Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Jeg tviler på at han mener det han sier, men alle MoanU-muppetsa blir jo enig i det han sier. I realiteten mobiliserer ham millioner av mennesker som står bak det han sier.

 

Også litt morsomt at han argumenterer med at Carrick ikke hadde hendene over skuldrene eller hodet. Ja, fra nå av kan man kanskje stå med armene utslått så lenge de ikke er over skuldrene? At ManU skulle hatt straffe mot f.eks. Blackburn osv., er også like mye vås. Der skulle de hatt flere gule kort for filming.

 

Fy søren som jeg hater Ferguson, og han får enormt med respekt han ikke fortjener. Jeg ønsker verken han eller klubben hans noe godt.

Link to comment
Share on other sites

Her var det mange imponerende uttaleleser fra Sur Alex. Det var mye som ikke gikk som planlagt i dag. Han ramser opp en rekke episoder fra dagens kamp. I samme slengen oppsummerer han alt annet som har gått i mot.

 

Jeg skjønner at man blir frustrert, men at han kan tillate seg å komme med så mye, og det titt og ofte, ja det begriper jeg ikke. Og det som skremmer mest er jo at FA sjelden klarer å sette Sir Sur på plass. Han kjører sitt eget løp.

 

Måtte Chelsea vinne det hele.

 

Og hvilken betydning har det om Rio står bak Carrick og "hadde tatt den uansett"?. En hands er en hands. Og så mener han at linjedommern ikke burde dømt straffe fordi hoveddommern ikke så det? Hvor lav IQ har denne mannen egentlig?

 

Likte den! Årets argument. Synes at også denne bør trekkes frem: - Forrige uke i Blackburn dømte Rob Styles, som har kostet oss fem straffer denne sesongen.

 

Med andre ord en dommer som ikke er pro United.

Link to comment
Share on other sites

1. Dette var den FØRSTE straffen Man U har fått imot seg denne sesongen i PL. Hvoe mange har vi fått imot oss (ikke det at så mange har vært feilaktige)? Samtidig syter han over alle straffene de aldri fikk.

 

2. Hvis han mener at det ikke er straffe når hendene ikke er over hodet eller skulderne, betyr det at han mener at de ikke skulle fått straffe mot oss. Jeg kan ikke huske at han nevnte noe om det etter kampen mot oss :blink:

 

3. Hvorfor må han alltid skylde på dommeren ved tap, og alltid manipulere dommerne før storkampene - UTEN å få straff for det?

 

Skotten skal ha skryt for mye av det han har gjort i trenerkarrieren sin, men viser en dobbeltmoral som ikke blir slått hardt nok ned på!

Link to comment
Share on other sites

1. Dette var den FØRSTE straffen Man U har fått imot seg denne sesongen i PL. Hvoe mange har vi fått imot oss (ikke det at så mange har vært feilaktige)? Samtidig syter han over alle straffene de aldri fikk.

 

2. Hvis han mener at det ikke er straffe når hendene ikke er over hodet eller skulderne, betyr det at han mener at de ikke skulle fått straffe mot oss. Jeg kan ikke huske at han nevnte noe om det etter kampen mot oss :blink:

 

3. Hvorfor må han alltid skylde på dommeren ved tap, og alltid manipulere dommerne før storkampene - UTEN å få straff for det?

 

Skotten skal ha skryt for mye av det han har gjort i trenerkarrieren sin, men viser en dobbeltmoral som ikke blir slått hardt nok ned på!

Enkelt. Han er rett og slett en dårlig taper.

Link to comment
Share on other sites

I tillegg går jo Queiroz i lære hos Ferguson. Det er han som tar inervjuene til Match of The Day, og jeg så akkurat gårsdagens program. Han syter som en drittunge om straffe her og straffe der. Han snakker om dommeravgjørelser som har skadet fotballklubben Manchester United de siste ukene. Håpløst! Dommerne gjorde helt rett!

Link to comment
Share on other sites

Det var jo klar straffe!! Skjønner ikke at det er noe å klage over engang? I tilleg så handset Brown inne i straffemerket bare 2 minutter før straffen. Og Chelsea kunne lett ha fått straffe da Brown sto i veien for Drogba i 1. omgangen, det var værtfall klar obstruksjon!

