Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

12 uker? Jøssamei. Det er kanskje stygt å fryde seg over slikt, men jeg kan ikke si at jeg ble direkte lei meg. :P

 

Siden det var en operasjon og ingen stygg skade så skal det vel være lov til å fryde seg litt :D Hadde ikke begynt å skrike hvis han hadde fått seg ett lite møte med Martin Taylor heller :) Tross alt Ronaldo det er snakk om. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Artige tall å komme frem med hvis man utd fans påstår at Arsenal er et kjøpelag, dette viser jo også at Man utd er nesten verre en chel$ki..

TOP FIVE BRITISH DEALS: July 2008, Carlos Tevez, £32million, MSI / Manchester Utd; May 2006, Andrei Shevchenko, £30.6m, AC Milan to Chelsea; July 2002, Rio Ferdinand, £29.1m, Leeds to Manchester Utd; July 2001, Juan Veron, £28m, Lazio to Manchester Utd; August 2004, Wayne Rooney, £27m, Everton to Manchester Utd.

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, helt amatøraktig gjort av den største supporterklubben i Norge (?).

 

Det gode forholdet deres er nok ikke så godt lenger...

 

:)

 

den største supporterklubben er vel Liverpool sin hvis jeg ikke er helt på jordet ;)

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, helt amatøraktig gjort av den største supporterklubben i Norge (?).

 

Det gode forholdet deres er nok ikke så godt lenger...

 

:)

 

den største supporterklubben er vel Liverpool sin hvis jeg ikke er helt på jordet ;)

 

I følge supporterunionen.no, så er dette dagens (eller 31. mais) børs.

ManU: 37111 mlemmer pr. 31. mai 2008

Livepool: 29721 medlemmer pr. 31. mai 2008

 

Tidligere tall tatt i betraktning, så er dette en meget sterk oppgang for ManU, og en flat vekstlinje for Liverpool. Egentlig ganske syke tall i forhold til våre 5000-6000. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, helt amatøraktig gjort av den største supporterklubben i Norge (?).

 

Det gode forholdet deres er nok ikke så godt lenger...

 

:)

 

den største supporterklubben er vel Liverpool sin hvis jeg ikke er helt på jordet ;)

 

I følge supporterunionen.no, så er dette dagens (eller 31. mais) børs.

ManU: 37111 mlemmer pr. 31. mai 2008

Livepool: 29721 medlemmer pr. 31. mai 2008

 

Tidligere tall tatt i betraktning, så er dette en meget sterk oppgang for ManU, og en flat vekstlinje for Liverpool. Egentlig ganske syke tall i forhold til våre 5000-6000. ;)

 

Må vel også nevnes at Arsenal sine supportere er langt mer trofaste enn Manchester United sine supportere.. er nok en del fler medgangssupportere der gitt..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 27 2008, 10:52 PM) 136257[/snapback]

Hahaha, helt amatøraktig gjort av den største supporterklubben i Norge (?).

 

Det gode forholdet deres er nok ikke så godt lenger...

 

:)

 

den største supporterklubben er vel Liverpool sin hvis jeg ikke er helt på jordet ;)

 

I følge supporterunionen.no, så er dette dagens (eller 31. mais) børs.

ManU: 37111 mlemmer pr. 31. mai 2008

Livepool: 29721 medlemmer pr. 31. mai 2008

 

Tidligere tall tatt i betraktning, så er dette en meget sterk oppgang for ManU, og en flat vekstlinje for Liverpool. Egentlig ganske syke tall i forhold til våre 5000-6000. ;)

 

Må vel også nevnes at Arsenal sine supportere er langt mer trofaste enn Manchester United sine supportere.. er nok en del fler medgangssupportere der gitt..

Kvalitet foran kvantiet er tingen ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En morsom, men nokså sann artikkel om SAF:

http://www.mailonsunday.co.uk/sport/others...-.html?ITO=1490

 

Jeg lo godt av dette avsnittet ;)

He's a hypocrite of breathtaking proportions; whining all summer about Real Madrid tapping up Cristiano Ronaldo, while conveniently forgetting his club's relentless tapping up of everyone from Eric Cantona to Wayne Rooney. He is utterly humourless, unless he is cracking the joke. When he once escaped a charge of driving on a motorway hard shoulder because he had acute diarrhoea, I sent him a box of Imodium with a note saying: 'We Gooners knew you were always full of c**p, and now we've got the proof.'
Link to comment
Share on other sites

Deilig:) Uavgjort mot Newcastle! Riktig nok manglet United noen sentrale spillere, men Newcastle var gode defensivt og imponerte med stor vilje og entusiasme. Ser ut som Newcastle har tatt store steg i løpet av sommeren, selv om man ikke skal dømme så mye etter kun 1 kamp

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett store deler av førsteomgang mellom manu-toon idag er jeg overbevist om at Given ville styrket keeperplassen vår og danket ut Almunia lett!

 

Given er ingen dårlig mann. Dagens dobbelredning oser av kvalitet.

 

Ellers er gøy å se at Sur Sir snubler i første kampen. Vet ikke helt hvordan skadesituasjonen er i klubben, men de stilte med en utrolig fersk benk.

 

Må innrømme at jeg var nervøs i det 93. minutt. Hadde jo vært så fordømt typisk om frisparket hadde gått inn. Var for øvrig overrasket over at Riley ikke dømte straffe. :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at Given ville styrket oss. Hadde det ikke vært for han, ville det blitt tap i dag for Newcastle. Ellers var Man U veldig tamme i andre og det var kun headingen til Vidic og skuddet til Campbell som truet Given i andre. Man U var klart best i første og burde scoret 2/3 mål. Jaja, vi klager ikke ;). Campbell og Giggs synes jeg var gode offensivt, men ellers var det ikke noe særlig. Rooney var svak. Måtte Ronaldo bli lenge ute :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...