffet med direkte rødt. Dommerne og forbundet har etter min mening et stort ansvar for de teknisk gode spillerne. trist at man blir kvestet midt på banen etter hasardiøse tacklinger. Minnet noe om overfallet på Eduardo.

Vi ønsker Possebon god bedring og håper han snart er tilbake på banen.

 

Hvis du sikter til Possebon sin skade, så fikk Boro spilleren direkte rødt kort.

Selvfølgelig gjorde han det. Takk for oppdatering.

Link to comment
Share on other sites

Det var faktisk en fullstendig grusom takling. Jeg håper egentlig ikke at Possebon blir lenge ute. Jeg håper også at de sinnsyke menneskene som setter inn slike taklinger får mer enn 3 kampers utestengelse. Det fikk desverre ikke Taylor for Eduardo-taklingen.

 

Skal vi bli kvitt den-slags vold, må det hardere straffer til.

Link to comment
Share on other sites

Det var faktisk en fullstendig grusom takling. Jeg håper egentlig ikke at Possebon blir lenge ute. Jeg håper også at de sinnsyke menneskene som setter inn slike taklinger får mer enn 3 kampers utestengelse. Det fikk desverre ikke Taylor for Eduardo-taklingen.

 

Skal vi bli kvitt den-slags vold, må det hardere straffer til.

Utrolig heldig for Possebon at det ikke var er brudd. Kunne gått skikkelig ille det der. (Samme med taklingen til Davies på Clichy som jeg også burde vært belønnet med rødt...)

 

Er på tide at FA gjør noe med slike taklinger og gir lengre straff!!

 

Ønsker Possebon god bedring.

Link to comment
Share on other sites

Blir aldri slutt på de taklingene uten at dommeren eller forbundet trår til. Jeg fikk selv merke det da jeg spilte en fotballkamp i går. De takler og takler sålenge dommeren ikke slår ned på taklingene, og da ender det som oftes i stygge skader.

 

Ønsker Possebon god bedring, til tross for han er Man Utd spiller, for slike taklinger fortjener ingen fotballspillere eller noen som helst.

Link to comment
Share on other sites

"Men Ronaldo jublet ikke for sitt første pl-mål for sesongen"

 

Dersom han var så overbevist om at straffen var horribelt feil at han ikke ville feire målet, kunne han jo tatt litt hardere i.. Bommet på mål f.eks.

 

Men jeg skal ikke være dømmende mot CR egentlig nå. Jeg tror ikke mange Arsenalspillere ville blåst ballen til himmels med vilje akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Ferguson etter gårsdagens latterlige straffespark:

 

"I was surprised. It looked to me as though the player got a foot on the ball," Ferguson told Sky Sports.

 

"But I think Rob has turned down four or five penalty kicks for us so he still owes us four."

 

Det første jeg tenkte var "ah, nå skal han innrømme noe". Men neida. Han kommer med et nytt tåpelig utsagn. Jeg er egentlig ganske ordløs over å kommentere det.

 

Interessant matte også. Hvis han skylder dem 4 eller 5 straffespark og gir dem ett, så skylder ham dem i alle tilfeller 4. Her er det vel noe som ikke stemmer?

Link to comment
Share on other sites

Ferguson etter gårsdagens latterlige straffespark:

 

"I was surprised. It looked to me as though the player got a foot on the ball," Ferguson told Sky Sports.

 

"But I think Rob has turned down four or five penalty kicks for us so he still owes us four."

 

Det første jeg tenkte var "ah, nå skal han innrømme noe". Men neida. Han kommer med et nytt tåpelig utsagn. Jeg er egentlig ganske ordløs over å kommentere det.

 

Interessant matte også. Hvis han skylder dem 4 eller 5 straffespark og gir dem ett, så skylder ham dem i alle tilfeller 4. Her er det vel noe som ikke stemmer?

Viss Mr. Ferguson faktisk sa dette mener jeg FA bør gripe inn i saken.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Han kaster jo negativt lys over forbundet og dommerne. Sist gang han gjorde det var en drøy uke siden, da Hackett viste ut Terry og karantenen ble opphevet i etterkant og Ferguson mente at dette aldri hadde skjedd om det var en Man Utd-spiller.

 

Ett sted går grensen, og når man tråkker over den gjentatte ganger, bør noen ta affære. Det er helt vanvittig at han tør.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Han kaster jo negativt lys over forbundet og dommerne. Sist gang han gjorde det var en drøy uke siden, da Hackett viste ut Terry og karantenen ble opphevet i etterkant og Ferguson mente at dette aldri hadde skjedd om det var en Man Utd-spiller.

 

Ett sted går grensen, og når man tråkker over den gjentatte ganger, bør noen ta affære. Det er helt vanvittig at han tør.

Han tør fordi han vet FA ikke gjør noe med det. Saken er enkel sånn sett. :ph34r: Synd er det.

Link to comment
Share on other sites

håper ferguson må betale en bot :)

 

 

Du tror ikke Ferguson har nok penger til å betale en bot?

jo han har nok mer enn nok penger til å betale bot det hadde bare vært litt løye

:)

 

Har du ikke lært deg STOR FORBOKSTAV og PUNKTUM? :)

 

Det er vel samme f om det er en stor bokstav først og om det er en prikk på slutten eller ei. Jeg synes du, Oscar 16, Unitedfan...NOT med flere må ta dere sammen. Dette er en ny debattant. Ønsk ham velkommen i stedet for å hakke ned på abolutt alt han skriver.

Som Kim skrev i en annen tråd. Det er ikke lov å leke moderatorer og har dere problemer med noen innlegg så skal det rapporteres.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...