Link to comment
Share on other sites

Alex Fergie på manutd.com:

 

"Earlier, when Ronaldo came on, he was grappled almost to the floor by (Michael) Ballack (at a United corner) and it was a clear penalty kick. And when Michael Carrick went down in the same way, the referee was right there but again he didn't give it. The game hinged on major decisions and unfortunately they didn’t go our way."

 

"...unfortunately they didn’t go our way"

 

Dakar liten... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Virkelig godt å se United rote det til for seg på slutten av sesongen. De var griseheldige lenge, kampen mot oss på Old Trafford vant de så ufortjent at jeg har nesten ikke ord. De har nå 1 seier på de 4 siste ligakampene og virker faktisk ganske rufsete i alt de foretar seg. Uten Rooney og Vidic mot Barca tipper jeg de ryker og deretter vil nervene ligge tykt utenpå når de skal møte West Ham og Wigan. Jeg tror ikke de vinner begge disse. I beste fall en seier og en uavgjort.

Da går gullet til Chelsea som tiltross for russerpengene er et lag jeg kan akseptere som vinnere når Arsenal misset sin sjanse. De har på en måte blitt et ikke-lag, de driver i en annen økonomidivisjon enn alle andre og jeg kan derfor lett tåle at de vinner. Mine antipatifølelser for Liverpool, United og Tottenham overgår Chelsea antipatien så mange ganger at gleden over tap for førstnevnte langt overgår irritasjonen over en mulig Chelseaseier.

 

En uvanlig forstyrret Sir Alex viste for første gang på mange år store svakhetstegn både før, under og etter kampen. Han virket helt slagen og oppførte seg som han nå innså at formsvikten kan koste dem serien. Å for et herlig intervju :blink:

Link to comment
Share on other sites

Utrolig irriterende at United skal få hjelp av en forsvarstabbe i dag igjen. I tillegg var det jo det første angrepet de hadde. Irriterende... Hva i all verden gjør forresten Eto'o utpå banen fremfor Henry, han er jo helt ute av slag!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig irriterende at United skal få hjelp av en forsvarstabbe i dag igjen. I tillegg var det jo det første angrepet de hadde. Irriterende... Hva i all verden gjør forresten Eto'o utpå banen fremfor Henry, han er jo helt ute av slag!

 

Eto'o har så og si klippekort på laget så lenge han ikke er skadet.. håper på Henry i andre omgang

Link to comment
Share on other sites

Pokker, der var de i Moskva.

 

Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller grine. Nå presterer Soler å si "vi skal vel egentlig ikke si at vi håper at United skal vinne finalen, men..."! Hahaha for en idiot! ;)

 

Anbefaler alle å sitte litt lengre utover kvelden og lete etter gullkorn hos TV3.

Link to comment
Share on other sites

Du verden hvor sterkt jeg misliker manure, satt nesten med Arsenal nerver og håpte på barca seier. Og nok en gang så beviser ronaldo at han ikke presterer mot topplag, har vi noen gang sett han god mot bra motstand?

I min verden så er Messi utrolig mye bedre, han leker seg gang på gang. men er jo så typisk at manure skal vinne begge deler nå. De har jo ett relativt ungt lag de også, men er sykt hvor mye flaks det laget har med seg.

 

Nei nå håper jeg chelski tar en dobbel, for alt i verden ikke manure, HATER det laget!!!og alt hva de står for

Link to comment
Share on other sites

Ikke ufortjent i følge TV3s komistudio. "Jo!" sier jeg! Barca spiller ut MoanU i to kamper på rad, og kun en personlig feil og en lucky strike av en gammel råtass sendte Barca ut. Jeg er så til de grader pissed off. Gang på gang flakser de seg videre. Heia den som kommer til finalen i morgen - og det håper jeg blir Chelsea.

 

For øvrig skremmende enig med deg, Legend14.

Link to comment
Share on other sites

United viste stor styrke, knallsterkt forsvarsspill gjennom to kamper. Det er forskjellen mellom oss og United, de klarer å beholde roen når de presses tilbake. Holdt selvfølgelig med Barcelona, men det var utrolig lite som tydet på at de hadde noe mulighet i det hele tatt til å score her. Trist å se Barcelona...

Link to comment
Share on other sites

Det er synd at defensivt og ødeleggende spill skal sende lag videre i Champions League. Det var nettopp dette det gjorde i dag (medberegnet oppgjør 1), og vi så eksempler på det i fjor også. Dagens fotball er ikke så fantastisk som man skulle tro.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...